Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Dikkat köpek var ! " bu güzergaha dikkat "

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    2 dir aynı şey oluyor :snzdglsn::snzdglsn::snzdglsn:

    işten çıktım bakırköye doğru gidiyordum. halbuki bu sefer iyice bakmıştım etrafa kendisini göremeyince kendimden emin olarak pedal çevirmeye devam ettim.

    aaaahhh ahhhhh aynı duruma aynı şekilde yakalandım.
    uyanık köpek yanıma gelene kadar ses çıkartmıyor dibimde havlamaya başlıyor.

    ağzını ayağımda hissettim resmen.
    ilkinde de böyle olmuştu zaten. :mad::mad::mad:

    ilkinde de bu seferde durup bağırdım leeeeyyynnnn diye sonra havlaya havlaya kaçtı.
    :snzdglsn::snzdglsn::ckskc::ckskc:

    ataköyden bakırköye giderken tam şu kırmızı alanı parsellemiş durumda. bu güzergahı kullanan varsa zaten biliyorlardır.

    kullanacaklarında aklında bulunsun.
    sabıkalı bi köpek var orada

    tekrarlıyorum.
    köpeğin özellikleri
    yanınıza gelene kadar ses çıkartmaması :ssrtcbya::ssrtcbya:


    Untitled-1.jpg
     
  2. peray

    peray Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2015
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Can
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    İlgili görevlilere bildirmek daha faydalı olabilir. Bölgeden birisi bence yapmalı. Bildirim için teşekkürler :)
     
    galvaniz bunu beğendi.
  3. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @ececan oranın köpeği gibi gözüküyo. yani ıssız biyer güvenlik için orada yetiştiriyorlar gibi geldi bana. tasması var mı yok mu onuda dikkat edemedim gerçi
     
    galvaniz bunu beğendi.
  4. baykuş97

    baykuş97 "fekku ragabe"

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    14 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    805
    Beğeniler:
    1.472
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ilhan beyoğlu
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Sana kıl olmuş olmasın... Hep ordan geçiyorum bana bişey demiyor :')

    Genelde sabah 6:30 gibi geçiyorum oradan.. Hala uyanmamış oluyor herhalde :)
     
    Elzem, Kuzey Ege, galvaniz ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  5. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @baykuş97 uyuyodur kesin :D
    ben ilkinde akşam 6 da yakalandım bu günde 1buçuk gibi :D
     
    galvaniz ve baykuş97 bunu beğendi.
  6. bua

    bua Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    467
    Şehir:
    Balıkesir
    Adı:
    Burak Akdağ
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    :D Evrimsel sürece çığır açabilir, bisikletlere karşı mekanizmalarını evrimleştiriyorlar yavaş yavaş :hhhhhh:
     
    Kuzey Ege, galvaniz ve chnkrmz bunu beğendi.
  7. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @bua tehlikenin farkındamısın :D
     
    galvaniz bunu beğendi.
  8. matrixlord

    matrixlord Üye

    Yaş:
    15
    Kayıt:
    17 Eylül 2015
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Arda Tosun
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Atakoy marinanın ordada var bir tane siyah bir köpek onada dikkat edin yaklaştınızmı üşenmeden kovalıyor :D
    o yol bazen yürume yolum ama hiç sorun çıkardığını görmemiştim
     
    galvaniz bunu beğendi.
  9. sherlock

    sherlock Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    26 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    64
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    İbrahim Kalkan
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Menekşe sahiline de dikkat arkadaşlar.
     
  10. galvaniz

    galvaniz Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Mahmut
    Bisiklet:
    Castello
    Seviye:
    şikayet edersiniz alırlar iki gün sonra köpeği serbest bırakırlar sorarsanız da niye bıraktınız diye kısırlaştırdık derler :D :D :D
     
  11. peray

    peray Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2015
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Can
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Sahibi varsa şikayet daha da faydalı olabilir, sonuçta oradan küçük bir çocuk da geçebilir. Tasması varsa kaygılar boşa çıkar :)

    Doğru bunun yanı sıra uyuttukları da ortaya çıkmıştı çoğu şehirde, mahkemeler ne yazık ki bir şey yapmadı fakat benim umduğum ve bildiğim, zararlı veya saldırgan olanların barınakta tutulmasıydı.


    :)