Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi çok temiz sedona sd771 >toplama>

Konu, 'MTB Bisiklet İlan Arşivi' kısmında bedo tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    özellikler.,,
    kadro-sedona sd771
    aynakol-shımano acera
    arka attırıcı-shımano deore
    ön attırıcı-acera
    amartisör-xcm 100mm travel lock out lu
    furş yatağı-amoeba
    lastikler-mıchelın xc hard terraın
    sele kelepçesi-amoeba
    v-brakeler_alıvıo v brakeler
    gidon-amoeba down hill gidonu
    gidon boğazı-zoom
    göbekler-alıvıo
    cant çemberi-rıgıda safety lıne 2000
    vites kolları-acera
    bisiklet üç ay kullanıldı temiz çok ufak tefek bi kaç tane çizik var

    fiyat_550 ytl
    :)
     
  2. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    konu günceldir
     
  3. ahmet ozgen

    ahmet ozgen Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    644
    Seviye:
  4. kaan

    kaan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    3 Ekim 2006
    Mesajlar:
    571
    Beğeniler:
    54
    Seviye:
    kadron 18'' galiba.öle mi ?
     
  5. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Daha küçük gözüküyor 16" falan gibi...
    ki zaten bedo'nun tarzı street olduğu için kadronun o kadar büyük olması garip olur...
     
  6. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    arkadaşlar kusura bak mayın yazmayı unutmuşum bu kadro 18 yalnız bisikleti aldığımda bi şey pek bilmiyordum o yüzden ama bakmayın 18 olduğuna yani bazı 18 ler var gerçekten büyük ama resimdede görüldüğü gibi küçük yani benim bisiklet
     
  7. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    Anamm rezil olduk:)
    ama cidden çok küçük duruyo 18" için:)
     
  8. exen

    exen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğeniler:
    46
    Seviye:
    bisikleti alan arkadas gercekten rahat edecek hiç bir sorunu yok şimdiden hayırlı olsun
     
  9. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    konu günceldir mtb acil satılıktır
     
  10. M.Haktan Derin

    M.Haktan Derin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    693
    Beğeniler:
    81
    Şehir:
    Malatya
    Seviye:
    18 kac cm yapıo?
     
  11. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    yaklaşık olarak
    18x2.5=45cm 46 olarakta geciyo olabilir...
     
  12. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    d.berkay teşekkürler ama kadrodan kadroya 1veya 2cm farklılık gösterebiliyor bazen:)
     
  13. M.Haktan Derin

    M.Haktan Derin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    693
    Beğeniler:
    81
    Şehir:
    Malatya
    Seviye:
    cok tesekkurler ;)
     
  14. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    evet mtb gerçekten çok acil satılıktır yeni fiyat 400 ytl şok indirim ihtiyacım olduğu için satıyorum yoksa asla bu fiyata satmazdım
     
  15. t-genc

    t-genc Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Haziran 2006
    Mesajlar:
    715
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    etiler/istanbul
    Seviye:
    abi ne yaptın ya?bu fiyata satılır mı:eek: boylarımız da aynı ben alabilirim kaçırmıyım bi babamamla konuşuyım da.biliyosun babam yaza alcam istediğini dedi belki ikna ederim.inşallah:D ;)
     
  16. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    bekleriz ikna edersen ben buradayım:)
     
  17. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    yeni fiyat 400 ytl dir
     
  18. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    taksit yapabilir misin ??
     
  19. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    malesef taksit yok bisikletin fiyatı zaten çok ucuz
     
  20. bedo

    bedo Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.248
    Beğeniler:
    368
    Şehir:
    istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
    Seviye:
    konu günceldir
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.