Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

e-bay axon maşa

Konu, 'Dağ Bisikleti / MTB / Mountain Bike' kısmında nurullah memiş tarafından paylaşıldı.

  1. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar, http://www.ebay.com/itm/SR-Suntour-.../310903856396?pt=US_Forks&hash=item4863505d0c bu maşayı beğendim fiyatı da uygun gibi alsam ne kadar gümrük öderim ya da neler öderim gümrük öedemesi nasıl olur.. vs. bilgilendirirseniz çok sevinirim. ayrıca maşa şaft borusu uzunluğu seçimi hakkında da pek bilgim yok üst vidaya kadar ölçtüm 20 cm filan çıkıyor bunu alsam sorun olur mu ya da nelere dikkat etmem lazım, bisikletim 2013 giant revel 0 geometrine bakmak isteyen arkadaşlar için yardımcı olur belki, herkeze şimdiden teşekkürler
     
  2. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    15mm QLC yazılmış. senin jant uyumlu olmayacaktır büyük ihtimal. jantınızın modelini yazabilir misiniz?
     
  3. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    jantlar giant'ın kendi üretimi cr70 yazıyor üstünde.
     
  4. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.886
    Beğeniler:
    9.302
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Senin jantlarin 9mm QR sunulan masa ise 15mm takma akis. Yani isin gercegi sen bu sevdadan vazgececeksin yada ön jantin göbegini degistireceksin. Malesef baska alternatif vok. :(
     
  5. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    anladım hocam teşekkür ederim bu sevdadan vazgeçelim ama bilgilendirirseniz biraz çok sevinirim jantlar ne alaka şaft borusunun uzunluğunu filan nasıl ölççez kendime uygun bi maşa nasıl bulucam ben.
     
  6. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Kendi bisikletinizde Maşanin, kadronun alt tarafindan baglaninan yerinden gidon bogazina kadar olan kismini ( spacerlar haric) ölcün. Bu minimum kisalikta kullanabileceginiz saft uzunlugudur

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  7. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    şu spacer dediğiniz orda ki bilezikler mi hocam , büyük ihtimalle onlardır o zamn 15 cm filan oluyo sağolun, peki janta ne alakası var maşanın türünün yada uzunluğu tamam da inç olarak hepsi birbirine olur mu?
     
  8. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    yardımcı olabilcek kimse yok mu arkadaşlar öğrenmemek ayıpsa bilipte öğrenmek isteyene öğretmemek daha ayıptır...
     
  9. Murat Cömez

    Murat Cömez En yeni üye - Kayıt: Az önce

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    21 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5.886
    Beğeniler:
    9.302
    Şehir:
    Giresun
    Adı:
    Murat Cömez
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Sen tam olarak ne ögrenmek istiyorsun, bi jant masa inch yazmissin ama yazdigindan bir sey anlamadim, ögrenmek istedigini dogru anlasilir bir sekil de yazarsan yardimci olmak isteyen biri kesin olur.
     
  10. Furkan Çınar

    Furkan Çınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    783
    Beğeniler:
    219
    Şehir:
    Çengelköy / İstanbul
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    Evet o aluminyum halkalar spacer oluyor.
     
  11. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bir sürü değişken olduğu için hepsinin alakasını anlamadım haliye 15 mm QLC nedir mesela benim neden ona uyumsuz nedir yani bu? bir maşa alıcam nerlere dikkat edicem ya da neler bilmem gerekir bunları öğrenmek istiyorum yani gayet açık bir soru bence.

    sağolun hocam o zamn o spacerlerin altınsan ölçtüğüm zaman maşamın şaft borusunun uzunluğu bulmuş olucam spacerlerle birlikte olan uzunluk kadar uzunluğu olan bir maşayı takabilceğim teşekkürler.
     
  12. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    qlc sistem

    [​IMG]


    bu da sizdeki quick release

    [​IMG]
     
  13. nurullah memiş

    nurullah memiş Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    165
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    teşekkür ederim hocam sağolun.