Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Downhill kadro ?

Konu, 'Downhill / Freeride' kısmında Serkan Aydın tarafından paylaşıldı.

  1. Serkan Aydın

    Serkan Aydın Üye

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    selam arkadaşlar full süspansiyon kadro alabileceğimiz bir yer varmı benim eski krondan çıkma yürüyen aksamları bu kadroya monta etmek istiyorum olabilirmi şimdiden sağolun
     
  2. Abdulkadir ARSLAN

    Abdulkadir ARSLAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2011
    Mesajlar:
    398
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Gaziantep/İstranbul
    Seviye:
    Adam gibi bi downhill kadrosu (Full süspansyon) 2000 bin Tl den asagı degıl :( Şaft borosu uzunlugu ıle selle borusu çapı aynı ıse neden olmasın
     
  3. Mustafa Acar

    Mustafa Acar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    821
    Beğeniler:
    537
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    eğer dh yapacaksanız sadece sele borusu çapı yada yatak çapı önemli değil...sıra ile jantlar ,frenler, lastikler, aynakol, zincir ,attırıcılar,gidon ve boğazı...yani kısaca her parça değişecek..tabi dh kadrosu ile düz yolda gitmek istiyorsanız o zaman istediğinizi takabilirsiniz..
     
    Gökhan Ö. bunu beğendi.
  4. Cengiz Gökalp

    Cengiz Gökalp Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Ekim 2011
    Mesajlar:
    806
    Beğeniler:
    337
    Şehir:
    antalya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    çoğu malzeme değişecektir.eğer illa ki geçecem diyorsanız ucuz downhill bisikletleri internet ortamında sıfır veya 2. el olarak bulabilirsiniz
     
  5. Abdulkadir ARSLAN

    Abdulkadir ARSLAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2011
    Mesajlar:
    398
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Gaziantep/İstranbul
    Seviye:
    Bu gün adam gibi bi mavic jant takımının 2 el fiyatı 800 lira civarında genelde mavic önerirler sizce ilk baslangıç olarak bütçeyı zorlamaya gerek varmı :)
    örnek veriyorum..
     
  6. şans topoğraf

    şans topoğraf Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2010
    Mesajlar:
    234
    Beğeniler:
    105
    Şehir:
    Sofia
    Seviye:
    Bahsettiginiz olayi kendim denedim,olmadigini biliyorum...frame set aldiniz diyelim sonra 180-200mm masa ve uygun saglamlikta furc takimi.Sonra 680-780 mm gidon ihtiyaciniz olan ve agirlik merkezinizi arkaya cekmek icin direk masaya entegre cok kisa bogaz gerekicek.Komponentlere gelirsek,aynakolda on vitesi unutun.On vites yerine zincir gergisi ile tek vites olarak kullanicaksiniz.Onde zincir gergisi olunca haliyle daha kisa zincir 11-22 gbi ufak bir ruble ve kisa bacak arka aktarici gerekicek.Aynakolu,orta gobegi kullanirim dersiniz fakat onlarda agresif surus ile zamanla bosluk cikaricak...Jantlara gelirsek.Aldiginiz 180-200mm masa muhtemelen 20 lik eksen borusu olucak dolayisiyla eski xc on jantinizin gobegi uyum saglamicak arkada eski jantinizi kullansaniz bile en cabuk bozulan jant arka oldugundan,kisa zamanda 36 delikli rulmanli gobek,kalin teller ve agir bir jant cemberine gecme gereksinimi duyucaksiniz.2.5-yada 2.6lik kalin lastikler ve kalin ic lastikler gerekicek.Frenler icinde one 200mm rotor ihtiyaciniz olucak.Pedallari unutmayalim...Degistirmediginiz her xc parcasida ya performansinizi dusurucek yada sirayla hepsi bozulucak kirilicak.Uzmek istemem fakat dh diyorsaniz gercek senaryo bu.Tabi dh-fr deilde allmount enduro tarzi kadro seti alip kafa acisi 69 derece olsun bana yeter derseniz is farkli...
     
    Gökhan Ö. ve atakibrahim bunu beğendi.