Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Cyclİng Manager Oyunu

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında ahmet ozgen tarafından paylaşıldı.

  1. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar aranızda cycling manager oyununu bilen yada oynuyan var mı harika bi oyun görüntü süper olmasada çok güzel başından kalkamıyorum varsa oynayan görüşelim paylaşalım :in:
     
    betmo bunu beğendi.
  2. Battalcan

    Battalcan Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    kardes o oyunu cok merak ettim simdi. nasıl elde edebilirim???
     
  3. Battalcan

    Battalcan Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yaa aslında FM oynarken hep aklıma geliyordu böyle bir bisiklet oyunu yapsak diye, benden önce düşünmüşler. Ampulü de önce ben düşünmüştüm zati :D
     
  4. mcyc

    mcyc Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    156
    Şehir:
    Edirne
    Seviye:
    bir ara bakmıştım sadece. çözemedim oyunu bıraktım :D onun yerine kendi oyunlarımı yapıyorum...
     
  5. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    :in:
    oyun cd si arkadaşımda var istersen çekip yollayabiliriz hatta bugün 2006 sını indiricez bakalım sana link veririm
     
  6. ergin

    ergin Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    489
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende isityom
     
    betmo bunu beğendi.
  7. Battalcan

    Battalcan Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Walla çok makbule geçer.Hevesle bekliyorum.
     
  8. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    linkleri aldık arkadaşlar ama oyunun demosuymuş harika bişi koştuğunuz yarışta aldığınız puana göre kadro ve malzeme seçebiliosunuz oyunun tamamı için uğraşıyoruz bakalım
     
  9. CROSSCU31

    CROSSCU31 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    ESKİŞEHİR dağ
    Seviye:
    demo sunun lınkını verırmısınız
     
  10. betmo

    betmo Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Ocak 2005
    Mesajlar:
    477
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Kanım Oyunu bende istiyom Göndermeyi unutma:D:D
     
  11. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    bende istiyorum :) inşallah tam verisyonunun linkini bulursunuz .
     
  12. Bur@k

    Bur@k Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2006
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    :P
    Seviye:
    Sinto bunu beğendi.
  13. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    arkadaşlar burak arkadaşım linkleri farklı bi konu altında açmış oradan teker teker indirebilirsiniz konu kilitlenebilir
     
  14. behcetatinc

    behcetatinc Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.382
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Freeware olmayan program ve oyunların paylaşımına yönelik mesajların yayınlanması forumumuzda yasaktır. LÜTFEN KONUYA ÖZEN GÖSTERİNİZ.
     
  15. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
    arkadaşlar forum kuralları gereği linki buradan veremiyoruz isteyen msn eklesin grslm