Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

el pompası

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında nurullah memiş tarafından paylaşıldı.

  1. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    164
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar , bisikletimin arka tekeri 3-4 günde bi havası çok hafif iniyor yani önden farklı oluyo hissediliyo yolda filan giderken sipoptan mı çözmedim ama patlak yok sanırsam çok uzun sürüyo yani 50-60 km filan ,http://www.decathlon.com.tr/Mnp-100-Bisiklet-El-Pompasi,PR-96.html şu pompayı alayım diyorum ara sıra hava basarım iş görür mü fiyatı çok uygun
     
  2. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    164
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bilen yok mu arkadaşlar?
     
  3. Nyusha

    Nyusha Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    204
    Şehir:
    tr
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    bunu bilmiyorum ama giyo pompa kullanıyorum, iş görüyor f/p 10 üzerinden 8. http://www.deltabisiklet.com/?_Args=_ProductInfo,6349,OdesisMc bendeki buna benzer bir modeli

    ince ve kalın sibop için kullanabilirsin

    http://www.deltabisiklet.com/?_Args=_ProductInfo,6351,OdesisMc benim pompayı şimdi buldum işte bu
     
  4. Ömer Gündoğdu

    Ömer Gündoğdu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Aynı üründen kullanıyorum,ürünün yanında bisiklete takılabilecek aparat veriliyor ve çok az yer kaplıyor,hem ince hem normal siboplara uyumlu kesinlikle iş görür.


    iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  5. Ozan Duran

    Ozan Duran Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    677
    Beğeniler:
    696
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Pompa almadan önce iç lastiğinizin sağlımlığından tam emin olun. Sibobun girişinden hava kaçırıyor da olabilir.
     
  6. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    164
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    geceden beri duruyor hiç ellemdim bu sefer daha fazla inmiş arkadaşlar sanırım bu sefer patlak yani o yüzden almaktan vazgeçtim şuanlık patlağı bulup onaracağım teşekürler herkeze.
     
  7. Hakan Can Onrat

    Hakan Can Onrat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    674
    Beğeniler:
    348
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    lazım olmasada mutlaka pompa alın bulunsun
     
  8. I am the Uptown R.

    I am the Uptown R. Onursal Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2015
    Mesajlar:
    2.040
    Beğeniler:
    1.988
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Yeni konu açmamak için yazayım buraya.Ayak pompam var ondan memnunun ancak bisiklet ile çıktığım zaman'da da yanımda bulunacak bir şey lazım bana.Yine, ancak 100 lira verip Race Rocket HP falan alamam ne yazık ki.Decathlon'da satılan 14,99 fiyatlı ,mnp 100 olması lazım, pompayı alsam acil durum'da işimi görür mü? Yoksa elim'de mi kalır sizce?
     
  9. tolga akyol

    tolga akyol "En iyi bisiklet, sahip olduğun bisiklettir."

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    23 Eylül 2014
    Mesajlar:
    443
    Beğeniler:
    457
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Yolda bırakmamak amacı ile hepsi iş görür fakat yolda taşıma kolaylığı açısından mini birşey avantajlı. Race rocket dışında başka bir pompa önerebilirim. Blackburn airstik pompa. Baya mini hatta Race rocket den daha küçük boyutlara sahip olmasi lazım. Fiyatı da 60 kusur TL idi arkadaşım aldığında.
     
    I am the Uptown R. bunu beğendi.
  10. I am the Uptown R.

    I am the Uptown R. Onursal Üye

    Kayıt:
    24 Ocak 2015
    Mesajlar:
    2.040
    Beğeniler:
    1.988
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    @tolga akyol Teşekkürler öneri için.Lakin şu an bisikletim için harcama önceliği olan ruble, zincir, spd ayakkabı ve pedal var.Bu yüzden özellikle pompa için 15 lira'ya kadar düştüm bütçem.Mnp 100 kadroya takılıyor zaten bu yüzen taşıma pek dert değil (105 gram ağır biraz ama olsun) ve bir abimin Supersix'de görmüştüm ve memnunum demişti.Diğer taraftan, bu dediğiniz pompaya baktım ancak fiyatı şu an için beni aşıyor ne yazık ki :(
     
    tolga akyol bunu beğendi.
  11. tolga akyol

    tolga akyol "En iyi bisiklet, sahip olduğun bisiklettir."

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    23 Eylül 2014
    Mesajlar:
    443
    Beğeniler:
    457
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Ben de forma cebine sığacak bir pompa alacağım. Race rocket bir ara indirim ile 70tl ye inmişti. Şuan 100 üzeri. Tekrar inerse forma cebine koymak için alacağım. Pro pompa biraz uzun.
     
  12. Sadettin Z.

    Sadettin Z. Girişim Savaşçısı

    Kayıt:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    1.203
    Beğeniler:
    5.035
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Race rocket fiyat olarak tuzlu geldiği için şu pompayı almıştım:

    Bisiklet Pompaları - Air Profil XL Telescopic Pompa

    Birkaç sefer yolda kalmaktan kurtuldum. Teleskopik olduğu için küçük olmasına rağmen hızlı da şişirebiliyor. Tek eksiği hortumu olmayışı, yüksek basınçlarda siboba güç uygulamamak için tekeri bir yere dayamak gerekiyor.

    Ben aldığımda 54 liraydı, şimdi 64 olmuş.
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  13. fatihbugra

    fatihbugra Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2015
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Diyarbakır
    Adı:
    Fatih GÜNEY
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Ucuz pompa aldım Çin'den, geberdim 80 psi hava basana kadar. İkinci kez hava basarken biraz da tecrübesizlikten presta sibobu kırdım. Sonra da bir iç lastik ve (60₺ idi sanırım) zefal double action (presta ve schrader uyumlu) pompa aldım. Daha küçükleri de var fakat büyük de değil.