Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Continental RaceKing 2.2 tekerlek yanağından parçalandı

Konu, 'Tekerlekler' kısmında ProfessionaL tarafından paylaşıldı.

  1. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Bugün kısa bir tura çıkmıştım yaklaşık 1 km olduktan sonra ışıklarda durmuştum. Tam o sırada bir anda arka tekerlek gümledi neye uğradığımı şaşırdım.
    İç Lastikle beraber dış lastikte gitti. Yaklaşık olarak 50 PSİ basılıydı. Fotoğrafları aşağıda yükledim. Bu konuda ne yapabilirim Salcano ile irtibata geçsem bir sonuç çıkar mı?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    önceden farketmeden yaramı aldı acaba
     
  3. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Üç gün önce patlak önleyici şerit koymuştum ondan sonra iki gündür tura çıkıyordum bu bir anda oldu. Zaten ondan başka hiçbir zamanda arka tekerleği çıkarmadım. Yani darbe aldığını düşünmüyorum
     
  4. omer07tr

    omer07tr Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    92
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    Antalya-Finike
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    patlak önleyici şerit iç lastikte katman oluşturmuş olabilirmi ?
     
  5. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Yok öyle bir ihmalde yok çok dikkatli yerleştirdim iç-dış tekerlek arasına hatta yarım hava basıp bir güzel tekerleğin janta yerleşmesi için sıvı sabun sürdüm yanaklarına. Şeritte bu sırada yerine tam oturmuştu.

     
  6. onurcam35

    onurcam35 Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Ocak 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    izmir
    raceking 2.2 ler zaten sabıkalı. ilk haftasında arazide yırtıldığını görmüştüm. adından da anlaşılacağı gibi yarış amaçlı, kısa ömürlü ancak yüksek performanslı (o da şaibeli tabi :)) bir lastik. bir de 50 psi biraz fazla olmuş 40-45 psi max yeterli olacaktır asfalt için..
     
  7. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    bende de raceking 2.2 var lastikler 2 senelik. ben 61 psi hava kullanıyorum asfaltta hala bişe olmadı.
    zaten max 65 yazıyo ama ben 61 havayı geçmiyorum. tranbzon plaka olduğu için :D

    neyse konuya dönmek gerekirse şöyle bişe olabilir.
    telefon aldığında nasıl fabrika çıkışlı hata olabiliyorsa bundada öyle bi durum olabilir.
    bu güne denk gelmiştir patlamasıda

    edit :
    şuan bişe farkettim. senin continantel lastikler çakma olabilir mi ?

    raceking yazısı düz ve normal. bendeki ve siteden bakınca değişik renkli. king yazısı sarı ve continantel altında yazıyo.

    raceking lerde de model model değişiyor mu ?
     
  8. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    69
    Seviye:
    Asfaltta 40-45psi hava basarsan o yolu bitirmek için nefesin yetmez. Asfaltta 60psi tam ideal ama arazide 40-45psi olur.
     
  9. hsnbykkls

    hsnbykkls Dağda Asfaltta Karda Güneşte, 4 x Derrace

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    658
    Beğeniler:
    553
    Şehir:
    Burdur
    Adı:
    Hasan Büyükkeleş
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bende de raceking 2.2 var. Orjinal lastikler (salcanoyla beraber geldi) ama ayni fotograftakiler gibi
     
  10. Ziya Yılmaz

    Ziya Yılmaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2011
    Mesajlar:
    808
    Beğeniler:
    63
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bende de vardı aynı lastiklerden lastik çemberleri yamuktu ikisi de Salcanı üzerinde gelen lastikti.
     
  11. Hasan ali Gülmez

    Hasan ali Gülmez Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    166
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Geçmiş Olsun Abi.Şu Continental Lastiklerden bi kurtulalım artık :)
     
  12. OguzTML

    OguzTML Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Bende raceking kullanıyorum şehir için 60-65 psi arası basıyorum dağa çıkacağım zaman biraz indirmekte fayda var...
     
  13. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Bendeki bu lastikte sorun çıktı o zaman. Fabrikayı aradım sırf tavırları nasıl diye. Bana servis ile irtibata geçin öyle işlem yapabiliriz dediler. Periyodik bakımlarını yaptırmadığım için zaten garanti dışı kalmıştı o yüzden uğraşmıyorum.

    Açıkcası ben performanstan memnundum :) Şehir içinde insana iyi kas yaptırıyor.

    büyük ihtimal üretimden kaynaklı bir sorundu çünkü uzun süredir kullanıyordum bir anda hatta dururken patlaması garip oldu. Bu arada orijinal RaceKing üzerindeki lastikler. Yarın daha detaylı fotoğraf çekerim.

    26 x 1,75'e geçeceğim :)
     
  14. Muhittin Cihan

    Muhittin Cihan Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    21 Ocak 2014
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bu koruyucu şeritler iç lastiği kesiyor ..Arkadaşa takmıştık turda birden inmişti lastik ..
     
  15. hsnbykkls

    hsnbykkls Dağda Asfaltta Karda Güneşte, 4 x Derrace

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    658
    Beğeniler:
    553
    Şehir:
    Burdur
    Adı:
    Hasan Büyükkeleş
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Koruyucu seritler ic lastigi kesiyor rivayeti dogru mudur?
     
  16. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Tekerleğin bu hale gelmesinde koruyucu şeritle alakası yok çünkü iç ile dış lastik arasından patlamadı. jant çemberinin iç kısmından patladı.
     
  17. hsnbykkls

    hsnbykkls Dağda Asfaltta Karda Güneşte, 4 x Derrace

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    658
    Beğeniler:
    553
    Şehir:
    Burdur
    Adı:
    Hasan Büyükkeleş
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Kotu bi durum.. ayni lastigi arazide kullaniyorum. Insaallah basima birsey gelmez
     
  18. Muhittin Cihan

    Muhittin Cihan Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    21 Ocak 2014
    Mesajlar:
    233
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öyle olsun
     
  19. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Dediğinizde olabilir sonuçta bir noktadan sonra üst üste biniyor şerit.

    Ayrıca şerit koyduktan sonra dış lastik içerisinde yer kapladığından daha düşük PSİ basmak mı gerekiyor acaba? Bilgisi olan var mı?
     
  20. ProfessionaL

    ProfessionaL Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    2.119
    Beğeniler:
    609
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Kılınç
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Şimdi farklı olduğunu gördüm. Bendekiler

    [​IMG]

    [​IMG]

    Başka İnsomnialarda

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ali abinin bisikletinden

    [​IMG]

    Diğer Salcanolarda

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sanırım yıl farkı var ya da bizdekiler üst model.