Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Cyclocross dönüşümü

Konu, 'Cyclocross' kısmında Tolga Günsezer tarafından paylaşıldı.

  1. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Merhaba,
    Daha önce hurdadan topladiğim bisikletimi cyclocross görünümüne çevirmiştim. Bu tarzdan çok memnun olmama rağmen kadronun bana büyük gelmesi nedeniyle yeni arayişlar içindeyim. Salcano CYC 02 APEX bekliyordum ama fiyati bütçemi çok aşiyor. Ben de elimdeki donanimdan memnun olduğum için sadece kadro değişikliğine karar verdim. Burada sizlerin yardimina ihtiyacim var. Elimde kullnabileceğim fren vites kollari 3*8, aynakol 30*42*52, pedal, on ve arka vites, 8'li ruble, 700*35 lastikler ve zincir var. Jantlari kullanmak istemiyorum.
    Kadro, maşa, fren sistemi, gidon boynu ve gidona ihtiyacim var. Kadro lastiklerimi kullanabilmeli.
    Seçeneklerim;
    1) BİANCHİ Guipago 815 tl. Mekanik disk frenli olmasi ilk tercih nedenim.
    2) CARRARO 915 flat bar. 850 tl. Eger lastik ebadini cozersem alabilirim.
    3) TREK fx 7.0 720 tl. Gonlumde yatan aslan. Kadro boyu 20" emin olamadim boyum 170cm bacak 76cm olur mu acaba?

    Siz ne dersiniz?
     
  2. Deniz K.

    Deniz K. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    204
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Isparta
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Boyumuz aynı, Trek 20" büyük gelir, Carraro dediğiniz gibi lastik sorun olur, Guipago gerek kadro boyu, gerekse diğer özellikler size uygun gözüküyor, bende guipago kullanıyorum, boyu tam size göre.
     
  3. Eser Sevinç

    Eser Sevinç Onursal Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    5 Nisan 2011
    Mesajlar:
    1.783
    Beğeniler:
    2.585
    Şehir:
    Eskişehir
    Adı:
    Eser Sevinç
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    CARRARO 915 flat bar disk ve v-fren için uygun değil, kadrosu cyclocross`a uygun değil, bunu direk eleyebilirsiniz.
    BİANCHİ Guipago amortisörlü ve daha çok dağ bisikletini andıran açılarıyla hiç hoşuma gitmiyor açıkcası. Tur bisikletinde zaten amortisörlü maşayı beğenmiyorum, bu durum bianchi ile alakalı değil kafayı taktığım amortisörü :)
    Trek kadro olarak iki seçenekten de iyi bence. kadro boyu büyük gelirmi demişsiniz ama bacak boyunuza göre tam size uygun kadro boyu oluyor
    Bacak Boyunuz x 0.67 hesaplarsak 20" uygun, donanımı önemli değil zaten siz kadro için almayı düşünüyorsunuz.
     
  4. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bazı gelişmeler oldu.
    1) Carraro 700*32 ye kadar destekliyormuş. Tek sorun frenler. yeterli olacak mı bilemiyorum.
    2) Trek kadro boyu tam 76cm, benim bacak boyumda aynı. Gidon boynu sıkıntı yaratacak gibi market bisikletlerindekinin aynı. Ayrıca ruble 7'li ve kaset değil. İlave değişiklikler gerekiyor. Yine de olabilir diye düşünüyorum.
    3) Bianchi Guipago amortisörsüz disk frenli. Kadro boyu uygun. Kafamı en çok karıştıran bu.

    Hala karar veremedim :(
     
  5. Deniz K.

    Deniz K. Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    204
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Isparta
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Carraro ve Guipago bu sene yoklar, bulduklarınız elde kalanlardır.
     
  6. halil fatih akbaş

    halil fatih akbaş Bisikletkolik

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    8 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.007
    Beğeniler:
    292
    Şehir:
    Darıca/KOCAELİ
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Bianchi Guipago mekanik disk fren olması ve maşanın amörtisörsüz olması sizin için avantaj. Teker kalınlığında ve frenlerde sıkıntı yaşamazsınız ayrıca vites fren kollarında da sıkıntı çıkartmaz tabi önemli olan içinize sinmesi..
     
  7. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Daha önce yazdığım modellerden vazgeçip Fatih Ertörün'ün sattığı Carraro Azimut şehir / tur bisikletini aldım. Özellikleri şöyle:

    Carraro Azimut S boy kadro
    SR NRX kilitli sertlik ayarlı 28" maşa
    28" Alexrims SUB jantlar ve Hutchinson Crosstown ProtectAir 700*35 lastikler
    Deore vites kolu 3 x 9 , Deore fren kolu
    Shimano seri dışı V Fren
    Shimano seri dışı aynakol
    XT ön vites, LX arka vites
    9'lu shimano ruble

    Aklım hala Cyclocrosslarda, ya rigid maşa bulup bunun üzerinde değişikliğe gidip bunu Cyclocross yapacağım ya da uygun bir kadro bulup elimdeki hazır donanımları döşeyerek yapacağım. Şu an hazırda olan yeşil klasik kadromu da orjinal yol bisikletine çevirdim mi harika olur.

    Mahşerin 3 atlısı
    1 - Carraro Azimut şehir / tur bisikleti
    2 - Cyclocross
    3 - Bisan / Tommasini klasik yol bisikleti

    Tamam karar verdim finansmanı çözüp uygun kadro arayışına başlıyorum :)