Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Delta Kayseri

Konu, 'Delta Bisiklet' kısmında MaHMutALtunel tarafından paylaşıldı.

  1. MaHMutALtunel

    MaHMutALtunel Üye

    Kayıt:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    45
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    Delta Kayseride Şube Açmayı Düşünüyormu Yani İstanbulda Yeterince Var Şubeniz :D Şaka Maka Kayseriye Gerçekden Lazım Olabiliyor..
     
    ulas bunu beğendi.
  2. halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.235
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    konyayada lazım oluyorrrr:D:D
     
  3. HoPe

    HoPe Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    Kayseriye açsın konyadan ugrarsınız :D
     
    ulas bunu beğendi.
  4. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    samsundada yok ona bakarsanız ama beklemedeyiz arkadaşlar öle bu devirde dükkan açmak kolaymı
     
    ulas bunu beğendi.
  5. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Yeterki açılsın biz elimizden geleni yaparız:vroam:
     
    ulas bunu beğendi.
  6. halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.235
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    valla bi açılsın gidecem ne var ne yok alacam paramın bittiği yere kadar önerecem batırmayacağım :D
    bu arada samsunda sankibi aralar vardı diye hatırlıyorum
     
    ulas bunu beğendi.
  7. Mert Kabtan

    Mert Kabtan Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.439
    Beğeniler:
    1.583
    Şehir:
    Ankara/Yenimahalle
    Seviye:
    Arkadaşlar açılsın veya açılmasın internette sitesinde tüm ürünler mevcut .. 3gün icerisindede elinizde oluyor zaten
     
    ulas bunu beğendi.
  8. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.904
    Beğeniler:
    9.798
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Arkadaşlar ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler. İsteriz ki her ilde olsun ama şartlar elverdikçe açmaya çalışıyoruz zaten. Bahsetmiş olduğunuz iller planlarımız içerisinde mevcut.
     
    yusuf bekar ve halid acar bunu beğendi.
  9. halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.235
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    hocam dediğin öyle ama ben gidip gezmeyi seven birisiyim internette herşey olmuyor görüntüsüdür falan yakışacakmı işe yararmı bunlar için aramak gerekiyor yani şöyle diyeyim bayiye gidip yüzyüze konuşmakla internetten sipariş vermek aynı şeyler değil
     
    Mert Kabtan bunu beğendi.
  10. HoPe

    HoPe Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    yaşımız dolayısıyla kredi kartı veya havale ile işlem yapamadıgımız icin boyle bir istekte bulundu arkadaşım.
     
    Mert Kabtan bunu beğendi.
  11. cahitacil

    cahitacil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    247
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Balıkesir
    Adı:
    Cahit AÇIL
    Seviye:
    Balıkesir'de de yok burayada açın ya :)
     
  12. ismailbay

    ismailbay Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    KAYSERİ
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    evet Kayseri yede açılsın iyi olur.