Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Diyarbakır-Hazar Gölü

Konu, 'Doğu ve G.doğu An.Bölgesi' kısmında Yunus AKAR tarafından paylaşıldı.

  1. Yunus AKAR

    Yunus AKAR Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Diyarbakır
    Seviye:
    Diyarbakırdan Hazar Gölüne Bi Bisiklet turu düzenlemeyi planlıyorum. Aslında Tek gitmeyi Düşünüyordum ama,Yol arkadası olursa daha zevkli olacagını düşündüm. Hazar gölünde tanıdıkı olan arkadaşlar varsa bana ulaşsınlar Ayrıntıları konusalım anlasalım. Şimdiden Teşekkürler.
     
    Ahmet Salih Özenir ve Doğu Biçer bunu beğendi.
  2. Şahin Bulut

    Şahin Bulut Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    729
    Beğeniler:
    327
    Şehir:
    Üsküdar
    Seviye:
    Merhaba.Sen bu turu ne zaman yapmayı düşünüyorsun.Ben Elazığ'dayım.Eğer zaman uyarsa seni Elazığ'da karşılayabilirim.
     
  3. Yunus AKAR

    Yunus AKAR Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Diyarbakır
    Seviye:
    Mayıs ta olacak büyük ihtimal. ama ben diyarbakırdan çıkış yapıcam. hazar gölüne gidip bir gün kalıp geri dönmeyi planlıyorum kardeşim.
     
  4. ugur T

    ugur T Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    124
    Şehir:
    doğunu parisi dyb
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    daha önce tura çıktınmı hiç :) brem
     
  5. Yunus AKAR

    Yunus AKAR Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Diyarbakır
    Seviye:
    kISA tURLAR KARDEŞİM. DİYARBAKIR -ERGANİ DİYARBAKIR-ÇINAR GİBİ
     
  6. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Güzel Güzel.

    Mayıs 25 gibi alcam bisiklet daha önce de olabilir ama Maayıs ayı içerisinde olcak. Haber veririm yine. Haftasonları bana her türlü uyar. Turları severim.
     
  7. Ahmet Salih Özenir

    Ahmet Salih Özenir Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.102
    Beğeniler:
    3.756
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Güzeldir hepsi, yalnız veya arkadaşla... Yolunuz açık olsun...
     
  8. Yunus AKAR

    Yunus AKAR Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Diyarbakır
    Seviye:
    sağol ahmet abi. teşekür ederım.
     
  9. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Tamamdır ben bisikleti 14 mayısta alıyorum. Elime 21 mayısta geçiyo belki daha önce :) hep beraber pedallarız inşallah.
     
  10. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Yunus,

    Ugur diye bir arkadaş daha var. Ettik 3 kişi :)
     
  11. ugur T

    ugur T Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    124
    Şehir:
    doğunu parisi dyb
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    hade hayırlısı mağaza sayımına denk gelmezse gideriz inşallah
     
  12. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Aman denk felan gelmeyiversin bi zahmet :) Magaza yetkililerini toparlarım yada yaygara çıkarırım hepsi gelirler. Bi güzel konuşurum ehuehue :):D
     
    ugur T bunu beğendi.
  13. Yunus AKAR

    Yunus AKAR Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2011
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Diyarbakır
    Seviye:
    Tamam 0534 349 57 52 mesaj ile ulaşın buluşalım.