Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Dış lastik kararsızlığı

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Burak Boralılar tarafından paylaşıldı.

  1. Burak Boralılar

    Burak Boralılar Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    19 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    İstanbul/Güngören
    Adı:
    Burak B.
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Merhabalar,
    MTB bisikletim için dış lastik almak istiyorum ama bir türlü karar veremiyorum. Şuan Michelin Country Rock kullanıyorum ve lastiklerden memnunum aslında ama jant setim 1.9-2.5 arası desteklediği için o lastiklerle devam etmeyi pek düşünmüyorum.
    Benim kafamda 2.00 ve 2.20 arasında bir kaç marka model var ama hangisi bana uyar bilemedim.
    Continental Race King,Schwalbe Nobby Nic,Schwalbe Racing Ralph,Maxxis Larsen TT ve bir ihtimal slick lastik olarak Schwalbe Kojak düşünüyorum.
    Kullanım yerlerim çoğunlukla asfalt ama araziye girmek istiyorum artık o yüzden slick lastik en son planda.
    Yuvarlanma direnci,sağlamlık,yol tutuşu gibi etkenleri göz önünde bulundurarak hangi lastik daha iyi olur benim için kullanan kişilerden yorum bekliyorum.
    Şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. ratm

    ratm Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    izmir
    Adı:
    Hakan Engin
    Seviye:
    Öncelikle Nobby Nic i atla, çünkü sadece arazi kullanımına uygun bir lastik asfalt için uygun değil. Kojak slick lastik onu da geç, araziye giricem diyorsunuz. Racing Ralph iyidir, asfaltta da kullanılabilir bi yere kadar, ama bunlar çabuk biten lastikler aklında olsun. Ben olsam Maxxis veya Race King alırdım, zaten yapı olarak birbirine yakın. Bu ikisi arasında hangisi daha dayanıklıdır bilmiyorum ama o ikisi arasında seçim yaparsan daha mutlu olursun bence
     
    Mesut DOĞRU bunu beğendi.
  3. Burak Boralılar

    Burak Boralılar Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    19 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    İstanbul/Güngören
    Adı:
    Burak B.
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Anladım hocam. Arkadaşım Race King 2.2 kullanıyor o bana önerdi ama diğer lastiklerde dikkatimi çekti. Bir sorayım dedim kullanan bilen var mı diye.
     
  4. mfurkan

    mfurkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2015
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    249
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Arazi ve asfalt istiyorsan RaceKing 2.2 veya Scwalbe Racing Ralph 2.1 öneririm.
     
  5. Anlcantavukcu

    Anlcantavukcu Yeni Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    19 Haziran 2015
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Anılcan Tavukçu
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Schwalbe rocket ron candır :D:D
    Araziye asfalta gider kolay erimez :hhhhhh:
     
  6. Burak Boralılar

    Burak Boralılar Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    19 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    176
    Şehir:
    İstanbul/Güngören
    Adı:
    Burak B.
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @mfurkan Race King sabit bir şekilde duruyor bir köşede ama Türkiye'de hem fiyat yüksek hem telli modeller daha çok olduğu için yurt dışından katlanır almayı düşünüyorum. Almışken de Race King den üstün olan varsa onu alayım diyorum :)
    @Anlcantavukcu O sanki asfaltı çok tutuyor gibi geldi bana :)
     
  7. Anlcantavukcu

    Anlcantavukcu Yeni Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    19 Haziran 2015
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Anılcan Tavukçu
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Denedin ya abi sana kalmış :D ben lastiği kendim seçmedim gerçi :D:D

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Burak Boralılar bunu beğendi.
  8. mfurkan

    mfurkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2015
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    249
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    @Burak Boralılar 2.0 kesin alma, bende RaceKing 2.0 katlanır var. Hafiflik ve akıcılık olarak güzel ama dağda janta çok vurduruyor. Schwalbe ise asfalt yoğunluklu kullanımda ömrünün yarısını erken bitiriyor.