Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

dışkaya köyü yamaç paraşütü atlama noktasına tırmanış

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında by_cix tarafından paylaşıldı.

  1. by_cix

    by_cix Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2005
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    *B*U*R*S*A*
    Seviye:
    uzun zaman önce Fatih Özgenlik abimle yaptığımız dışkaya köyü yamaç paraşütü atlama noktasına tırmanışımızın fotoları geç de olsa forumda ,üzerimizdekilere bakıp neden bu kadar kalın giyinidiniz demeyin o zaman hava soğuktu :D :D

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    köye doğru ilerlemeye başlıyoruz karşımızdaki dağlar tırmanışın ne denli zor olacağını anlatıyordur sanırım:D

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    tırmanış başlıyo:in:
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31

    ilerlerken karşımıza bir tabela çıkıyor ve ardından bi düşünce alıyor bizi nerden gitsek acaba :D
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    siz hangi yönden giderdiniz biz 2km lik zorlu,köpekli:D toprak yolu seçiyoruz.....tapi tıramanışa devam
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    çok güzel bi kare güneş ışınları ve bulutlar adeta şehrin üzerinde dans ediyorlar:)

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    ve sonunda ulaşıyoruzz,biraz mola verdikten sonra hava soğumaya başlıo yağmurda alarm vermeye başlayınca yolcu yolunda gerek diyoruz ve en sevdiğim ana geliyor sıra İNİŞ ZAMANI :D:D:D

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    çekimi tehlikeli ama güzel bi foto :)

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    hızımızı bi koyun,keçi sürüsü kesiyor ama olsun çoban abimizden rica ediyoruz oda bizi kırmıyor işte bi kare daha;)

    [​IMG]
    Shot with S700i. at 1969-12-31
    işte geldik beni en çok etkileyen unutmayacağım ana biz çoban abimizle konusrken yanımızda yerde yatan keçi bi kalkıyor o da ne yanımızda doğurmuş :)garip ama çok güzel bi anı olarka kaldı
     
  2. sniper

    sniper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Mart 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğeniler:
    585
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    cok güzel bi tırmanış olmuş... gec diye bişi yoktur aslında... zamanı gelmediğinden koymamışsınızdır foruma :): :) :) fotograflarda güzel levhada...:)
     
  3. zazoo

    zazoo Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2007
    Mesajlar:
    265
    Beğeniler:
    149
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    bu sıcak günlerde serinletti bizi güzel kareleriniz, pedalınıza kuvvet!
     
  4. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Güzel bir gezi olmuş. Heleki sizleri öyle kalın giysiler içinde görünce, bu sıcaklarda buz etkisi yaptı.:D

    Sevgi ve selamlarımla.
     
  5. by_cix

    by_cix Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2005
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    *B*U*R*S*A*
    Seviye:
    ayrı ayrı hepinize teşekkürler arkadaslar yorumlarınız için :)bol pedallı günler dilerim
     
  6. Fatih Özgenlik

    Fatih Özgenlik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    822
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    geç olsun ama güç olmasın derler... resimler için sağolasın zafer,gerçekten çok keyif almıştım o geziden. dönüşte yağmurdan kaçışımız çok iyiydi :)

    en yakın zamanda görüşmek dileğiyle...
     
  7. ismailofli

    ismailofli Bisikletkolik

    Kayıt:
    7 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.033
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Katılamıyorum malesef;çünkü Erzurum hala soğuk sayılabilir..:D
    Fotolar için teşekkürler...
     
  8. by_cix

    by_cix Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2005
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    *B*U*R*S*A*
    Seviye:
    abi bende sıkıntı içindeydim fotolar konusunda ama gerçekten keyifli bi gezi olmuştu inşallah önümüzdeki günlerde daha güzel gezilerde birlikte oluruz :) görüşmek dileğiyle
     
  9. grikartal

    grikartal Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    412
    Beğeniler:
    464
    Şehir:
    BİTLİSTANBUL
    Seviye:
    arkadaşlar ellerınize sağlık,çok hoş olmuş bu geziniz,gecikmekte kusura bakmayız tabıkı böyle güzel bir an ı bızımle paylaştığınız için de ayrıca tşkkr.hoşçakalın inşlhhh bır gün bizde siizlere katılıp bu güzel yerlerın keyfını bırlıkte yaşarız.
     
  10. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    ne demişler; geç olsun güç olmasın..
    cidden bu sıcak günlerde serinletici bi etki yarattı bu sisli serin havalı fotograflar :)
     
  11. by_cix

    by_cix Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2005
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    *B*U*R*S*A*
    Seviye:
    yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkürler diğer arkadaslarımızla birlikte pedallamaktan zevk duyarız ayrıca ,yeni gezilerde buluşmak dileğiyle:)bol pedallı günler...
     
  12. alperen_69

    alperen_69 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    891
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Katırlı dağlarındamı bu yer,güzel bir gezi olmuşa benziyor
     
  13. by_cix

    by_cix Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Aralık 2005
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    *B*U*R*S*A*
    Seviye:
    evet alperen katırlı dağlarında gürsu üzerinden gidiliyor
     
  14. necod

    necod Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    347
    Beğeniler:
    198
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    hoş bir gezi olmuş paylaşım için teşekürler
    necod
     
  15. ibr_aydin

    ibr_aydin Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    lüleburgaz
    resimler ve doğa harika teşekkürler
     
  16. gencizmirli

    gencizmirli Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    685
    Beğeniler:
    391
    Şehir:
    ABS
    Seviye:
    İzmir'in bu sıcağında evimde otururken sizi o kıyafetler ile görünce iyice sıcakladım.:D
    Çok güzel tur olmuş.Doğa manzaraları çok süper çekiminiz için ayrıca teşekkürler.İki bisiklettede disk fren yok sanırım.Yağmur yağmaması şansınıza olmuş öyle bir havada.V-Brake'ler hiç tutmuyor çünkü su görünce...
     
  17. Levent Topcu

    Levent Topcu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Şubat 2005
    Mesajlar:
    555
    Beğeniler:
    524
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    kac saatte tirmandiniz oraya acaba?

    bu arada yamacparasutculer oraya gurle take-off derler. bi de atlamazlar, ucarlar :))

    -levent
     
  18. Volkan Çağlar

    Volkan Çağlar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    600
    Beğeniler:
    403
    Şehir:
    İstanbul-Eyüp
    Seviye:
    güzel bir gezi olmuş:D