Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Dün gördüğüm acayip rüya (Sram, Örümcekler,Metin bisiklet)Hepsini bir arada düşün

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Lütfü Ekşioğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Dün akşam rüyaya evimde başladım.Salonun ortasında bir yumruk büyüklüğünde bir örümcek gördüm.O korkuyla sopayla vurduğumda sırt tarafı kopmuştu ama hala yürüyodu heyvan .Son darbeyide kafasına vurdum.Ve mort.O anda örümceğin hemen Vücudunun yanında Sram X.7 mavi renkte arka arttırıcı gördüm.Nasıl şaşırdım.Çünkü parça sanki örümceğin bir organıymış gibi duruyordu.Birde mavi arka arttırıcı sadece X.0 da oluyordu.(Uyandığımda aklıma geldi.)Sonra ben nasıl bir düşünceyle bilgisayarıma gittim.Metin Bisikletin numarasını almak için.Büyük bir ihtimal o arka arttıcıyı örümcekten sökmek , kendi bisikletime takmayı düşünüyordum.Bilgisayarda tam numaralara baktım.Bütün numaralar 0000000 olarak görünce uyandım rüyadan.Rüya olduğu için sevindim fakat Sram X.7 arka arttırıcı gittiğine üzüldüm :( İşte böyle bir saçma sapan bir rüya gördüm.Dedim bütün bisikletçi dostlarımla paylaşayım.
     
    Ufuk Yılmaz 45 ve Tolga Ayla bunu beğendi.
  2. Tolga Ayla

    Tolga Ayla Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.744
    Beğeniler:
    2.576
    Şehir:
    İstanbul, Ümraniye
    Seviye:

    Yorum: Bisiklet parçalarına çok fazla para harcıyorsun ve sen bunun farkına varmadan kendi maddi kaynakalrını tüketiyorsun..
     
    mustafa akman bunu beğendi.
  3. Tolga Ayla

    Tolga Ayla Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.744
    Beğeniler:
    2.576
    Şehir:
    İstanbul, Ümraniye
    Seviye:
    Şu forumda rüyaya da yorum yaptım ya dur bakalım daha neler görcez : ) ) )
     
  4. anıl şahin

    anıl şahin Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hahah ilahi dostum ya çok güzelmiş rüyan, artık bilincin altı üstü her yeri bisiklet olmuş senin :) arka attırıcılı örümcek peh diyorum helal diyorum :D

    bende çocukken gördüğüm bir rüyamda mahallemde üç tekerlekli bisikletimi sürerken birden bisikletimle havalanıyordum hoop pedal çevirdikçe daha da yukarılara çıkıyordum uçan bisiklet! hiç unutmam o rüyamı :D
     
    Ufuk Yılmaz 45 bunu beğendi.
  5. anıl şahin

    anıl şahin Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hahaha iyimiş üstad :D
     
  6. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sorunda orada bisiklet parçalarına hiç parça harcamıyorum.Sadece hayal edebiliyoruz.Geçmek istediğim setin arka arttırıcısı X,7 .Ama arkada para yokki alalım :)
     
    Tolga Ayla bunu beğendi.
  7. Cem Kılınç

    Cem Kılınç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2010
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    Beyşehir, Konya
    Seviye:
    rüyada mavi renk görmek sadakate işarettir.
     
  8. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Peki mavi renkli X.7 arka arttırıcı neye işaret? :)
     
    Tolga Ayla bunu beğendi.
  9. uygar çamlıbel

    uygar çamlıbel Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    50
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    SAMSUN
    Seviye:
    Dostum sen bisikletle kafayı bozmuşsun
     
  10. Cem Kılınç

    Cem Kılınç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2010
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    Beyşehir, Konya
    Seviye:
    bu konuyu araştırdığın ve çok düşündüğün için bilinç altına yerleşmiş olabilir sadece:)
     
  11. Batuhan.Altay

    Batuhan.Altay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2011
    Mesajlar:
    210
    Beğeniler:
    56
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    geceleri flaş tv de kadın çıkıyo ona sor :D
     
    Tolga Ayla bunu beğendi.
  12. FarukERYILMAZ

    FarukERYILMAZ Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    sadık bir x.7 din olacak demek :p kötü bir espiriydi kabul :D
     
    Tolga Ayla bunu beğendi.
  13. anıl şahin

    anıl şahin Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bir bisiklet var benden içeru
     
  14. Lütfü Ekşioğlu

    Lütfü Ekşioğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    673
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    X.7 hakkında dedikleriniz doğru.Bu son zamanlarda çok araştırdım X.7 yi .
     
    Tolga Ayla bunu beğendi.
  15. çağrı ilter

    çağrı ilter Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    120
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    İstanbul / Manisa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Abi dur ben de hemen anlatayım üstüne ya.. anlatıcak birini arıyodum zaten.. benim rüyamda da babam (kendisi de bisikletçi olur), benim scott s30'un bütün parçalarını değiştirmiş falan. ama değiştirmek derken yani gitmiş sram rival yerine sora falan takmış o derece. sele falan değişmiş renk uyumu kalmamış. rüyamda o kadar sinirliydim ki kurtulamadım etkisinden bütün gün bozuk attım babama :D
     
    Tolga Ayla ve Ufuk Yılmaz 45 bunu beğendi.
  16. egehan

    egehan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Balıkesir/Burhaniye
    Seviye:
    Mavi X.7 ahah :D :D

    Benimde bir rüyamda :D ;

    Arka teker yol bisikleti 28" ama Salcano Jump ön tekerler falan Crazy Bob bi bisikletle DH yapıyodum :D ama Salcanoyla alakam yoktu :)
     
  17. CandanC

    CandanC Onursal Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    13 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    1.657
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    ben de 2 gün önce bi rüya gördüm, anlatmak istedim ama başlıkları gözden geçirmeye üşendim... aa bi baktım, böyle bi başlık avucumun içine düşmüüüşş :) süper valla...

    şimdi efenim rüyamda bisikletime biniyordum... rüyamda bile başka bisiklet görmüyorum bu arada, gayet kendi bisikletimi görüyorum :)

    bisikletime biniyorum ama ne binmek... hızlanmalar, yavaşlamalar, dönüşler, bisikletin arkasını attırarak keskin dönüşler, bunny hop'lar, yüksek yerlere çıkmalar, inmeler... ama nasıl bi hakimiyet!! zannedersiniz benim vucudumun bi parçası bisiklet. bu kadar mı uyumlu binilir bu kadar mı hakim olunur bi bisiklete...

    bu arada çok da yakışmıştı hani bisiklete öyle binmek ;)

    rüyamda ben bile şaşırıyorum bu arada, çünkü daha önce böyle binmemişim... bi anda vahiy gelmiş gibi değişmiş/gelişmiş sürüşüm ve hakimiyetim...

    harika bi rüyaydı yaaa, o kadar keyifliydi ki bisiklete o şekilde binebilmek... gerçekte böyle binsem kimbilir, demek ki ne kadar mutlu olucam, bisiklete binme keyfi nasıl tavan yapıcak...

    bu işi sıkı tutmam lazım benim ya :)
     
    Ufuk Yılmaz 45 bunu beğendi.
  18. Mustafa Şükrü Yıldırım

    Mustafa Şükrü Yıldırım Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.412
    Beğeniler:
    823
    Şehir:
    Yalova
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    :) ne çok bisiklet rüyası gören varmışta haberimiz yok, bende geçenlerde rüyamda bodrumdan bisikletimin çalındığını gördüm, uyandığımda baya etkisi altında kaldım içim rahat etmedi bodruma inip ufak bir kontrol yaptım :D .
     
  19. Harun Salcı

    Harun Salcı Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    650
    Şehir:
    İnegöl/Bursa
    Seviye:
    :D :D :D :D :D