Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Doğu Karadeniz - Doğu Anadolu - Trans yayla turları

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında SerkanNamazcı tarafından paylaşıldı.

  1. SerkanNamazcı

    SerkanNamazcı Onursal Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.625
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    Giresun/Görele
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Değerli arkadaşlar zorluk derecesi yüksek bir proje yayınlıyorum..
    Karadeniz dağlarını trans geçerek doğu Anadolu'ya giriş.
    Taslak aşamasında olan turu ramazan bayramı tatilinde yapmayı düşünüyoruz..
    Bilgileri ay içinde aktaracağım.

    Tur rotası ; ve bilgileri.

    [​IMG]

    İlk çıkış olarak Giresun ilinden Şebinkarahisar yolu ile kümbet yaylasına 1700 metreye ulaşacağız .
    Hatta 2. plan olarak 2000 metrelere kadar gidip kamp atabiliriz.
    Taslak aşamasında olduğu için sadece genel bilgileri paylaşıyorum.
    Çakrak yaylasında Çin seddinden sonra dünyada ikinci büyük yapıt Giresun'un Çakrak köyünün, Çıkrıkkapı yaylası sınırlarında yer alan Hacı Abdullah Duvarı'dır. Hacı Abdullah Zade tarafından 1610'lu yıllarda Rum işçilerine yaptırılan bu dev yapının uzunluğu 7500, yüksekliği ise 1.5 metre.
    Burayı görüp Özkürtün'e iniyoruz Doğu Anadolu sınırı .
    Oradan sert bir tırmanış yapıyoruz 700 rakımdan 1700 metreye oradan 1800 tekrar 1000 metrelere iniyoruz.
    Tekrar 2000 metreye sert bir tırmanıştan sonra harika bir downhill tarzı yoldan dağ bisikletleri ile iniş yapıyoruz..

    Gereken bilgileri gün içinde aktaracağım bu sadece bir taslaktır.
    katılımcılar için bilgi verilecektir.
    İptal ve değişim olabilir.
    https://www.facebook.com/SerkanNamazci 'den facebook adresinden iletişime geçebilirsiniz.
     
  2. Cihan Soyugazi

    Cihan Soyugazi Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2013
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    Atakoy 5.kisim
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Serkan Selam abi , kaç gün sürecek acaba tur ? Turuna katılmak çok isterim ancak 5 günüm var ..
     
  3. Kübra C.

    Kübra C. Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğeniler:
    91
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Giresun, Kümbet Yaylası... Ne güzel olurdu memleketimde bisiklet turu...
     
    SerkanNamazcı bunu beğendi.
  4. Cüneyt HOCAOĞLU

    Cüneyt HOCAOĞLU Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Mart 2011
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    1.498
    Şehir:
    Ankara/Eryaman
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Serkan kardeşim tek bir şey yazacağım. "Sen yaparsın kardeşim" şimdiden kolay gelsin. Güzel anlatım ve resimlerini bekliyorum. :)
     
  5. SerkanNamazcı

    SerkanNamazcı Onursal Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.625
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    Giresun/Görele
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Turun rotasını değiştirdim :)
    354.5 km +7809 metre tırmanış / -7806 m iniş.
    Tura katılmak isteyen arkadaşlar için üzücü bir haberim var tek veya 1 kişi daha katılacak bu taraflardan bayram nedeni ile dönüş sıkıntı çıkarabilir.
    Turun kabaca rotası
    Giresun/Espiye'den başlayıp
    Şarkılarda geçen Gelevera Deresi Kazıkbeli yaylıas - Aydıntepe '' Bayburt - Soğanlı dağı Bayburt-Trabzon sınırı - Derebaşı virajları -Çaykara - Trabzon

    Tur bayramın 1,günü başlayıp
    3.gününde bitirmeyi planlıyoruz.
    Rotalar hazır gibi şimdi diğer konular için hazırlık yapayım.
     
    yusuf ünlü ve Cihan Soyugazi bunu beğendi.