Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

continental ya da maxxis

Konu, 'Tekerlekler' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    arkadaşlar. tubeles sistemden vaz geçtim.
    ama lastiklerim ömrünü doldurmaya yaklaşıyor.
    aklımda bu iki markanın şu modelleri var.

    continental
    http://www.erdoganlarbisiklet.com/y...ntinental-x-king-26x2-2-telli-dis-lastik.html

    maxxis
    http://www.erdoganlarbisiklet.com/y...xxis-26-2-10-cross-mark-katlanir-120-tpi.html

    bu ikisinden birini alıcam. ama hangisi daha iyi sürüş keyfi verir. asfalt ağırlıklı kullanacak olmama rağmen yol lastiği istemiyorum.
    raceking 2.2 bile asfaltta yüksek basınç ta çok iyi sürüş keyfi veriyor.

    bu lastikleri kullanan
    bilgisine sahip olan
    bu iki lastikten biri için öneride bulunacak olan arkadaşları bekliyorum
     
  2. Murtega

    Murtega Fájdalmas

    Kayıt:
    6 Ocak 2014
    Mesajlar:
    398
    Beğeniler:
    590
    Şehir:
    Budapeşte
    Adı:
    Murat B.
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Crossmark 29" versiyonu var benim bisiklette. Lastikler hafif ve hızlı. Ortadaki şerit asfalt ve sert stabilize de çok iyi iş görüyor. Dişli lastiklerin asfaltta yaptığı titreşimi yapmıyor, gayet akıcı. 600 km'ye yakındır kullanıyorum ve herhangi bir patlak da yaşamadım. Maksimum basınçta hava basarsan asfaltta üzmez. 20 km/h üzeri hızda her dişli lastik gibi ötüyor ama pek rahatsız edici değil. Islak zeminde de fena değil. Çamura pek gelmiyor yalnız. Ağır arazide dönüş yönünün tersine takıldığında daha iyi performans veriyor diyorlar, hiç denemedim. Conti hakkında bir bilgim yok.

    Edit: Kevlar korumalıymış.
     
  3. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    dönüş yönün tersi dediğin tırnaklar çekiş olarak kullanıldığında mı oluyor. ben düz yönü öyle sanıyodum. yani lastiğin görüntüsünden anladığım öyleydi.
     
  4. Murtega

    Murtega Fájdalmas

    Kayıt:
    6 Ocak 2014
    Mesajlar:
    398
    Beğeniler:
    590
    Şehir:
    Budapeşte
    Adı:
    Murat B.
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Paint terk:
    [​IMG]
     
  5. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    ozaman ben tersini dönüş yönü sanmışım. sert arazide ters takılınca daha iyi sonuç vermesi normal olabilir bence.
     
  6. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Şuan kullanıyorum. Continental yüksek basınçta az sürtünme ile asfaltta yüksek performansla gidebiliyorum. Düşük basınçta ise arazide üstüne tanımam. Maxxis ise iç lastik olarak öneririm muazzam.
    Bilinenin aksine sağlam lastiktir.
    Linkteki kombinasyon ile kullanımda hem hafif hem daha iyi sürüş elde edersin.

    http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/dis-lastik-mtb-26/continental-mountain-king-supersonic-26x2-2-katlanir.html

    http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/ic-lastik/maxxis-26-2-125-pv-igne-sibop-ic-lastik.html
     
  7. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    yüksek basınçta raceking lastiğimde çok iyi performans sergiliyor. o yüzden aklımda gene continental var aslında ama x race olarak düşündüm. maxxis de iyi gibi durduğu için oda aklıma girdi.

    iç lastik olarak marka almanın ne gibi avantajları var. ön iç lastiği değiştirmem gerekti dechatlondan 8 liralık iç lastik aldım. ikisi arasında fark olarak sağlamlık dışında başka farklar varmıdır. yani zamanla hava kaçırma olayı olur mu btwin de
     
  8. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    İç lastiğin hafif olması tekerin dönmesinde büyük rol oynar, ayrıca dış lastikten gelen tehlikeleride önlemede yardımcı olur, mesela patlak. Malum tamda bu havalar dikenlerin cirit attığı zamanlar. Dış lastiğime defalarca diken girdiği oldu ama iç lastikte bir delinme yaşamadım. Sıft bu yüzden bile tercih edebilirsin. Durduğu yerde havanın DPI değerinin düşmesi olayı ise lastiğin kalitesine ve mevsimsel veya havanın sıcak, soğuk değişimlerine maruz kaldığından dolayı oluşan durumlardır. Her zaman dediğim gibi kullanmadığım veya denemediğim bir ürünü önermem.
     
  9. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    peki tubeless sistem önerirmisin.
     
  10. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Profesyonel kullanımlarda çok başarılı. Profesyonelliğin dışındaki kullanımlarda maliyetli, bazende insanı canından bezdiren külfetli bir sistem.
    Önermem.
     
  11. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.802
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Herkes zahmetli zor bir sistem diyor da ben şu videoyu izledim oldukça basit görünüyor. :rolleyes:

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 4 Ocak 2015
  12. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    tubeless lastiğin koruması daha sağlam diye düşünmüştüm asında. sıvı oludğu için de patlaklarla uğraşmam diye düşünmüştüm aynı zamanda. bide yolda kalmalara karşı köpük şişirme alırım yanıma diye de düşünmüştüm
     
  13. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Berkecim, O videoda herşey TUBELESS sitem üzerine kurulu olduğu için teknisyen lastiği takıyor, sıvıyı uyguluyor ve şişiriyor, oldukça kolay :) şuan piyadan jant, lastik, sıvı üçlüsü 1000TL gibi bir fiyata bulunabilir. Tabi bu işin birde kit tarafı var oda ne derece sağlıklı bilemiyorum. Birde iç lastiğe sıvı uygulayıp kullananlar var bende gördüm fakat bisikleti ağırlaştırıyor, ağırlaştırdığı gibi sürüşüde eziyet haline getiriyor ama bir süre sonra onunda işi bitiyor 1-2 ayda bir 30TL verip iç lastik ve sıvı alanlar tanıyorum :) kısır bir döngü için de sürüp gidiyor. Daha neler neler TUBELESS sistemleri enine boyuna bir araştırsanız daha doğru ve sağlıklı bilgiler elde edebilirsin.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 4 Ocak 2015
  14. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    benim jantlar tubeles olduğu içn düşünmüştüm. yoksa tubeles jant almak çok pahalı.
     
  15. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Jantlar Tubeless ise deneyip görmek sizin için daha iyi olur. Ne kadar alatsakta bir sonuca ulaşamayabilirsiniz.
     
  16. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bu fotoğrafı 2 ay önce çekmiştim.
    ne kadar süre daha götürebilir acaba beni.

    [​IMG]
     
  17. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Daha o lastiklerde bişey yok ki, 1 yıldan fazla kullanılır.
     
  18. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    hee tmm ozaman. ben 3 bilemedin 5 ay sonra falan değiştirmem gerekir diye düşünmüştüm.
     
  19. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Daha çok km yaparsın o lastiklerle.