Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

dxten aldığım far geldi içinden mercek çıkmadı !!!

Konu, 'Elektrik - Elektronik' kısmında alperK tarafından paylaşıldı.

  1. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bu sabah kargo geldi ,kutuyu açtım ama mercek yoktu.o kadar bekle bekle böyle gelsin,dx'e de yazdım.
    [​IMG]
     
  2. Tahir Keskin

    Tahir Keskin Onursal Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3.276
    Beğeniler:
    4.030
    Şehir:
    Kocaeli, Gölcük
    Adı:
    Tahir Keskin
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Yenisini yollarlar eminim. Biraz daha beklemiş olacaksınız ama...
     
  3. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    beklicez mecbur kolay düşecek bişeyde değil ki,yılbaşıda geliyor yollarlarsa en az 2 ay beklicez :)
     
  4. FelixTheCat

    FelixTheCat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    625
    Beğeniler:
    533
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bende aldım dxden far sıkıntısız geldi. Yorumlarda okumuştum mail yoluyla ulaşırsanız yenisini yolluyolarmış
     
  5. Ekrem Yılmaztürk

    Ekrem Yılmaztürk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    830
    Beğeniler:
    593
    Şehir:
    Kırklareli
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    diğer ihtimaller ya yenisini yollarlar yada sen ürünü tut elinde belli miktar para iadesi yapalım derler.orda pazarlık yapın aklınızda olsun dx in servisi iyidir cevapsız bırakmıyıorlar en azından
     
  6. tekkir

    tekkir Forum Demirbaşı

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    462
    Beğeniler:
    396
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Evet gerekirse mutlaka pazarlık yapın. Aliexpress'ten elektronik elemanlar satın almıştım geçen aylarda. Spesifik parçalardı ve hepsinin kargo ücretleri vardı. 8-10 kalem olduğu için kargo da katlandı tabii. Online pazarlık yaptık, kargoyu (tam oranını hatırlayamayacağım) %80 gibi bir oranda düşürdü alışveriş esnasında. Sepetime anında discount yaptı adamlar. Hoş bir şey, burada hepsi burada'ya aynı yüzden mesaj atmıştım birkaç gün sonra bla bla edebiyat yapıp olmaz öyle gibisinden dönüş yapmışlardı. Fark...
     
  7. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    dx in mail adresini bulamadım,ve ingilizce lambanın lensi çıkmadı nasıl yazılır ?
     
  8. Ekrem Yılmaztürk

    Ekrem Yılmaztürk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    830
    Beğeniler:
    593
    Şehir:
    Kırklareli
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    hocam sayfanın en altında Customer Service Express başlığı var onun altında ticket service var. sizin işiniz orayla.burada sistem ticket oluşturup şikayeti dile getirmek.canlı canlı görüştüğümde de buradan iletmemi istemişlerdi. Ticket service e girdiğiniz zaman sayfadaki seçeneklerden After Received i seçin. oradan da 1.seçeneğe gireceksiniz çünkü hasarlı defolu olarak geçiyor.aslında çokta önemli değil nereye yazdığınız ilgilenen kişi görsün yeterli .1.seçeneği tıkladığınızda karşınıza gelen kısmı doldurun. fotoğraf falan ekliyorsunuz altına da there is no lens deyin gitsin .turist turisti anlar:p
     
    enes savaş ve tekkir bunu beğendi.
  9. tekkir

    tekkir Forum Demirbaşı

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    462
    Beğeniler:
    396
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Dx'te sayfanın altında Customer Service bölümü var (genelde tüm sitelerde bu şekildedir) oradan bildirim yapacaksınız. Senin probleminle ilgili link şu sanırım:

    https://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.NewDefective

    bu linkten order number (sipariş numaranı) yazıp ilerliyorsun.

    Bir sonraki formda ilgili kısımları dolduruyorsun. Defective Time kısmını "Dead On Arrival" seçmelisin.

    Decsription kısmına:

    "Dear Sir Madam

    There is no lens inside of the box of the flashlight I purchased.

    Thank you in advance

    Best Regards"

    yazabilirsin. Güzel bir de fotoğraf çekip photo düğmesine basıp yüklersin. Şöyle paketin içerisinden çıkanların göründüğü, lensin olmadığına dair yakışıklı bir foto yeterlidir. max.2 Mb. olacakmış dikkat.

    Submit düğmesiyle talep gönderiliyor. Cevap vereceklerdir.

    NOT: Bir de Chrome tarayıcı kullanırsan yabancı sayfalarda google translate hizmeti aktif olur ve adres çubuğunun altında "sayfayı türkçeye çevireyim mi abi?" diye sorar. Çok süper çeviri yapamaz ama anlaşılır derecede yardımcı olur.
     
  10. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    teşekkürler herkese ilgili linkten resim ve yazı yollamıştım tekrar yolladım :)
     
    Ekrem Yılmaztürk bunu beğendi.
  11. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    şöyle bir cevap atmışlar anlamadım
    ''RQ204705346SG this one sku 101787 right?''
     
  12. Tahir Keskin

    Tahir Keskin Onursal Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    3.276
    Beğeniler:
    4.030
    Şehir:
    Kocaeli, Gölcük
    Adı:
    Tahir Keskin
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    SKU dedikleri ürün numarası. Adamlar size 101787 numaralı ürün mü diye sormuşlar anladığım kadarıyla. 101787 numaralı ürün sizin aldığınız lamba değil, yol bilgisayarı. http://dx.com/p/1-7-lcd-electronic-bicycle-speedometer-1xcr2032-101787

    Sizin aldığınız ürünün sayfasındaki SKU koduna bakın. Cevap olarak da "Not right. The product I purchased is the one with sku ..." yazın. (Noktalı yere aldığınız ürünün SKU kodunu yazın.)
     
  13. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    teşekkürler o sayfayı kapatıp tekrar arıza kodu sayfası açtım ,ürün kodu belirterek.
     
  14. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    google çeviri ile çevirdim ama tam anlaşılmıyor.heralde kutusunu mu istiyorlar ?

    Dear Customer,


    I am sorry for the inconvenience brought to you.

    Could you please confirm if this package was open or still fully-sealed when you signed for it?



    Yours Sincerely,
    Customer Service
     
  15. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.047
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:

    "Özür dileriz.
    Bize ürünü postadan aldığınızda, kutunun/paketin/zarfın açılmamış olup olmadığını söyler misiniz?"

    Kısacası, tedarikçiden mi yoksa postadan mı kaynaklandığını öğrenmek istiyorlar sorunun.
     
  16. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    posta zarfında bir zarar yoktu,ürünün kutusu açıktı :)
     
  17. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.047
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    The envelope you sent the box was sealed, but box came unsealed.
     
  18. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    teşekkür ederim :)
     
    ToffieBoi bunu beğendi.
  19. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Dear Customer,


    I am sorry,after checking,the suppliers don't have the lens for compensaion,in this situation, $5 usd can be offered as compensation. Would you like to keep it instead of returning the item?

    Yours Sincerely,
    Customer Service

    galiba 5 dolar verelim diyorlar,
     
  20. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Aza

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.755
    Beğeniler:
    1.126
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye: