Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

continental gp 4000

Konu, 'Yol Bisikleti / Road Bike' kısmında barend tarafından paylaşıldı.

  1. barend

    barend Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    selam ,
    lastikleri değiştirme vakti geliyor GP 4000 almak istiyorum

    1 - Bu lastikleri kullandım, öneriyorum
    2 - Nereden temin edeceğini biliyorum
    3 - GP 4000'e eş değer olarak önerebileceğim lastikler var

    diyen arkadaşların fikirlerini almak istiyorum , teşekkürler
     
  2. adm coach

    adm coach Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Ekim 2006
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    544
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:

    Selam GP 3000 kullandım.Antrenman ve yarışlarda,4000 i inceledim,pek fazla bir fark göremedim..ama kendi düşüncemi belirtmemi isterseniz..bence rezalet bir lastik,bisiklet hayatımda yaşadığım en rezalet ve berbat lastikler arasında 1.schwalbe billizard,2.de conti gelmektedir...şu an michelin pro ve orion kullanıyorum..ayrıca daha bir çok çeşitleride mevcut..son derece menmunum,kalitesi olsun yol tutuşu olsun..çok menmunum.2 seneyi geçti lastiklerimde en küçük bir sertleşme,çatlama olmadı...ben Michelin diyorum..karar sizin:in:
     
    sprint ve barend bunu beğendi.
  3. barend

    barend Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    valla cok sasirdim , evet michelin pro' nun da gayet iyi oldugunu duydum , kullanan ve memnun kalan bir cok kişi var ama continentalden rezalet diye bahseden ilk kez duyuyorum , sorun tamam olarak nedir biraz açıklar mısınız? bu kadar olumsuz değerlendirmenizin nedeni nedir?lastiklerimi degistirmem gerekli continental zaten bulamıyorum michelini piyasada bulabilir miyim?
     
  4. adm coach

    adm coach Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Ekim 2006
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    544
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:


    valla özellikle Grand prıx 3000 kullandım.uzunca bir süre diyemeyeceğim.çünkü bu contiler 8 bar altı havada %99 patlıyor.lastik yanakları çok zayıf,fazla uzun Km geçiyorsanız.3000 km den sonra lastikler yanlardan su koyvermeye başlıyor,iplikler çıkıyor,daha sonra kaplamadan ayrılıyor.yere basan taban kısmı Michelin'e kıyasla daha ince,lastik desenleri verilen modellere göre hep klasik yapıda,kısa sürede sertleşiyor ve buda frenlemelerde kaymaya yol açıyor.sert virajlı inişlerde tutuş gerçekten tehlike olarak kendini hissettiriyor.hafifliğine bir şey diyemem ama güvendiğim yerlerde beni hep yolda bırakmıştır.CST kullanırım ,conti kullanmam bir daha diye yemin ettim.hani derler ya hekimden sorma çekenden sor diye,ben kendi adıma söylüyorum.hiç menmun kalmadım contiden,sonuçta kimsenin reklamınıda yapmıyorum.haksız yere kimseyi ve bir şeyi durup duruken kötülemek istemem.Benim doğrum belli,
    1-Michelin
    2-Hutchinson
    3-Vittoria
    4-CST
    5-Maxis
    Gerisi Hikaye karar senin,alacağın lastik hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
     
    barend ve sprint bunu beğendi.
  5. Aziz SIRNAÇ

    Aziz SIRNAÇ Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    616
    Beğeniler:
    364
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    Hutchinson al derim bence en iyisi .
     
  6. deli kadir

    deli kadir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.271
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    suz
    Seviye:
    selam ben gp 4000 kullandım ondan önce ise pro race 2 kullanıyordum.. gp 4000 e o kadar para vermeye değmez bana inan... gp 4000 alana kadar bulabilirsen (ben bulamadım) michelin pro race 2 al... şu anda ben huntchinson top speed kullanıyorum michelin den aldığım konforu ve tutuşu bundan da alıyorum ilk başta tereddüt te kalmıştım ama şimdi iyiki almışım diorum

    kullandığım lastiklerin resimleri (ispat olarak) :D:D:D

    bu michelin pro race 2

    [​IMG]
    [​IMG]

    bu continental grand prix 4000

    [​IMG]
    [​IMG]

    buda şu anda kullandığım huntchinson top speed

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Gökhan Ö. ve mustea7 bunu beğendi.
  7. Mustafa İçdağ

    Mustafa İçdağ Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.346
    Beğeniler:
    3.649
    Şehir:
    Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    Continental lastiklerle ilgili yorumlar gerçekten şaşırtıcı ve "mit" olmaya doğru gidiyor forumda.
    Bahsedilen 8 bar altı kullanımda patlamalar vs. ilginç. Eğer 70kg. üstü bir sürücü iseniz lastik havanızı en az 8bar da tutmanız şart zaten çünkü clincher
    lastikler az havada her zaman jant kesme problemi ile karşılaşırlar, marka ne olursa olsun.

    Eğer sıkça lastik patlatıyorsanız:
    1- Lastik havasını yüksek tutun ( önerileni geçmeden)
    2- Hafif olsun diye 80gr. altı iç lastik kullanmayın, latex lastiklerden kaçının.
    3- Kullanmadığınız zamanlar lastik havanızı indirin ( tamamen değil).
    4- İç lastiğinizi takarken pudralayın ve iç lastiğin doğru yerleşmesine dikkat edin.
    5- Kullanmadığınız zaman bisikleti direk güneş alan yerlerden sakının, lastiklerin
    en büyük düşmanı güneş ışığıdır, ultraviole ışınları lastiği bozar ve gevretir.
    6- Lastik satın alırken aldığınız internet sitelerini dikkatli seçin,
    " bargain deal" lardan kaçının çünkü bazı satıcılar zamanı geçmiş bayat lastikleri
    toptan kapatıp satıyorlar. Lastiklerinizi o markanın distrübütörü olan sitelerden alın.
    Bir zamanlar ve hala balkan (eski doğu bloğu) ülkelerinden gelen çok ucuz fakat bayat lastikleri Türkiyede pazarlıyorlardı.

    Gelelim Continental lastiklere; Ben Conti Grand Prix serisini 15 yılı aşkın bir süredir kullanıyorum, ve oldukça sert koşullarda, arazide, kışın yağmurda, kısaca her koşulda kullandım son derece memnunum.
    Şu anda Conti Grand Prix 4000 kullanıyorum, yaklaşık 500km. oldu son derece iyi bir lastik. Benimle antremana gelen arkadaşlar bilirler, Kabataş-Sarıyer arası yollar pekde öyle kaymak gibi değildir, araziyi aratmaz.

    Continental Grand Prix'lerle birlikte tavsiye edeceğim diğer lastikler ise:
    Michelin Pro 2-3, Hutchinson fusion 2, bunlar gayet iyi lastiklerdir.

    Top perfonmans yarış lastikleri ( Vittoria open corsa -Veloflex - Vredestein ) genelde yüksek ilmik sayıları (300TPI-thread per inch) nedeniyle 8-9 bar hava kaldırırlar ve ilmiklerde ipek iplik kullanıldıkları için yan yanakları çok sağlamdır ve ağırlıkları 180-200gr. a kadar düşer (clincher).
    Natural compaund (rubber) kullandıkları içinde yol tutuşları çok üstündür fakat dezavantaj olarak bu 70-100$ arası lastikler çabuk aşınırlar, 2000 km. yi zor çıkarırlar, tıpkı yarış motorlarında kullanılan lastikler gibi.

    Bunu niye anlatıyorum; Continental, Michelin, Hutchinson gibi markalar ömrü uzun lastikler üretirler ( 4000-5000km. max) fakat top perfonmans yarış lastikleri kadar yol sürüş kaliteleri üstün değildirler, daha sert lastiklerdir ve havalarını indirerek yumuşatmaya kalkarsanız sıkça lastik patlatırsınız.:)

    Not: eğer Conti Grand Prix 4000 kullanacaksanız, bu lastiklerin dönüş yönü yanlarında okla belirtilmiştir, buna dikkat edin çünkü yol tutuşunu etkiler.