Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

delta bisiklet samsunda açılsın

Konu, 'Delta Bisiklet' kısmında yusuf bekar tarafından paylaşıldı.

  1. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    slm ulaş abi bu bayilik konusunda hep büyük şehirler tercih ediliyo bence samsunada açılması çok iyi olacaktır samsun olsun ilçeleri olsun baya bisiklet sevenler var hem istediğimiz parçayı hemen alabiliriz samsunada açın bir bayilik rica ediyorum
     
    ulas bunu beğendi.
  2. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Samsun'dan çok sayıda arkadaşım var. Hepsinin de ortak şikayeti aradıkları bisiklet malzemelerini bulamamaları. Forumda da görebileceğiniz aktif birçok Samsunlu arkadaş var. Orada gerek sporcu gerek müşteri olarak iyi bir potansiyel mevcut. Delta olmasa bile normal fiyatlarla hizmet verebilecek bir mağazaya ihtiyaç olduğunu herkes söylüyor. Bence Delta bu fırsatı değerlendirmeli...
     
    ulas bunu beğendi.
  3. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    evet değerlendirmeli yani aradığımız parçaları bulmakta zorluk çekiyoruz bazen şöle delta bisiklet samsunsa bayilik açsa süper olur bence rahatlıkla istediğimiz parçaları alabiliriz
     
    ulas bunu beğendi.
  4. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    hadi ama deltadan yorumları bekliyoruz
     
    ulas bunu beğendi.
  5. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    ulaş abi ses gelmiyor senden nedrsin samsunda delta bisiklet olsa fena olmaz aslında
     
    ulas bunu beğendi.
  6. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.904
    Beğeniler:
    9.798
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Arkadaşlar ona da sıra gelecek. Bu hafta Levent'i açıyoruz. Önümüzdeki dönemlerde planlarımız içerisinde Samsun zaten var.
     
  7. Hüsnü Deniz Kalaycı

    Hüsnü Deniz Kalaycı Selçuk Üniversitesi

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    209
    Şehir:
    Konya
    Adı:
    Hüsnü Deniz Kalaycı
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Peki Zonduldak'ta ne zaman görebilcez deltayı??:)
     
  8. SametAksuoğlu

    SametAksuoğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Nisan 2005
    Mesajlar:
    600
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    samsun tam bisikletlik şehir,
    geniş düzlükleri, çeltiklikler, fındıklıklar, fundalıklar falan filan :))

    ben bir samsunlu olarak, giriştiğiniz bu samsun olayında büyük başarı sağlayacağınızı düşünüyorum. kolay gele ..
     
  9. yusuf bekar

    yusuf bekar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    723
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    ihşallah aksilik filan olmazsa açılır samsuna bekliyoruz