Dağ motoru şeklinde

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Hasan Çiftçi tarafından paylaşıldı.

  1. Hasan Çiftçi

    Hasan Çiftçi Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    Merhaba arkadaşlar bu benim ilk konum ve yanlış yere aömış olabilirim özür dilerim.İzmirde oturuyorum ve kendime motorlu bir bisiklet yapıcam ve cix olmasını istiyorum bunun için ilk olarak bisiklet toplamak istiyorum onun üstüne motor kurucam.Konuyu açmamın sebebi ben bu işlerde fazla iyi değilimdir size hangi parçaların gerektigini sorucam.
    Arkadaşar aşağıdaki resimdeki bisikletim sadece bisiklet kısmını nasıl toplarım hangi parçalar olucak ve nasıl birleşçek.
    lütfen yardımcı olun.

    [​IMG]
     
  2. Hasan Çiftçi

    Hasan Çiftçi Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    Hiç bilen biri yokmu yavv motor parçası varsa bile soleyın hurdacıdan alırım
     
    atamert bunu beğendi.
  3. Mustafa Tufan

    Mustafa Tufan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    248
    Beğeniler:
    228
    Şehir:
    İzmir (Balçova, Gaziemir)
    Adı:
    Mustafa Tufan
    Seviye:
    Direk resimdekini satın al bence :D
     
    atamert bunu beğendi.
  4. Hasan Çiftçi

    Hasan Çiftçi Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    Arkadaşlar yapmayın yavv bu kadar bisikletçinin arasında bilen biri yokmu lütfen yardım edin biliyosanız :(
     
    atamert bunu beğendi.
  5. tunckuyel

    tunckuyel Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    http://www.youtube.com/user/luc59457
    şimdi bu kullanıcı elektrik işini halletmiş biri ve eğer soru soracak olursan sana uğraşıp mail atacaktır.

    resimdeki gibi havalı yapabilir misin bilemiyorum çünkü bayağı bir havalı duruyor ve sanırım üzerindeki parçaların çoğu da motorsiklet parçası. bu durumda bu kadar bisikletçi içerisinde bunu nasıl yapacağını bulamaman da garip olmuyor çünkü elektrik motoru dışındaki çoğu şey de motorsiklet parçası :)
    çok bilgili olmamakla beraber motorsiklet forumlarına gir ve ktm benzeri araçlar kullanan insanlara motor harici kısmı nasıl kurabileceğini sor
    bir başka şık ise fotoğrafı yayınlayan yere (web sitesi) uğraş ve bir mail at genelde cevap yazmazlar diye geçiyoruz ama çoğu uğraşıp güzel 1. ağızdan cevaplar veriyorlar. hatta sen yapabil diye uğraşanlar tanıyorum. İnşallah işine yarar birşey yazabilmişimdir. kolay gelsin...
     
    atamert bunu beğendi.
  6. ugur buyukakman

    ugur buyukakman Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    102
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Resimdeki araç bisikletmi? Pedalı yok, bence fabrika çıkışı hazır elektikli motosiklet.
     
    atamert bunu beğendi.
  7. Murat Ekinci

    Murat Ekinci Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İstanbul Yeşilpınar
    Seviye:
    yapamazsın :D mukavemet hesaplamasını bilmen lazım... bunu sana bir makina mühendisi olarak söylüyorum. bu işler öle yaptımla olmuyor dostum. yaparsanda şansa yaparsın. malzeme seçimi doğru yerden vidalaman ve vida seçimin bunların akma kayma emniyetleri hesapları yani kısaca makina müh ile yapabilirsin anca eğer sağlıklı bişey istiyorsan
     
    atamert bunu beğendi.
  8. sadık

    sadık Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ankara
    arkadaşım bisiklete motoru yokuşlarda felan rahat çıkmak için mi takcaksın??? ayrıca bu tip bi alet yapcaksan bile sana çok pahalıya patlar. gerekli sistem için mühendislik bilgilerin olması gerekir. bende küçükken çok hayal ederdim motorlu bisiklet. yapmaya kalkıştım olmadı. işin zor anlıcan....
     
  9. tunckuyel

    tunckuyel Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    205
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    hazır her bisiklete uyumlu parça ve setler var aküsü hariç 250 $ civarı birşey tutuyor ama böyle gözükmediğini söyleyeyim
     
  10. Ayberk Türk

    Ayberk Türk Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    KONYA-ANKARA-ANTALYA
    Seviye:
    hem hafif hemde muhendislik yonunden cok güzel olması lasın cix olması icin bir kac muhendisle bitirebilinir bu iş x)