Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

dış lastik

Konu, 'Tekerlekler' kısmında yusuf bekar tarafından paylaşıldı.

  1. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    slm arkadaşlar ben kısa bir soru soracam sizlere 1.340gr ön arka dış lastik ağırlığı iyimidir yoksa fazla ağırmı kaçar lastik markası hutchinson
     
  2. #2
    yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    yorumu olan yokmu ????
     
  3. ercan günes

    ercan günes Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    ağır ama sağlam olur dostum 450gr dan fazlaysa teki ağır lastik grubuna girer
     
  4. Bora

    Bora N/A

    Kayıt:
    24 Ocak 2005
    Mesajlar:
    937
    Beğeniler:
    1.490
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Genislik ve sinifina gore degisir aslinda..
     
  5. Bora

    Bora N/A

    Kayıt:
    24 Ocak 2005
    Mesajlar:
    937
    Beğeniler:
    1.490
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Hayret valla :eek: ayni satiri yazip daha sonradan silmistim..:)
     
  6. #6
    yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    lastikler 2.10 luk teki 670gr ön arka 1.340gr lastikleri sıfır aldım dahaca kullanmadım kutusunda duruyo ağırsa değiştirmeme gerek varmı yoksa kullanim ilerde değiştirimmi ???
     
  7. #7
    yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    daha yorumu olan yokmu
     
  8. oğuz tüm

    oğuz tüm Kıdemli Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    Kktc
    Adı:
    Oğuz
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    pek sayılmaz ama yinede fazla lastiklerin çok ince sayılmaz kalınlığıyla orantılı olarak fazla uçuk bi ağırlık sayılmaz
     
  9. #9
    yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    ilginize teşekkürler arkadaşlar