Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

eklem acıması...:S:S

Konu, 'Street & DJ' kısmında Güvenç Terzierol tarafından paylaşıldı.

  1. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    arkadaslar bir aydan bir aya yakın street yapmaya çalışıyorum ilk bunny hop ve ufacık bi rampadan zıplamayar yapıyorum...
    ancak özellikle bunny çalıştıktan sonra dirseklerim zorlamalarda acımaya basladı barfiks faln çekiyodum simdi çekemiyorum...

    bu rampadan atlamaya basladıktan beride bileklerimde biraz bi acıma oluyo acaba bu sizlerdede oldumu yeni baslayınca??:( :(

    street le ilgili olduğu için buray yazdım yanlışım varsa özürdilerim...
     
  2. qatrio

    qatrio Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    192
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul-Ataköy
    Seviye:
    olucak okadar güvenc boşuna çekilmedi bunda çile bunny yap gündüz gece :D
     
  3. Emirhan Kocamaz

    Emirhan Kocamaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    Erenköy, istanbul
    Seviye:
    Yeni başladığımda bendede oluyordu kolumu kıpırtatamıyordum ama alıştıktan bir sure sonra hiç bir ağrı filan kalmıyor...
     
  4. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    ben tam 5 ay o ağrıları çektim. gerçekten çileden çıkartıyor adamı ama şuan geçti. alışma ile ilgili. fazla zorlama bileklerini. doğru teknik kullan.
     
  5. Doruk Atay

    Doruk Atay Bisikletkolik

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.085
    Beğeniler:
    1.675
    Şehir:
    Tuzla
    Seviye:
    Bu tür durumlar normaldir... Henüz kas yapın bu spor için hazır değil. Kaslar spor esnasında gelişmez, antrenman bitipte sen dinlenmeye başlayınca vücut gerekli bölgeleri kuvvetlendirir yani kasların biraz daha güçlenip daha fazla şişecek. Ama bu zaman aralığında bir gün bisiklete bindikten sonraki gününü binmeden geçir.
    Hadi kolay gelsin.
     
  6. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    5 ay mı benim 1,5-2 hafta sadece kollarım ağrımıştı :D:D:D
    doruğun dediği gibi 1 gün arayla sürdüğünde hiç bişeyin kalmaz.
     
  7. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    bisiklet yeniydi ya o zaman. boş bulduğum her dakikamı bisiklet üzerinde geçirdim ondan oldu. şimdi hem biraz arayla kullanıyoum hemde şu maşayı halledene kadar 2 ay falan binememiştim o arada geçti :)
     
  8. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende birer gün arayla faln biniyorum ama bileklerimi mesela kullanmadığım zaman ilk bi harakette baya bi acıma oluyor... veya sabah kalkınca...

    korkmustum acaba bisi mi oldu diye:D
    peki bu ağrıları azaltmanın bi şekli varmı egzersiz faln?
     
  9. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    kasların hamlığından başka birşey değil :) seka parka gittiğimiz hafta ekipçene ağrılardan ölmüştük yanlış hatırlamıyorsam :) gün içerisinde bunny hopu çok sık aynı şekilde atlamalarıda dinlenmeden sık yapıyorsan olması normal.sürüş yaptıgın zamanlarda hareket çalışırken vücuduna bir süre dinlenme süresi ayır.
     
  10. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
     
  11. Emirhan Kocamaz

    Emirhan Kocamaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    Erenköy, istanbul
    Seviye:
    ertesi gün ağrıdan okula gitmemiştim:)
     
  12. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bu gün bileğimi hafif bi burktum galiba yere inerken ön tekere düştüm nasıl olduysa ön teker sekti XCM v2 var bisiklette hernese bi an sağ bileğime aşırı yüklendim galiba baya bi incittim simdi bi kaç gün binmiycem aba baya bi acıyor...:D
    nedir bu yav :D oram buram acıyo :D çokta zevkli oyüzden bırakamıyorumda:D:D:D
     
  13. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    bir az işin özünden.. gülü seven dikenine katlanır hesabı ilk başlarda ön tekre dengeliyemezsin falan filan bileğin ters düşer normal yere düşersen bileğin burkulur normal olağan şeyler... ben bugun sürdüm ne hikmetse boynum ve omuzlarım ağrıyor... bunları takmayıp sen sürmeye devam et.. emin ol bir kaç aya bu ağrılar kesilcek..
     
  14. streetman:) kaan

    streetman:) kaan Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir/Karşıyaka
    Seviye:
    durdaha neler olcak bubişi deilki önegin pedal kucuk orn bilek acıması oldukca normal:)
     
  15. neodim_bmx

    neodim_bmx Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    663
    Beğeniler:
    488
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kardesım yanlıs ınıyorsan agrır bıraz daha esnek olmaya calıs rampadan ınerken..
    streete baslıyınca oyle oluyor kaslar alısana kadar bı kaç hafta cekersın acısını kardesım...:D
     
  16. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Ben yaklaşık 3 senedir yapıyorum street.Şimdi kendimi daha zorlıyıcak haraketlere geçtim ve sırtımın sol tarafındaki kaslar acayip ağrı yapıyor.Yeni yeni haraketlere geçtikçe olucak bunlar.Vucut şekilden şekile giriyor ve bi anda oluyor bunlar street'te.Vucudun zamanla alışıcaktır bunlara.Baktın çok ağrı yapmaya başladı 1 hafta binme bisiklete dinlen hep.1 hafta sonra dinlenmiş bi şekilde bindiğinde daha fazla performans aldığını farkediceksin sende.
     
  17. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    inişlerde aslında çop problemim yok yani olabildiğince ağırlığı datıyorum veya biraz yaylanarak yüklenen yükü hafifletmeye çalışıorum...

    ama bu gün biraz daha bindim çok binmedim ama özellikle inerken veya bunny hop yaparken hangi kaslarımın çalıştığına dikkat ettim ve fark ettimki normallde hiç çalışmayan bi çok kaslar çalışıyor:D ağrılar bu yüzden bence...
    birazf azla zorluyorm galiba kendimi...:D:D

    birde birsey sorayım yeni konu açmıyım bunla ilgili...
    bunny yaparken 20cm maksimum 25 cm o da tüm gücümle yaparsam...
    görüyorum bu forumda yapan arkadaşlar 45-50 cm yükseklige kadar çıkabiliyorlar bana o kadar gerek yok 35-40 cm yapsam yeter ama yok yapamıyorum bunun bi formülü varmı acaba??

    sayısız video izledim ancak olmuyor nasıl yapıyorsunuz??
     
  18. cakhiy

    cakhiy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    534
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul/fatih
    Seviye:
    Bİr formülü yok bunny hopun mantığı nı çözdülten sonra çalışıcaksan ve zamanla artıcak bende artırmaya çalışanlardanım... önmeli olan pes etmemek ve yarılan lastiklere aldırış etmemek...
     
  19. Güvenç Terzierol

    Güvenç Terzierol Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    ama bu gün aksam bisi fark ettim benim bisiklet XC bi bisiklet gidon boğazı uzun ve gidon bana biraz uzak gidonu yukarı çektiğimde ileri iterken uzun kalıyor arkayı kaldıramıyorum anladığım kadarıyla...


    bana uygun fiyata gidon boğazı ve gidon önerme şansınız varmı? ikisi toplamı 70-80 lirayı geçmiyecek??
    internette baktım husseleft faln pahalı... dayanıklı ama hesapli varmıdır??

    birde arkadaslar kaldırımlar yüzünden 4 kerefaln lastik patlattım vev lastiğimide yardım yanağını bana maxxis faln bi lastik önerebilirmisiniz??
     
  20. ujur

    ujur Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.151
    Beğeniler:
    1.379
    Şehir:
    vancouver BC
    Seviye:
    gidon ve boğaz olarak hussefelt alırsın. ikisinin toplamı 80i geçmez. boyun 35 lira gidon 40-50 gibi bişeydir.

    lastik patlaması dediğin yılan ısırığı ise ona hiç bi çare yok istediğin lastiği tak yılan ısırığı olur. güvenmediğin yerlere şuan için çıkma kendini geliştirmek için köşesi eğimli yerlerde çalış ve ön lastiğe 30-35 psi arka lastiğe 50 psicivarında hava bas böylelikle ön daha rahat gelir arkayıda vurduğunda patlama riski biraz olsun azalır.