Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

denizlide pedallayanlar.10.06.2007.honaz kiraz festivali

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında scofoid26 tarafından paylaşıldı.

  1. scofoid26

    scofoid26 Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    Slm arkadaşlar…(ender abicim inşallah fotoğraflarımda bir problem yoktur.hata varsada nerede yaptığımı bulamıyorum,problemliyse yarın tekrar atarım.)
    Bügün havanın yağmurlu olması planlarımızı altüst etmiş gibi gözükürken artık yeter deyip saat 14:45 gibi atladık bisikletlere,honaz’da ki kiraz şenliğine

    Hava çok bozuktu:eek:

    [​IMG]

    Iyı bir rampa çıktıktan sonra bir mola

    [​IMG]

    Yollar biraz ıslak olduğundan ,lastikler bizi ıslatıyo:(

    [​IMG]

    Havanın yağmur sonrası muhteşemliği:cool: :cool:

    [​IMG]

    Honaza vardık sayılır,yokuşlar bitti.

    [​IMG]

    Hüseyin abi bulduğu kirazları götürecek:D

    [​IMG]

    Yolumuz kiraz bahçeleriyle dolu,insan nefsine hakim olamıyo canım,kirazları dallar çekmiyoooo;)

    [​IMG]

    Doğa harika……….

    [​IMG]

    Festival alnına vardık

    [​IMG]

    Kırkpınardan gelen ağalar kapışıyo

    [​IMG]

    Bizde çayımızı ve enerji içeceklerimizi yudumluyoruz.

    [​IMG]

    Festival kalabalık

    [​IMG]

    Honazın kirazları

    [​IMG]

    Hava güzel,mekan güzel,gersi pedallada pedalla:D :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Yağmur tekrar başlıyor ve bizde denizliye 5 km kala bir petrol istasyonunda mola veriyoruz.

    [​IMG]

    Hussar hüseyin:cool: :cool: :cool: :cool:

    [​IMG]

    Ve yemek zamanı jumbo pizzamızı söyledık.:in:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hüseyin abi ve nur ;ayaklarınıza sağlık beeee.
     
  2. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.153
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Nihat'cım merhaba

    Çok güzel bir gezi yapmışsınız. Tabi yağmurun azizliğini saymazsak. Ama yaz yağmuru, nasılsa üşütmez.
    O kirazlar neymiş öyle siz iyi dayanmışsınız. bizler burdan ağzımız sulandı valla.

    Resim işinide çözmüşsün, emeğin için teşekkür ediyorum.
    Geziye katılan her üçünüzüde kutluyorum.

    Sevgi ve selamlarımla.

    Hoşçakalın.
     
  3. İsmail Ağıllı

    İsmail Ağıllı Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.707
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Ürgüp, Kapadokya
    Seviye:
    fotoğraflarda sorun yok :) yağmura rağmen çıkmanız çok hoş, bizlerde bugun yağmur yağmasına karşın parkura çıktık bisiklet işte engel tanımıyor kirazlarda çok güzel söylemeden geçemiyeceğim birazda buraya gönderin :)
     
  4. sniper

    sniper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Mart 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğeniler:
    585
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    saolasın nihatım ver gaz ver gaz yapıp abi sen yaparsın diy,ip beni o yollarda pedal basmama teşvik ettiğin için ben yapabiliyomuşum... fotolar için ayrıca saol:)
     
    H.Can DEMİREL bunu beğendi.
  5. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Nihat merhaba,

    Yağmur yinede geziye engel olamamış.Çok iyi pedallamışsınız.Kirazlar çok güzel görünüyor:in: Onca yorgunluktan sonra geziyi çok güzel bitirmişsiniz.Nur'a,Hüseyin kardeşimize ve sana paylaşım için çok teşekkür ederim.Umarım güzel bir organisazyonda hep birlikte pedallarız.

    Biz bu hafta sonunu Platform toplantısı sebebiyle pedallayamadık.Zira çok güzel gelişmeler var yalında sizlerle paylaşacağız...
     
  6. nikanam

    nikanam Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Aralık 2006
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    oy oy oy!
    canlarım benim, neler yaptınız siz öyle?..
    müthiş bir gezi olmuş arkadaşlar. harikasınız.
    yalnız fotoları görünce ya nur bir daha hastalanırsa
    diye korkmadım değil. kızı bir türlü normal bir havada
    tura çıkaramadık yahu. hussarına kurban hüseyin.
    hani çıkmazdın sen bu havada... nihat sizi iyi
    gazlamış anlaşılan. keşke biz de gelseydik.
    ama biz de güzel işler yaptık.
    söyelesene can abi. :)
     
  7. mdemir782

    mdemir782 Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    DENIZLI
    Seviye:
    arkadaslar gercekten mukemmel bir tur olmus huseyin abi o kirazlari naptin ya hepsini bitirme onlar bence sanat eseri insanin baktikca ici gidiyo fotolar mukemmel gezi ayrica mukemmel yagmura karsi cikmak hepsindende guzel cok sey kacirmisim gercekten birsonraki faliyette gorusmek uzere
     
  8. sniper

    sniper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Mart 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğeniler:
    585
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    kiraz bahçelererinin arasından pedallamak güzeldi... birkaç teklif vardı bahceye girin toparlayın istediğiniz kirazı diye ama gözümüz yemedi malum hava şartları ve biz dayanamayıp tıka basa yemekten korktuk ve sadece teşekkür etmekle yetindik... (o bahçelere girseydik hala kiraz yiyor olurduk ) kiralar güzeldi doyumluk olmasada yediğimize değecek miktarda kirazımızı yedik... o gördüğünüz kiraz salkımlarını birini ben diğerinide nihatla nur yedi... süperdi kirazlar yawww ... mustafacığım bitti kirazlar :):):)
     
  9. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Denizli'li pedal doslarımız merhaba,

    Sevgili kardeşlerimiz İsmail ve Cahide Pazar günü Akyaka'ya gelmişler.Bizim içinde çok güzel bir süpriz oldu.Muğla bisiklet platformu olarak bizimde Fırat'ın apartında toplantımız vardı.Hep birlikte olduk,sizleri çekiştirdik:) isimlerinizi andık ve çok yararlı uzun bir toplantı yaptık.Önümüzdeki günlerde (GPA)ile ilgili güzel gelişmeler olacak.İsmail'de güzel fikirleri ile bize katkı yaptı sağolsun.Projemizin oluşumunda Denizli ayağını İsmail arkadaşımız organize edecek bizleri kırmadı ve bu isteğimizi kabul etti.Kendisine sizlerin huzurunuzda bir kez daha teşekkür ediyorum.
    Gelişmeleri sizlerle paylaşacağız.Bu 4 günlük harika geziye siz Denizli'li kardeşlerimizi oldukça kuvvetli bir grupla aramızda görmek bizleri çok mutlu eder.Pek yakında görüşmek üzere...
     
  10. goxelkurt

    goxelkurt Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Aralık 2006
    Mesajlar:
    423
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    istanbul/bakırköy
    Seviye:
    süper bi gezi resimler harika pedallarınıza sağlık:) sevgiler
     
  11. ismailofli

    ismailofli Bisikletkolik

    Kayıt:
    7 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.033
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    çok güzel bir gezil olmuş..ayaklarınıza sağlık...
     
    scofoid26 bunu beğendi.
  12. scofoid26

    scofoid26 Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    sevgili;
    ender abicim,
    ismail ağıllı,
    can abi,
    mustafa,
    goxel kurt ve
    ofli, hepinize teşekkür ediyorum,yazılarımızı ve faliyetlerlermizi takip edip bizlere destek olduğunuzdan dolayı şahsım adına çok mutluyum.denizli'de güzel bir organizasyonla sizlerle pedallamak isteriz.:) aman kiraz zamanını geçirmeyelim:D :D
    ofli'cim yaza gelirken bisikletinide getir.güzelde bir proje yapalım,eski günlerimizi anarız.
    can abi denizli ekibi organizasyonlarınız için her zaman hazır.
    en kötü günleriniz,bol pedallı olması dileğiyle.........:in:
     
  13. scofoid26

    scofoid26 Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    yav abi sen bence kendinden gazlısın:D ,sana küçük bir dokunuş seni ateşlemeye yetiyo:D :D
    abi kiraz bahçesine girmiş olsaydık,muhtemelen bugün mide fesadı geçirirdik heralde.:D :D
    abi bundan sonra nerde şenlik ,biz orda ollalım.:in:
     
  14. Tugfox

    Tugfox Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    1.096
    Beğeniler:
    1.278
    Şehir:
    Goztepe/Istanbul
    Seviye:
    Fotograflar icin tesekkurler gercekten guzel gezi olmus :)

    Bir zamanlar ben de anadolunun bir baska sehrinde o benzer yollarda bisiklet suruyordum gercekten kiymetini bilmek lazim :) ;)
     
    scofoid26 bunu beğendi.
  15. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    paylaşımınız için teşekkürler..:)
     
    scofoid26 bunu beğendi.
  16. pelo-selo

    pelo-selo Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2006
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Nihat çok güzel bir gezi olmuş, ayaklarınıza ve kirazları toplayan ellerinize sağlık.
    Kesinlikle Denizli'deki tur organizasyonu kiraz mevsimi olmalı:) .
    Tüm arkadaşlara selamlar.
     
  17. scofoid26

    scofoid26 Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    slm abla,valla kirazlardan bahsedecem,ağzını sulandıracam ama ;kirazlar o kadar büyük ve sık ki,ağaç çekmiyo,dallar bükülmüş.:eek: :eek:
    abla sen yeter ki kiraz iste ,ben kutular gönderirim
     
  18. tatlı cadı

    tatlı cadı Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    selam arkadaşlar tam anlamıyla mükemmelsiniz ayağınıza sağlık resimlerde çok güzel.gitmiş görmüş kadar oldum.
     
  19. Nur Çetinkaya

    Nur Çetinkaya Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:
    çok güzel bir geziydi.geç de olsa yola çıkıp kirazlara kavuştuk:in: kiraz ağaçlarının arasından pedallayarak geçmek süperdi.gezi sonundaki muhteşem pizzadan da bahsetmeden edemiycem:p
    bize gaz verip yola çıkaran nihata çok teşekkür ediyorum.hüseyin bizi yalnız bırakmadığın için teşekkürler
     
    scofoid26 bunu beğendi.
  20. sniper

    sniper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Mart 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğeniler:
    585
    Şehir:
    denizli
    Seviye:
    bişi değil nur... nihat ve ismail böle gaz vermeye devam ettikleri sürece ben pedallarım güneş,yağmur, çamur ,kar demedien...kimseleride yalnız bırakmam... :):):):) fazlada gaz vermeyin yoruluyom sonra haaa:)