Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Diyet Programı Yardım

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında iamhasancanbam tarafından paylaşıldı.

  1. iamhasancanbam

    iamhasancanbam Blonde Boyz

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    555
    Şehir:
    Sarajevu, BiH
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bende kilo problemi çekiyorum. 171 boy var, 84 kiloyum. İnternet'te çok sıkıcı ve bezdirici diyetler var. Tabiki zorlanacağım kilo veririken fakat bunlar işkence gibi.

    Öğrenci olduğum ve okula gittiğim için bana güzel bir diyet programı verebilecek olan varmı acaba?

    Sabah kahvaltısında öğlen yemeğinde ve okuldan eve gelişte ne tür yemekler yemeliyim ?

    Kahvaltıya oturuş saatim: 7.10
    Öğle Yemeği . 12.35
    Okuldan Geldikten Sonra Yenen Yemek. 5 - 5.30 arası.
     
  2. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Cem Unden bunu beğendi.
  3. iamhasancanbam

    iamhasancanbam Blonde Boyz

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    394
    Beğeniler:
    555
    Şehir:
    Sarajevu, BiH
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    İşte okula gittiğim için o program bozuluyor. :/
     
  4. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Neden bozulsunki hazırlarsınız yiyeceğiniz şeyleri yanınıza güzelce, zamanı geldiğinde yersiniz... Mesela ara ara yemek için meyveler, minik poşette yulaf ezmesi, hatta kavanozda pişmiş yumurta beyazı bile taşınabilir...
     
    Tolga Gürgün bunu beğendi.
  5. Agamemnon

    Agamemnon Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Sevgili Hasan kardeşim,

    Profilinde belirttiğin gibi yaşın 16 ise kesinlike bir diet programına ihtiyacın yok. Tek tavsiyem şeker tüketimini mümkün olduğunca azaltmak, çukulata, gofret vb ürünleri mümkün olduğunca seyrek alman olacaktır.

    Ayrıca YÜRÜYÜN, YÜRÜYÜN, YÜRÜYÜN...

    Eğer Napolyon'a “Kilo kontrolünün sırrı nedir?” diye sorsalardı yanıtı mutlaka “Yürüyün, yürüyün, yürüyün!” olurdu! Kilo sorunuyla mücadelede egzersiz yapma alışkanlığı şarttır. Egzersiz sözcüğünü duyunca aklınıza ağır programlar, pahalı egzersiz salonları, havalı özel hocalar filan gelmesin. Ayağınıza rahat yürüyebileceğiniz bir ayakkabı ve üzerinize rahat bir kıyafet giyin yeter.
    Önemli olan ne zaman ve hangi egzersizi yapmayı sevdiğinizi dikkate almanız, mümkünse egzersiz programlarını da eğlenceli bir hale getirmeye çalışmanızdır. Mesela yürüyüşlere arkadaş bulup öyle çıkmak, arkadaşlarla birlikte sportif çalışmalara katılmaya çalışmak (bisiklet, voleybol, basketbol, masatenisi, vb), özellikle yürümeyi kalıcı bir alışkanlık haline getirmek işinizi kolaylaştıracaktır.