Eksik gelen Kask..

oğuz_43

Üye
Kayıt
25 Mart 2010
Mesaj
34
Tepki
21
Şehir
KÜTAHYA
Bisiklet
Kron
bu siteden alışveriş yapacak arkadaşlar birkez daha düşünsün derim benzer bir olay benimde başımda 27 Nisanda bende kask siparişi verdim dediklerine göre 28 Nisan da kargolanmış ama bir türlü kargo takip numarası veremediler bir çok kez aradım kargo takip numarası için en son 05 Mayıs ta kargoya verdiklerini takip numarasını bildireceklerini söylediler gel gör ki bugün sevkiyata bakan şahısla görüştüm bugün kargoya verileceğini akşam 20:00 suları gibi kargo takip numarasını vereceklerini söylediler bende sipariş iptalini istedim bakalım nolacak korkarım ki sipariş iptalinide beceremeyecekler :(

Telefonda cengiz bey e ayıplı ürün (kask) gönderdiklerini bahsetmiştim onların cevabı ise ayıplı ürün gönderdiğimiz için ek ücret talep etmeden daha kaliteli bir kask verdiklerini söylediler başımdan geçenleri düşündükçe pek inandırıcı gibi gelmedi bana
 
Scudo

Gazel Girgin

Aktif Üye
Kayıt
28 Mart 2012
Mesaj
174
Tepki
64
Şehir
Balıkesir
Bisiklet
Whistle
kargoyu teslim alırken kontrol etseydiniz diyebilirler ki bunu çoğumuz yapmıyoruz ve zararlı çıkan biz oluyoruz can sıkmasıda cabası ama kimi firmalar varki sorunu söylediğiniz zaman size mutlaka yardımcı oluyorlar iş ahlakına sahip tek yönlü çalışmayan insanlar oldukça bu tür sorunlarla karşılaşmayacağız erdoğanlar bisiklet bunlardan biridir.
 

Cengiz ADANUR

Aktif Üye
Kayıt
9 Eylül 2011
Mesaj
155
Tepki
74
Şehir
Elazığ
@oğuz_43
Cengiz bey' e henüz herhangi bir ürün gelmedi. 2 hafta önce telefonla arayıp ürün değişimi yapabileceklerini söylediler, ben de hukuki süreçle uğraşmak istemediğim için kabul ettim ve kaskı geri gönderdim. Paketin içine de "bire bir aynı ürünün yeni ve eksik olmayanı ile değişimini, aynı üründen yok ise iadesini talep ettiğimi" belirten bir not iliştirdim. Kaskın daha kalitelisini istemiyorum, hakkım olan neyse onu istediğimi söyledim en başından, ne eksik ne fazla.. Kaldı ki kask seçiminde renk uyumu benim için çok önemli.
Bunları Oğuz bey yukarıdaki mesajı yazıdığı için yazıyorum, yoksa işlemin sonuçlanmasını bekleyecektim. Söz verdikleri gibi "istediğim" kask elime ulaşınca süreci sizlerle paylaşmayı düşünüyordum ama madem ki yazılmış, ben de şimdiye kadar olan gelişmeyi aktarmış olayım dedim.
@karakizil
kesinlikle doğru, çok haklısınız. müşterisine güvenen hiçbir firma kaybetmez..
 

Cengiz ADANUR

Aktif Üye
Kayıt
9 Eylül 2011
Mesaj
155
Tepki
74
Şehir
Elazığ
Evet arkadaşlar, bugün itibariyle "eksik olmayan" bir kaska sahip bulunuyorum. Firma sipariş verdiğim X-Smart marka kaskın bir üst modelinin siyahından göndermiş. Ben özellikle aynı ürünün değişimini talep etmiştim, ancak gönderdikleri kask renk ve şekil olarak zevkime uyuyor, bu açıdan bir sorun yok. Beni hukuki süreçle uğraştırmadığı ve bir ay geçmiş olsa da sonunda istediğim değişimi gerçekleştirdiği için Bisikletcim.com'a teşekkür ediyorum. Umarım sorun yaşayan yada ileride muhtemel sorun yaşayabilecek arkadaşlara da benzer hassasiyeti "daha hızlı" bir şekilde gösterirler. Burada biz, bisikleti bir spor ve hobi olarak gören insanlar hayatımızda belli şeyleri gerçekleştirmiş insanlarız, dolayısıyla hem kendi aramızda, hem de bisiklet ürünleri satan firmalarla olan müşteri-satıcı ilişkilerimizde belirli bir saygıyı ve güveni hak ettiğimizi düşünüyorum.
Sorun bu noktada çözümlendiği için firma hakkında bu konu üzerinden daha fazla olumlu yada olumsuz eleştirilerin devam etmemesi adına konunun bu noktada kilitlenmesini talep ediyorum.