Erdoğanlar Bisiklet'e yakışmayan davranış!

CandanC

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2011
Mesaj
1.968
Tepki
1.347
Yaş
46
Şehir
Ankara
Bisiklet
Whistle
stok güncellemesiyle ilgili olarak yapılmış eleştirilere katılmakla birlikte erdoğanlar'ın sorun yaratan, müşteriye kaba davranan, çözüm sunmayan bi bisikletçi olarak algılanmasını istemem.

son zamanlarda erdoğanlar bisiklete çok sık gidip geliyorum.... ufak alışverişlerden bisiklet ayarlarına, temizlikten bilgi vermeye kadar ihtiyacım olan her konuda bana çok yardımcı oluyorlar ve gerçekten çok kibar davranıyorlar...

müşterileriyle telefonda konuşmalarına, bilgi vermelerine de defalarca şahit oldum... her daim çok kibar ve ilgililerdi...

(erdoğanların AVUKATI değilim tabi ki, akraba falan da diilim... sadece tek bakış açısıyla tanınmalarını istemeyen müşterilerinden biriyim...)

tekrar geçmiş olsun, bu sorunlar hiç yaşanmamış olsaydı da, siparişiniz elinize hemen ulaşmış olsaydı... siz de memnun mesut kullanmaya başlamış olsaydınız keşke...
 
Scudo

soner kulak

Forum Demirbaşı
Kayıt
5 Ağustos 2009
Mesaj
424
Tepki
241
Şehir
kocaeli
şu ana kadar pek çok bisiklet mağazasından alışveriş yaptım.erdoğanlar bisiklet kadar müşteriyi ciddiye alan ilgilenen ve sorun olduğu zaman ilgilenen bisikletçiye rastlamadım.sırf bu yüzden kocaelide olmama rağmen çoğu malzemeyi erdoğanlar bisikletten alıyorum.siz muhtemelen orada çalışan arkadaşlardan birinin ters zamanına denk geldiniz.
 

CandanC

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2011
Mesaj
1.968
Tepki
1.347
Yaş
46
Şehir
Ankara
Bisiklet
Whistle
@Kerem Mercan

"nedense" demeyin :) mesajınızda anlattığınız ilgi tipik erdoğanlar bisiklet ilgisi ;)
 

Özgün ÇETİN

Forum Demirbaşı
Kayıt
21 Mayıs 2009
Mesaj
515
Tepki
332
Şehir
Çanakkale
Böyle bir hata yapılabilir, düzeltilebilir ayrı mesele ama bu forumda diğer(!) firmalara tepkiler 1 ken 2 olur 3 olur 5 olur.:ci:
 
Kayıt
17 Haziran 2010
Mesaj
27
Tepki
10
Şehir
KDZ.EREĞLİ
arkadaşlar bende bu konu kendini aşmış her ne kadar müşteri her konuda haklı olsa bütür yanlışlık olabiliyor ve yaşanmasıda gayet normal ama bir kaç akadaş konuyu başka yerlere çekmeye çalışıyorlar....ben konun ivdelikle kapatılması lazım.
 

Kerem Mercan

Daimi Üye
Kayıt
17 Mart 2011
Mesaj
279
Tepki
65
Şehir
İstanbul-Avcılar
@MEHMET EMRE YILMAZ

konu başlını erdoğanlar bisiklet ve avukatları yapmamız gerekiormuş gerçekten... Tabi sizde haklısınız hop onu al hop bunu al arkadaşlar para kolay kazanılan bişi değil ve zaman değerlidir... Öle ''BAZILARI'' gibi gidip onu ver bunu al şunu yap değil olay... Haksız ve sorumsuz tarafın yanında olan insaımız her alan da her konuda belli edio ülkemiz de kendini zaten benim bişi dememe gerek yok konu kapatılsın ben daha da büyütüp başka yerden açarım sorun değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Gokhan Arikan

adem canseven

Aktif Üye
Kayıt
18 Haziran 2010
Mesaj
147
Tepki
115
Şehir
manisa/Salihli
İsim
adem canseven
Bisiklet
Merida
Erdoğanlar bisikletten bende defalarca alış veriş yaptım.ankaraya dükkanlarına- da gittim.Erdoğanlar iyidir ve onlardan vazgeçmeyin bence...
 
  • Beğen
Tepkiler: BULUT ÇELİK

derşan sezer

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Ağustos 2009
Mesaj
890
Tepki
1.158
Şehir
istanbul
stokda olmuyan ürünün siparişi geçilirse eğer ve parasınıda aldıysanız arkadaşı bilgilendirmeniz gerekli ürün yok ama temin edilicek dilerseniz paranızı geri yolluyalım yada siparişe devam edelim diye bu zor birşey değil günümüzün teknolojisiyle 2 dakka sürmez.firmalar böyle ufak hatalar yapabilir ama bu ufak hatalardan dahi ders çıkartıp kendilerini geliştirmeleri gerekmektedir.Mesela hepsiburada.com dan elektirikli basınç makinası siparşi verdim,adamların meğerse stogunda yokmuş 1 ay oldu gelmedi aradım sordum ne oldu?stogumuzda yok dediler bana tedarikçisi oldukları firmanın telini verip siz arayın bize yollasınlar dedi.E böylemi dersin bana şirketin avukatlarını üzerlerine saldım iki telefon görüşmesiyle bedavaya verdiler bana aleti.Türk halkının eksiliği hukuku kullanmaması.
Erdoğanlar iyidir ben onlardan çok ürün aldım hiç sorun olmadı ama dediğim gibi olan sorunlarıda çözmeleri lazım yoksa kar topu büyür büyür çığ olur!!!
 

CandanC

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2011
Mesaj
1.968
Tepki
1.347
Yaş
46
Şehir
Ankara
Bisiklet
Whistle
konuyu açan arkadaş erdoğanlar bisiklet tarafından arandığını, çok ilgili davrandıklarını, ürünü gönderdiklerini de bi önceki sayfada yazmış... yani sorun çözülmüş görünüyo!!

ayrıca da; ben forumun yaşadığıklarımızı ve düşüncelerimizi paylaştığımız bir platform olduğunu zannediyordum... anlamadım ki, yorum yapmamamız mı gerekiyordu??

yani "erdoğanlar bisiklet iyidir, ilgilidir ya.. nasıl olmuş da öyle davranmışlar" dedik... hata mı ettik?
 

reha genç

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Mayıs 2009
Mesaj
1.304
Tepki
907
Şehir
istanbul/İçerenköy-U.Mumcu
@Kerem Mercan

Bence konu başlığını ;

"Erdoğanlar bisikletten memnun kalmadım,sadece benim gibi memnun kalmayanlar yazsın..." şeklinde belirtmeliydiniz.

Bazı olaylarda azınlığın bulunduğu tarafta yer alabilirsiniz.Bu olasılık dahilindedir.Burada da bariz bir şekilde görülüyor ki memnun olan bir çoğunluk var.

Bende aynı duruma maruz kaldım.Aradım ve Dün verdiğim sipariş ellerinde olmadığını bu gün ellerinde olacaklarını öğrendim...(Sitelerinde stokta görünen parça)Yapıcı davrandılar,bende öyle...

Arkadaşlar iyi niyetli yaklaşımlar la kötü niyetli davranışları ayırt edebilmemiz gerekiyor.Çoğu zaman işi yokuşa süren agresif yaklaşımlar,haklı olsanız dahi haksız duruma düşmenize neden olabilir.

Yapıcı davranışlara,yapıcı yaklaşın...
 
  • Beğen
Tepkiler: CandanC

serkan hilal

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Haziran 2010
Mesaj
900
Tepki
669
Şehir
İZMİR/Bornova
Birşeyi çok Merak ediyorum,
Eğer bu sorunu Erdoğanlar bisikletin savunucularından biri yaşasaydı tepkisi ne olurdu? bunu çok merak ediyorum!!! Konunun oluş şekline göre yorum yapılıyor, kendini koy kardeşim O arkadaşın yerine. Sana tel. da öyle bir cümle kursalar senin tepkin ne olurdu, Bir düşün sonra buraya mantık dışı şeyler yazma...

Ben her gün tur yapan biriyim. 1 hafta bisiklete binememem demek benim için çok büyük bir hüsran olurdu, Bana bu tür bir hüsranı yaşatan firma ile asla alışveriş yapmazdım!!! ve Ben daha önce ismi geçen şirketle bir sorun yaşamıştım, Bir daha alışveriş yapmayacağımı söyledim, Aldığım cevap: Yaparsın Büyük konuşma. Ve 1 senedir alışveriş yapmıyorum, umrumda da değil, Zaten pahalı satıyorlar!!!

STOK ile ilgili problem:
Ben böyle bir sorunu, başka firmada yaşadım isim vermeyecem, stokda var gözükyordu aldım ürünü parayı gönderdim. adam bana 5 dakka sonra tel. la geri döndü. Serkan bey parayı göndermişsiniz ama ürün stoğu şu anda elimizde mevcut değil, isterseniz paranızı geri gönderelim, isterseniz cuzi bir miktar karşılığında bir üst modelini gönderebiliriz. Nasıl isterseniz öyle hareket edelim diye bir soru yöneltti ve gerçektende çok hoşuma gitti!!! Ve istediği cuzi miktar gerçektende az bir miktardı, bende aldım... :in:
 

Cem Kılınç

Daimi Üye
Kayıt
10 Kasım 2010
Mesaj
292
Tepki
201
Şehir
Beyşehir, Konya
@koraycan

kendinizi bağlanmış olarak görmeyin.
siparişin iptalini istediğinizde kartınıza iade ediliyor.
karşılıklı iyi niyetle alakalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gokhan Arikan

CandanC

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2011
Mesaj
1.968
Tepki
1.347
Yaş
46
Şehir
Ankara
Bisiklet
Whistle
o zaman hemen en sevdiğim şeyi yapıyım, daha uç noktalara çekiyim hemen konuyu :)

"müşteri her zaman haklıdır" felsefesine inanmam... ayrıca bazı müşterilerin de ne kadar kaba olabileceğini billiyorum...

yani başlığı açan arkadaş da çok agresif davranmış olabilir.. hatta belki çok sinir bozucu şekilde konuştu. amacı üzüm yemek diil bağcı dövmekti belki... biliyor muyuz, bilmiyoruz!!

sonuçta oradakiler de insan ve her tür terbiyesizliği (sorunu yaşayan arkadaş terbiyesizlik yapmıştır demek istemiyorum. genel bir örnek olsun diye yazdım) çekmek zorunda diiller, öyle değil mi???

işim gereği, ben de telefonda bir sürü kişiyle muhatap oluyorum. sordukları herşeye, en ince ayrıntısına kadar cevap veren, titiz bir insanım. sinirli, asabi bi kişiliğim de yok. herzaman sakin ve saygılıyımdır.

ama telefonu yüzüne kapattığım insanlar var!! ha %1 dir , 2 değildir... ama var!!

bu da başka bi bakış açısı... nasıl?

sorunuza cevap vermeden de geçmek istemem:

tabi ki istemem alış verişlerimde sorun yaşamayı. satıcının yaşadığım soruna ilgisiz kalmasını. ama şanssızlıklar, aksaklıklar her zaman olabiliyor. genel de yapıcı ve çözüm odaklı hareket ederim. eğer satıcı kötü niyetliyse, kendini belli eder. sonuna kadar hakkımı almak için uğraşırım. sonrasında da, mümkün olduğunca da (düyanın bin türlü hali var) ordan alış veriş yapmam. iyi niyetliyse zaten sorunumu çözer, beni uğraştırmaz. vs vs....

ve ben erdoğanlar bisiklet'te çalışan ve müşteriyle muhatap olan hiçkimsenin kötü niyetli olduğunu zannetmiyorum... ha kimsenin daimi AVUKATI değilim ;)tutumlarında değişiklik sezersem burda açarım bi başlık; sorun yaşayanların sayısında bi artış, memnun olanların sayısında bi azalış varmıymış, öğrenirim ;)
 

ulas

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Mayıs 2006
Mesaj
3.957
Tepki
9.754
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Geotech
Değerli Arkadaşlar,

Her firmada bu tip yanlış anlaşılmalar veya hatalar olabiliyor. Malum bisiklet firmalarında Haziran ayı yoğun geçiyor. Tedarikçileri de her zaman buna yetişemeyebiliyor.

Erdoğanlar Bisiklet A,B,C firmalarının bayisi ve bazen stokta olmayan ürünler A,B,C firmalarından istenir ve çoğu zaman tedarikçi müşteriye direkt olarak ürün göndermez bayisine gönderir. Sistemde yanlış olan Erdoğanlar Bisiklet değil Tedarikçi Firmanın bu konuda prensipli çalışmasıdır.

Özetle ürün gecikmiş veya oradan oraya gitmiş sonra gelmiş. Müşteri olarak buna kızmışsınız. Emin olun ki Erdoğanlar Bisiklet elinden geldiğince müşterilerini memnun etmeye çalışan bir firmadır. Belki bir gün Ankara'ya yolunuz düşerse bir çaylarını içer ve bu olanlara gülersiniz.
 

Ferhat Köse

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Şubat 2010
Mesaj
6.263
Tepki
8.463
Yaş
48
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Bisan
Ulaş zaten gerekenleri yazmış.Rakip gözüken iki firmanın bu şekilde birbirini anlaması çok güzel bir davranış.Ayrıca Lütfü abi ile telefonda yada yüzyüze konuşan herkes bilir ki çok kibar ve nazik bir insandır.Benim aklıma ilk gelen durum bu olay için firmaların telefon yada bilgisayar başına iletişimden anlayan birilerini koysalar sorduğumuz sorulara net cevap alamıyacağız yok bisikletten anlayan birini koyarlarsa da bu sefer bilgisayar işleri ve insanlarla konuşmak başka bir meziyet olduğu için başka anlaşmazlıklar olabiliyor.Sorun yaşayan arkadaş son mesajında yardımcı olacaklarını zaten yazmış olay tatlıya bağlanmak üzere.Bizlerde olayı uzatmak yerine tatlıya bağlayalım kutuplaşmaya gerek yok.Biz bu ülkede Bisikleti seven sevdirmeye çalışan azınlık insanlarız.Bu tip meseleleri çabuk hallederiz diye düşünüyorum.Çaylarını içme fikrine de aynen katılıyorum.Bazı meseleler telefon veya mail,mesaj yerine yüzyüze konuşulduğunda çok daha farklı hallediliyor.
 

Aziz Özkan

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Mart 2010
Mesaj
793
Tepki
474
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Corratec
@ulas

yeterli bir cevap olmuş. üzerine eklenecek bir şey yok..

Erdoganlar büyük bir firma ve bu camiaya çok şey kazandıran insanlardan oluşmakta. böyle ufak tefek hatalar olabilir.
 

Bülent ÖZER

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Ağustos 2006
Mesaj
3.011
Tepki
2.822
Şehir
istanbul
Bisiklet
Colnago
zincir ,kablo seti vs bir çok defa alışveriş yaptım herhangi bir sorun yaşamadım üstelik kargoda bedavaydı:) zannedersem istisnai bir durum olmuş inşallah en kısa sürede durum düzeltilir.
 

ufuk anatca

Aktif Üye
Kayıt
7 Nisan 2008
Mesaj
135
Tepki
181
Şehir
antalya
Bisiklet
Cannondale
afedersiniz ama son 4 yıldır erdoğanlar bisikletten alışveriş yaparım 1 kere mağdur olmadım ve beni yarı yolda bırakmadılar.lütfü abi kesinlikle bu piyasada bulunabilecek en esnaf insandır.kesinlikle bi karışıklık olmuştur ki insanlık halidir olabilir bu kadar da yerden yere vurmanıza gerek yok ayrıca hatalarını düzeltmişler bence insanların ekmekleriyle bu kadar oynanmasına gerek yok.ayrıca evans cycles dan da alışveriş yaparım bazen bi ürün gönderdiklerinde yaptıkları hatanın haddi hesabı yoktur sonra onlar da bu hatalarını telafi ederler ve bir sorun kalmaz.yani bence herşey yoluna girmiş uzatmaya gerek yok.
ayrıca keşke önce bi, lütfü beyle görüşseydiniz kesin bu konuyla ilgili bişey yapardı.yani esnafa önce hatalarını düzeltme fırsatı verelim sonra gereken işlemi yetkili mercilere yaparsınız eğer gerek görürseniz.ve bence burda erdoğanlar yada başka bir firmanın özellikle size karşı yaptığı bir gıcıklık yok burda.
 
  • Beğen
Tepkiler: bahadır76