hep rezalet olacak değil ya, memnuniyetimizi de yazalım. rezalet deyince decathlon"dan çok şey aldım ve şu ana kadar hiç sorun yaşamadım.
geçen hafta decathlon web sitesinden mağaza stoğunu kontrol edip evimin hemen yakınındaki mağazaya gittim. 2 adet görünen ürün mağazada yoktu. stok hatası olduğunu düzelttirmeye çalıştıklarını söylediler. reyon görevlisi talebim olmadan diğer şubeyi arayıp 2 adet olduğunu teyit aldı.
mağazadan ayrılıp diğer decathlon şubesini aradım. ellerinde olduğunu söylediler, bende otobüsle geliyorum. lütfen ayırın dedim. ayırma yapamıyoruz reyondaki arkadaşa bilgi vereyim dediler.
otobüsle gittim, ürünün olduğu rafta rüzgarlar, yeller esiyordu, tabi ki ürün yoktu ellerinde. hemen telefonda konuştuğum kişiyi buldum. kendimi tanıtıp sordum ve bana o an telefonda ürünü tam anlayamadığını söyledi. sonra reyon görevlisine gittim. sabah 1 tane vardı dediler. stokları ve mağazayı kontrol ettiler.
ben bu arada 15-30 dakika kadar sabır ne nazikçe bekledim ilgili reyonda. sonra yanıma iki reyon görevlisi
geldi. malesef yok dediler, bende " gelmeden aradım, var denildi şimdi bu sıcakta boşuna mı geldim buraya ? dedim nazikçe.
peki sizin talebiniz ne dediler. ( işte beklediğim soru geldi sonunda ). aynı ürünün farkı rengi tam iki katından daha fazla fiyata satılıyor ve bir tane kalmış. dedim o zaman bunu o fiyata verin dedim. kar marjıdır şudur budur vs derken. mağaza müdüründen onay alıp farklı renk ve modeli yarı fiyatına almış oldum ve çok teşekkür ettim kendilerine.
bu güzel hareketlerinden dolayı benden tam not aldılar. eğer burayı okurlarsa da o mağaza müdürü arkadaşın gözlerinden öperim. Decathlon"u kullanmaya devam edeceğim.
geçen hafta decathlon web sitesinden mağaza stoğunu kontrol edip evimin hemen yakınındaki mağazaya gittim. 2 adet görünen ürün mağazada yoktu. stok hatası olduğunu düzelttirmeye çalıştıklarını söylediler. reyon görevlisi talebim olmadan diğer şubeyi arayıp 2 adet olduğunu teyit aldı.
mağazadan ayrılıp diğer decathlon şubesini aradım. ellerinde olduğunu söylediler, bende otobüsle geliyorum. lütfen ayırın dedim. ayırma yapamıyoruz reyondaki arkadaşa bilgi vereyim dediler.
otobüsle gittim, ürünün olduğu rafta rüzgarlar, yeller esiyordu, tabi ki ürün yoktu ellerinde. hemen telefonda konuştuğum kişiyi buldum. kendimi tanıtıp sordum ve bana o an telefonda ürünü tam anlayamadığını söyledi. sonra reyon görevlisine gittim. sabah 1 tane vardı dediler. stokları ve mağazayı kontrol ettiler.
ben bu arada 15-30 dakika kadar sabır ne nazikçe bekledim ilgili reyonda. sonra yanıma iki reyon görevlisi
geldi. malesef yok dediler, bende " gelmeden aradım, var denildi şimdi bu sıcakta boşuna mı geldim buraya ? dedim nazikçe.
peki sizin talebiniz ne dediler. ( işte beklediğim soru geldi sonunda ). aynı ürünün farkı rengi tam iki katından daha fazla fiyata satılıyor ve bir tane kalmış. dedim o zaman bunu o fiyata verin dedim. kar marjıdır şudur budur vs derken. mağaza müdüründen onay alıp farklı renk ve modeli yarı fiyatına almış oldum ve çok teşekkür ettim kendilerine.
bu güzel hareketlerinden dolayı benden tam not aldılar. eğer burayı okurlarsa da o mağaza müdürü arkadaşın gözlerinden öperim. Decathlon"u kullanmaya devam edeceğim.