Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Delta bisiklet alış verişimde yaşadığım sorunlar ve çözüm önerileri.

Konu, 'Delta Bisiklet' kısmında Hakan BULUT tarafından paylaşıldı.

  1. Hakan BULUT

    Hakan BULUT Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Muş
    Seviye:
    Merhaba delta bisiklet müşterisiyim anlaşmalı olduğunuz ups kargonun bulundugum bölgede oturmuş bir dağıtım ağı bulunmamaktadır. bu yüzden bir çok ilçeye haftanın belirli tek bir günü teslimat yapıyorlar.buda delta bisikletten alış veriş yapmayı caydırıcı bir sebep oluyor.
    Bir başka durumda taşıma ücretlerinin çok pahalı olması. en son alış verişimde (11830) 89. 36 tl alış verişim hakkındaki izlenimlerimi belirtmek istiyorum.Öncelikle satışta olan ve ödemesini yaptığım ön vites için stokta olmadığı ve tutarın tarafıma iade edileceği söylendi.Daha sonra 68... tl ödediğim kalan ürünler için 16.5 tl kargo ücreti ödedim
    Sorunlar.
    1.Stokta olmayan ürünlerin satışının yapılması benzer bir sorun bisiklet kaskı alırken yaşamıştım.
    2.68 tl lik alış verişe ödediğim 16.5 tl'lik kargo ücreti.
    3.Kargo firmasının yeterli servis ağı olmamasından dolayı özellikle ilçelerde yaşanan gec teslimatlar.Evet Delta bisiklet genelde aynı gün verilen ürünü kargo şirketine teslim ediyor,ama tercihi olan kargo şirketinden dolayı süreç uzuyor.

    Çözüm önerileri
    1.Stok konusunda güncellemelerin hızlı şekilde yapılması.
    2. Alternatif kargo şirketleri ile çalışılması
    3.Kargo bedeva limitinin azaltılması
    Bir örnek vermek istiyorum bir başka bisiklet firması internet üzerinden ne alırsan kargo bedeva olarak gönderiyor.Delta bisiklette bu soruna çözüm bulabilecek büyüklükte bir şirket.Her alış verişimi delta bisikletten yapmak isteyen bir müşteri olarak alış verişimi mecburiyetten başka yerlerden yapıyorum. Saygı ve selamlar.
    Değerlendirmelerinizin sonucunu bana bildirirseniz sevinirim.
     
  2. Özgür K.

    Özgür K. Bisikletkolik

    Kayıt:
    6 Aralık 2012
    Mesajlar:
    1.334
    Beğeniler:
    871
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Delta bisikletten ilk alışverişimde basit bir zil satın aldım, 10 liraya satılanlardan. Eve döndüğümde çalışmamaya başladı. Ertesi gün geri gittim Sirkeci şubesine, basit bir tasarımı varmış zaten üst kapağını söktüler zilin. İçerisinde bulunan zil sesini çıkaran vida yerinden çıkmış. Taktılar, düzeldi ancak satın aldığımdan beri sorunlu zil. Basit bir zil, 10 liralık bir ürün ancak bazen ses çıkarıyor, bazen çıkarmıyor. Decathlonda satılan benzerini kullanna tanıdıklarım sorunsuzca yıllardır kullanıyor. Ve ayrıca bu zili takarken Sirkeci şubesi çalışanları gidonu çizmeyi başarmıştı. Basit bir zil, tornavida ile 20 saniyede takılabilecek bir zili takmak için siyah gidonda derin bir çizik oluşturdular. Hiç bisikletten anlamayan birisi bile bence sorunsuz bir şekilde takabilir.

    Son alışverişimde ise Levent şubesinden Topeak Tourist Dx bagaj, Bagaj farı ve Topeak Xl suluk aldım. Ve yine zor bir şeyi başardılar, arka bagajın alt vidasını takarken bütün gücü ile vidayı sıktı eleman. Hatta bagajdan bir gıcırtı bile geldi. Ardından ertesi gün basit bir tur yaptım ve eve gelip vidaları kontrol ettiğimde (eleman paketten çıkan pulların hepsini takmamıştı, onları takmak için sökmeyi denerken) bir de baktım ki arka çatalda ki bagaj deliği yalama olmuş. Basit bir bagajı takarken bir bisikletçi bunu nasıl yapabilir ?

    Yakın diye, bilinen bir marka diye, kaliteli görünüyor diye alışveriş yapıyoruz ama artık hiçbir şey için güvenmem bu mağazaya. Yalnızca yurtdışından getirip satışını yaptıkları ürünleri alırım, teknik servis yönüne hiç güvenim kalmadı ki bir vida takmak teknik servisle pek alakalı bile değil.
     
    Bülent Oğuz, ulas ve Bahadır Ulusoy bunu beğendi.
  3. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.905
    Beğeniler:
    9.806
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Merhaba,

    Öncelikle bunları sizlere yaşattığımız için sizden özür dileriz.

    Stoklarımız sürekli güncelleniyor ama buna çok daha dikkat edeceğimize emin olabilirsiniz.
    Alternatif kargolarla yıllarca çalıştık ve halen görüştüğümüz firmalar var UPS bunlar arasında en sorunsuz olan firma. Fiyatları diğer firmalara göre gerçekten çok uygun. Firmalar tutardan ziyade kargo büyüklüğüne veya ağırlığına bakıyor. Yine de konuyla ilgili bir çalışma yapacağız.
    Sizi kaybetmek istemeyiz sitemizde çok uygun fiyatlı 1 TL 3 TL gibi ürünler de olduğundan kargo bedava yapamıyoruz ama bu fiyat oranını bir daha gözden geçirip ortalamayı düşüreceğimize emin olabilirsiniz.
     
    verisakeet, Murat B. ve Çağlayan bunu beğendi.
  4. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.905
    Beğeniler:
    9.806
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Merhaba,

    Sirkeci şubesiyle ilgili benzer sorunlar daha önce de gündeme gelmişti. Biliyorsunuz Sirkeci şubesi bölgenin otel projesine dönüştürülmesi sebebi ile kapandı. Bu tip sorunlarınızı ürün değişimi ve de çizilen parçanızın değişimini Kızıltoprak mağazasına gelerek çözebilirsiniz. Bahsettiğiniz sorunlar evet can sıkıcı sorunlar ama çözüm yolu olan sorunlar. Sizleri en kısa zamanda Kızıltoprak şubesine bekliyoruz. Bütün sorunlarınız çözülecektir.
     
    Uğur Kırelli ve Çağlayan bunu beğendi.
  5. mehmet.ali

    mehmet.ali Bisikletkolik

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.214
    Beğeniler:
    2.333
    Şehir:
    Kayseri
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    Kayseri'de delta şubesi var aslında şube kanalıyla siperiş verseniz sanırım kargo felan ödemezsiniz.
     
    ulas bunu beğendi.
  6. Mert E.

    Mert E. We create Chemistry

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    2.325
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Ulas bey,

    Yanlis anlamazsaniz Delta ozelinde degil, ama Delta'nin da icinde oldugu bir durumdan bahsetmek istiyorum. Neredeyse cogu bisiklet magazasi icin gecerli bu. (Ama asagida yazacaklarim sizin Kiziltioprak ve Levent subelerinizde yasanmistir. Ben yine de kimseyi direkt tohmet altinda birakmamak icin hangisi nerde oldu yazmayacagim)

    Magazaya giriste, neden bilmiyorum hep bana mi denk geliyor, kimse merhaba buyrun demiyor :) İceri giriyorum, dolasmaya basliyorum, hayirdir birader diyen yok. Ha cok sulanan satiscidan da hazetmem ama insan bi neye bakmistiniz, yardimci olayim der yahu :) ha bunun bir baska versiyonu da sizi farkeden ama o sirada bilgisayarindaki cok onemli(!) isten sizin yuzunuzden basini kaldirmak zorunda oldugu icin "niye geldin ki simdi?" tonlamasiyla "buyrun" diyen arkadaslar :)

    Bir de niye bilmiyorum, musteriyi "default" olarak bisiklet cahili gorme gibi bir durum var. Bisiklet hakkinda biraz zor soru sorunca da bu sefer de ukalalik yapiyorsunuz gibi hissettiriyorlar ve "o zaten onemli birsey degil" diye gecistiriyorlsr. Oysaki bisiklet hakkinda detay sormam benim ukalaligimdan ziyade onlarin bilgisizliginden kaynaklaniyor.

    Bir magaza elemani 3 tl lik mal da satsa 3000 tl lik mal da satsa hevesli olmalidir. Ben 3 tl'lik malda da bunu goremedim, hatta bir bisiklet icin sorular sorarken de (zaten bi tek bu kaldi, yeni seri ne zaman gelir bilmem vs..) Heralde 3000 tl'lik bir bisiklet degildi ondan :)

    İnternet uzerinde kimse mangalda kul birakmiyor, gelin bir cayimizi icin, soyle misafirimiz olun, boyle ilgilenelim. Ama ben cogu bisiklet magazasinda gercek hayatta bunu goremiyorum, yasayamiyorum. Verilen paralar da az degil. Beymen'e girip bu fiyatlatdaki takimlara baktiginizda (ki fiyat skalalari oralarda zaten) kral gibi agirliyorlar sizi. İsterseniz sonunda kravat alip cikin.

    Lutfen yanlis anlamayin, niyeyse bunlar sizde yasansa da benzerlerine cogu bisiklet magazasinda denk geliyorum. Ve inanin bisiklet alimini magaza gidip gelmelerinde bunlari en az yasadigim yerden yaptim. Bunlari musterilerinizden donen sektorunuzle ilgili bir geri bildirim olarak dikkate alin lutfen.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  7. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.905
    Beğeniler:
    9.806
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:

    Söylediklerinizi defalarca okudum ve gerekli mesajları aldım. Konu üzerinde hassasiyetle çalışacağım. Teşekkürler
     
    verisakeet bunu beğendi.
  8. Celalettin aktaş

    Celalettin aktaş Kıdemli Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    3 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    307
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    Niğde
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:

    Buna benzer bir durumda geçen yaz ankara emek mağazasında bana denk geldi, mağazaya girdim selam verdim selamı alan çıkmadı.:( Sonra Hacettepe üniversitesinde öğrenciydi galiba bir arkadaş geldi, mağazanın müdavimlerinden ama sanırım çalışan değil. onla biraz sohbet ettik yardımcı oldu, daha sonra 45-50 yasşarında bir abi geldi, sanırım muhasebeye bakıyormuş. Güzelde bisikleti vardı, o biraz yardımcı oldu. Neticesinde bir corratec xvert motion pazarlığa tutuştuk, anlaşamadık. Daha doğrusu pazarlık biraz tok bir ortamda geçti. Hayırlı işler dedik çıktık.:)
     
  9. Abdullah.R

    Abdullah.R Forum Demirbaşı

    Yaş:
    54
    Kayıt:
    8 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    552
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Kamiloba / İstanbul
    Seviye:
    Şahsi tercihlerinizden bahsetmişsiniz. Benim tercihlerim de aksi yönde. Satıcının sormadan ilgilenmesinden hoşlanmam. Sadece bir şey sorarsam soruma düzgün, net, tatmin edici cevap verilsin yeter. Fazlası rahatsız edicidir benim için.

    Sizin gibi müşterilerin egosunu incitmeyecek satıcı davranışı, benim gibi müşterileri rahatsız edecektir.

    Satıcılık zor iş. :)
     
    adnan kahveci bunu beğendi.
  10. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Aynen doğru, işte iyi satıcının (yada burada mağazanın görevli elemanının diyelim) gelen müşterinin halinden tavrından bakışlarından ne tür yaklaşım aradığını anlaması gerekir artık.
    Ben DELTA bisikletin falanca mağazasında beklenmedik ilgi ve desteği de gördüm, yukarıda yazıldığı gibi selamımın zor alındığını da..

     
  11. A.Aşkar

    A.Aşkar Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    429
    Beğeniler:
    329
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    İzmir kordon delta şubesi çalışanlarına ve özellikle hakan abiye selamlar buradan :)
     
  12. Mert E.

    Mert E. We create Chemistry

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    2.325
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Demek istediğim tam da bu. Yazıda da yazdım, ben de kafamda dikilen satışçılardan hoşlanmam. Ama magazadan içeri girince bir hoşgeldiniz denmiyorsa, herhangı bir ürün grubunun başında iki saat dikilip sağa sola baktığımda hala fikir alabileceğim birini bulamıyorsam bundan rahatsızlık duyuyorum. Bunun egoyla alakası yok, birşey alalım diye ayaklarımıza kapanılsın demiyoruz sonuçta.
     
    Murat B. bunu beğendi.
  13. Hakan BULUT

    Hakan BULUT Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Muş
    Seviye:
    Her firma ile sorun yaşanabilir ama delta bisiklete yaşanan sorunları çözmeye yönelik gayretlerinden dolayı teşekkür ediyorum.Burada yaşadığım sorunları belirtirken amacım severek alış veriş yaptıgım delta bisikletten,alış verişimin devamını sağlamaya yönelik farkındalık yaratmaktı ve de amacına da ulaştı.Bu arada Muş ilinde şu anda yaşamaktayım. Kayseride olsam ürünleri mağazadan temin ederdim.saygı ve selamlar.
     
    ulas bunu beğendi.
  14. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.905
    Beğeniler:
    9.806
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Teşekkürler.. Tabi ki eksiklikler oluyor. Hiç bir zaman bu eksikler unutulmuyor elimizden geldiğince bunların bir daha olmaması için gayret gösteriyoruz. Göstermeye de devam edeceğiz
     
    Ozan Güneri bunu beğendi.
  15. Efecan UZUN

    Efecan UZUN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2014
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Ankara Emek şubesinin müşterisiyim. Çalışanlarından ilgi alakalarından çok çok memmunum. İsim vermeden örneklendireyim or an bölgesinde oturuyorum ve yakın diye yıldızevlerde adı meşhur sektörde öncülerden birine gideyim dedim. İstediğim alacağım şey eski tip sıradan bi sele adaptörüydü. Gittim içeri girdim adamlara sordum konu basit olduğundan direk bizde onlardan olmaz diyip kestirip attılar hiç yanımızda bile durmadılar. O sinirle çıktım gittim lanet olsun diyerek bastım deltaya gittim . Emek şubesi bilir benim düldülü slx attırıcılı mavi diye :D namıdeğer düldülüm için fotoğrafı göstermemle 2 dk da adaptörü temin ettiler. Hatta ben direk sele alayım hiç uğraşmayım dedim sağolsunlar seleye gerek yok adaptörünü tak yeter dediler öyle dahi yardımcı oldular.

    Ben sıradan pro olmayan ve son 3-5 aydır bisiklete çok binen biriyim. Bisikletim yıllardır evin deposunda duruyordu ve doğal olarak artık paslandı çok parçası ve sürekli değiştiriyorum yeni parçalar temin ediyorum. Bunları deltadan temin ediyorum ve inanın sırf o ilgi için uzak yakın bakmam gerekirse değil 11 km 111 km olsa çeker deltaya giderim. Buradan Delta Bisiklet Emek şubesine selamlar :)

    Düldülümü her götürdüğümde onlara emanet :D :D

    [​IMG]
     
  16. Ahmet Onur Çakmak

    Ahmet Onur Çakmak Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeniler:
    3.070
    Şehir:
    Zeytinburnu
    Seviye:
    bugün kadıköy şubesine gittim. iki adet ürün sordum birincisine seri dışıdır yok dediler. ikincisine ise, ürünün önünde olduğum halde yok dediler. aynakol var mı diye sordum asılı olanları görmemiştim o sırada. hemen "yok" dedi kafasını dahi kaldırmadan kasadaki arkadaş. eyvallah dedim arkamı döndüm kapıya doğru yöneldim sağ çaprazımda duvarda asılı olan aynakolları görünce ses çıkarmadan çıktım dışarı. ben de outdoor sektörde çalışıyorum yıllardır. mağaza yoğun olabilir ilgilenemezsin eyvallah. gider boş olduğu zaman gelirim. ama böyle bi durumu ilk defa gördüm. çünkü mağazada ben, benim arkadaşım ve bir müşteri daha vardı. bana yok diyen arkadaşla birlikte diğer bir satış danışmanı arkadaşla beraber. demek ki satmak istemedi sanırım.
     
  17. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    İşte buna çok şaşırdım internet sitesinde 35 çeşit ayna kol satan DELTA BİSİKLET in merkez mağazasında ayna kol yok denmesi...
    Keşke söyleseydiniz aynakol ları sadece web den mi satıyorsunuz diye.

     
  18. Ahmet Onur Çakmak

    Ahmet Onur Çakmak Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    11 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.601
    Beğeniler:
    3.070
    Şehir:
    Zeytinburnu
    Seviye:
    sorduğum soru şuydu:
    -elinizde 53-39 veya 50-34 aynakol var mı. kasadaki arkadaş kafasını dahi kaldırmadan "yok" dedi.
     
  19. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.905
    Beğeniler:
    9.806
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Merhaba,

    Acaba bunu diyen arkadaşı tarif edebilir misiniz? Ayrıca istemiş olduğunuz aynakol modeli nedir. Diğer bir konu Kadıköy şubesi dün burada yaşanan olaylar nedeniyle kapanmıştı
     
  20. Candeniz ÖZCAN

    Candeniz ÖZCAN Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    120
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Bende Kiziltoprak subesiyle alakali bir anımı paylaşayim...Kalktim gittim spor olsun dedim Moda'dan yuruye yuruye gittim Kiziltoprak subeye "merhaba buyrun" diye genc bir arkadas karsiladi beni kapida aradigimi sordum "bir saniye bakayim abi" dedi "tamam" dedim sonra arkadas bakana kadar bende forma kismina yoneldim bisiklet forum formasi varsa alayim diye baktim yok geri dondum kasaya dogru biraz daha biseylere bakindim ki arkadas "var" ya da "yok" desin diye sonra biraz daha bekledim... bekledim... bekledim.Sonra konustuklari seye birde baktim ki benim konunun yerinde yeller esiyo :) oyle ciktim gittim dukkandan kimsede hop birader demedi.Cok guzel cok cok kaliteli urunler satiliyo ama insanin boyle bir hareketten sonra gelipte alisveris yapma hevesi kiriliyo...Bir onlem ya da sunu soyle yapin boyle yapin demek icin yazmadim sadece moralim bozuktu bu konuyla alakali ve basligi gorunce yazayim dedim.Sevgi ve Saygilarimla...