Ozan Akçay
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 29 Temmuz 2008
- Mesaj
- 529
- Tepki
- 191
- Şehir
- İzmir-Datça
@Mansur KHASSANOV
Kütle olarak lastiğe basılan havanın miktarı fazla.Ama lastik kocaman olduğu için basınç 25-30 psi aralığında kalıyor.Yani bu lastiğe basılan hava miktarını bir yol bisikleti lastiğine basarsak çok daha fazla psi gelecektir.
Rotor 180 mm.Bendeki büyük elmalar en eski (en dayanıklı) seri.Tanesi 895gr.Aynı lastiğin 710 gr gelen bir de liteskin versiyonu mevcut.O modeller katlanabilir olduğundan dönme dirençleri de biraz daha düşük hem.Kargosu da makul tutuyor katlandığı için.Örneğin şuradan alınırsa kargo dahil 190 küsür liraya geliyor çifti:
(link)
Bendekiler yıprandığında (yaklaşık 5 yıl sonra olacak herhalde bu) ben de katlanabilir versiyonundan alacağım.Şu an kıyamıyorum lastiklerime.Yarım cm den uzun cam parçası girdi içine gene patlamadı!
Bu arada liteskin versiyonunun patlak koruması benimkilerle aynı.Benimkilerin daha dayanıklı olma sebebi lastiğin hamurunda kullanılan malzeme farkı ve biraz da yan duvar dayanıklık farkı.
Kütle olarak lastiğe basılan havanın miktarı fazla.Ama lastik kocaman olduğu için basınç 25-30 psi aralığında kalıyor.Yani bu lastiğe basılan hava miktarını bir yol bisikleti lastiğine basarsak çok daha fazla psi gelecektir.
Rotor 180 mm.Bendeki büyük elmalar en eski (en dayanıklı) seri.Tanesi 895gr.Aynı lastiğin 710 gr gelen bir de liteskin versiyonu mevcut.O modeller katlanabilir olduğundan dönme dirençleri de biraz daha düşük hem.Kargosu da makul tutuyor katlandığı için.Örneğin şuradan alınırsa kargo dahil 190 küsür liraya geliyor çifti:
(link)
Bendekiler yıprandığında (yaklaşık 5 yıl sonra olacak herhalde bu) ben de katlanabilir versiyonundan alacağım.Şu an kıyamıyorum lastiklerime.Yarım cm den uzun cam parçası girdi içine gene patlamadı!
Bu arada liteskin versiyonunun patlak koruması benimkilerle aynı.Benimkilerin daha dayanıklı olma sebebi lastiğin hamurunda kullanılan malzeme farkı ve biraz da yan duvar dayanıklık farkı.