Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

disk fren

Konu, 'Frenler' kısmında caner kamsız tarafından paylaşıldı.

  1. caner kamsız

    caner kamsız Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    arkadaşlar benim bisikletimde logan v-fren var sizce disk fren nedir yani taktırsam ne gibi bişey olur bunda papuçlar eskiyo peki onda noluyo açıklayabilirmisiniz şimdiden tşk
     
  2. müjdat dede

    müjdat dede Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    447
    Şehir:
    İSTANBUL/ÇEKMEKÖY
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    hidrolik frende ise balatalar var var onlar bitiyor ve tutuş performansı çok farkediyor.
     
  3. Levent Kırça

    Levent Kırça Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    587
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    kaliteli bir v fren ile baradine pabuç kullanırsan daha makul bir çözüm olur. disk frenler hidrolik ve mekanik olarak ayrılıyor. ikiside balata kullanıyor. sadece biri fren kolundaki gücü iletmek için hidrolik kullanıyor diğeri normal tel kullanıyor. disk freni hidrolik yapmayacaksan geçişin pek bir anlamı olmaz.
     
  4. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    v fren kullandım, bir de hidrolik disk fren denedim. hidrolik disk daha rahat daha etkin frenleme sağlıyor. canti-lever frenler, v-frenleri 18 yıl kullandım. onlar da iyidir.
     
  5. caner kamsız

    caner kamsız Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    saolun arkadaşlar
     
  6. victory

    victory Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    373
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    Sarıyer-İst...Uşak
    Seviye:
    daha önce mtbtr de disc fren mi v fren mi gibi bir yazı okumuştum cok başarılı bir makaleydi ordan bi araştırabilirsin baya bi fikir sahib olursun kanatimce . iyi günler
     
  7. emrah pervane

    emrah pervane Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İZMİR
    mekanik disk frene geçmek mantıklı m?
     
  8. onurcan tokuş

    onurcan tokuş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2009
    Mesajlar:
    267
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    Sivas
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Pek mantıklı değil.Hidrolik disk fren kullanacaksan mantıklı.
     
    emrah pervane bunu beğendi.
  9. emrah pervane

    emrah pervane Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İZMİR
    komple hidrolik disk frene geçmek nekadara mal olur? forumda takip ettiğim kadarıyla en ucuzu 250 liraydı.
     
  10. emrah pervane

    emrah pervane Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İZMİR
    komple hidrolik disk frene geçmek nekadara mal olur? forumda takip ettiğim kadarıyla en ucuzu 250 liraydı. ön arka
     
  11. Levent Kırça

    Levent Kırça Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    587
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    kardo ve ön maşa uyumluysa sadece sete para ödersin ve evet forumda arasan uygun fiyata temiz ön arka set verenler var. ama maşa ve kadroda kaliperleri takacak yerin yoksa bu iş yeni bisiklet almış gibi bir maliyete döner.
     
  12. Barış Karapınar

    Barış Karapınar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Mart 2010
    Mesajlar:
    650
    Beğeniler:
    267
    Şehir:
    istanbul/çengelköy
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Bi hesap yapalım:
    disk göbekler: 100 tl
    2. el hidrolik disk fren seti: 200 tl
    göbek dizme fiyatı: 20 tl
    disk fren rotor seti: 5o tl
    kargo masrafları: 20 tl

    toplam: 390 tl

    Zaten disk frenli olarak bisiklet almadıktan sonra çok masraf oluyor baştan disk frenli almak çok daha mantıklı.
     
  13. Levent Kırça

    Levent Kırça Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    587
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    evet ben göbekleri söylemeyi unuttum :)

    başta disk almakta haklısın bende öyle bir sonuca varıp vazgeçtim çevirmekten. mekanik ön diski ve arka isimsin v freni söküp avid single digit 7 baradine pabuçlu ön-arka fren yollarıyla set aldım. rahatım şimdi.