Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Dunlop Bisiklet

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Emre Gözütok tarafından paylaşıldı.

  1. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar ben 3-4 sene önce arkadaşımdan dunlop bisiklet aldım. Ve bu yaz bir tur yapmayı düşünüyorum. Ama araştırdım Dunlop'un hep fitness bisikletleri çıkıyo. Benimki dağ bisikleti. Kömürlükte durduğu için foto çekemiyorum. Bilen biri varsa sağlamlığı konusunda bilgi verebilir mi ?

    [​IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
     
  2. Veysel Yılmaz

    Veysel Yılmaz Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    EDİRNE
    Seviye:
    Emre Gözütok bunu beğendi.
  3. serhat toy

    serhat toy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Nisan 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    İzmir-Bandırma
    Seviye:
    Dunlop yaptığı diğer işlerde kaliteli bir marka ama bisiklet konusunda bir fikrim yok.
     
    Emre Gözütok bunu beğendi.
  4. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim. Bu bisikleti ben kullanmıcam ben sanırım Kron xc1000 alıcm ama arkadaşa vericm ve Akçay'dan İzmir'e bir tur düzenlemek isitiyoruz ilk turumuz olucağı için garanti olsun istedim başımıza sorun çıkarmasın.
     
    Veysel Yılmaz bunu beğendi.
  5. Veysel Yılmaz

    Veysel Yılmaz Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    EDİRNE
    Seviye:
    En güzelini düşünmüşsünüz.Böyle bir imkanınız varsa böyle bir karar vermeniz en mantıklı hareket olmus.Şimdiden iyi geziler :)
     
    Emre Gözütok bunu beğendi.
  6. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kron xc1000 mi mantıklı karar verdiğim ? :)
     
    Veysel Yılmaz bunu beğendi.
  7. Veysel Yılmaz

    Veysel Yılmaz Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    EDİRNE
    Seviye:
    Elbette :) dunlop'un nasıl oldugunu bilemeden tura cıkmaktansa ne oldugunu bilinen bir bisikletle yollara düşmek çok daha mantıklı bir karar olsa gerek :)
     
  8. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Teşekkürler. Kron xc1000 i çok methettiler bakalım aklımda o veya Geotech ascent var. Fakat aynı şey arkadaşım için geçerli değil bu bisikleti o kullanıcak inşallah yarı yolda bırakmaz :)
     
    Veysel Yılmaz bunu beğendi.
  9. Hakan Yaş

    Hakan Yaş Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    163
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:
    XC1000 kullanıyorum 2011 model. Kesinlikle tavsiye ederim. Açtıgım konudan fotoğraflarını ve özelliklerini görebilirsin.
     
  10. Veysel Yılmaz

    Veysel Yılmaz Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    EDİRNE
    Seviye:
    Valla dunlop icin birşey diyemicem ki o 18 vites zaten sanırım :) Kron xc 1000'in üzerinde 27 olması lazım :) Yani her bakımdan baya fark olacagı kesin.
     
  11. Hakan Yaş

    Hakan Yaş Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    163
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:
    evet aynen, full alivio 27 vites :in:
     
  12. Emre Gözütok

    Emre Gözütok Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    4.Levent-İSTANBUL
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Orası kesinlikle doğru :)

    Peki Geotech Ascent D hakkında ne düşünüyosunuz ?