Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı Çok acil bisiklet...

Konu, 'Yol Bisikleti İlan Arşivi' kısmında çağatay_çankaya tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bir arkadaşım fatura borcundan dolayı bisikletini satıyor..fiyatı 2750ytl resmi aşağıda mevcut.

    arkadaşımın adı selçuk bu da onun numarası 05377840134
     
  2. specialagent

    specialagent Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Eylül 2004
    Mesajlar:
    562
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    resim göremiyorum:(
     
  3. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    eevt resimleri ekleyemedim...mail adreslerinize gönderebilirm..
     
  4. specialagent

    specialagent Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Eylül 2004
    Mesajlar:
    562
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    cevap yazarken(gelişmiş modda-hızlı cevap gönder in yanındaki tuş) ya da konu açarken biraz aşağıda eklentileri yönet var..ordan rahatça resim yükleyebilirsiniz..
     
  5. Murat EVGİN

    Murat EVGİN Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Kasım 2004
    Mesajlar:
    1.015
    Beğeniler:
    1.063
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    cağatay arkadaşın bisikletmi satıyor arabamı?
    fiyatta bir yanlışlık yok değil mi?
     
  6. Bibendum

    Bibendum Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Aralık 2004
    Mesajlar:
    1.263
    Beğeniler:
    1.005
    Şehir:
    Zübüşler Diyarı
    Seviye:
    Çağatay resim yolla ilgilenelim şu pisikletle...
    Resmi foruma gönder lütfen....
     
  7. duyguny

    duyguny Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Mart 2005
    Mesajlar:
    596
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Bostancı
    Seviye:
    2. el fiyatı 2750 ytl ise bence resime gerek yok hayal kurun zaten göreceğiniz resim hayalinizdeki bisiklettir :D
     
  8. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    evet resimi gönderemiyorum..çünkü resim çok büyük....ama isteyene msn'den gönderebilirim..hayır araba değil ama hafif bi bisklet bildiğim kadarıyla full xtr parçalar var.shımano'nun az telli jantları var..falan filan..
     
  9. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    İşte Çağatay'ın bahsettiği bisiklet
     
  10. bibercik

    bibercik Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2005
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    1
    üstadlar ben henüz amatörüm...

    pek öyle anlamam bisikletten...

    ben pedal çevirmeye bakarım...

    "aşığın gittiği her yer dergahtır..." felsefesinden yola çıkarak yani...

    benim için bisiklet yoktur, "sebep" vardır....

    lakin 2.750 ytl'yi görünce....

    mutlak iyi bisiklettir,süperdir, jant sayısı azdır...ne biliyim shimanodur filan ama....

    üstad 2.750 ytl yaw....

    "aşığın içtiği her şey badedir..." demiş ya şair...

    iyi etmiş....

    muhabbetle efendim...
     
  11. otante

    otante Misafir

    Serbest piyasa,gelir farkları...dengeyi kurmak önemli,kaldı ki iş bisikleti almayla kalmıyor orası burası aşınıyor hooop değiştiriyorsun...aynakol,ruble,zincir üçgeninden bıktım,böyle üst seviye bir bisikleti alıp birkaç sene sonra Alivio,Acera takmak da olmaz her bisiklet gibi rahat 400-500$ masraf çıkartır.
     
  12. Fethi Aktunç

    Fethi Aktunç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    692
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ümraniye, İstanbul
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Kusura bakmayın ama kimsenin işine karışmak istemem ama ben bu bisiklette 2750ytl edicek bişi göremiyorum..görebildiğim oem bi kadro sanırım pilot sl maşa ( üzeri boyanmış yada sticker) ve xt olan aynakol fren vites kolu gibi şeyler..arkadaşın aldığı fiyata kar koyupmı satıyor yoksa aldığı fiyatamı..bu arada jantlarda shimanonu düşük model olan bi jantı aşağı yukarı normal 32 telle dizilmiş deoreli bi janttan daha ağır..
     
  13. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Fiyatta bir şaka var herhalde:)
     
  14. Homer

    Homer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2004
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    Akatlar / İstanbul
    Adı:
    A.Murat Günal
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Maşa bana SID'miş gibi geldi..
     
  15. Mehmet Çiftçi

    Mehmet Çiftçi Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    caddebostan
    Seviye:
    maşa sıd de olsa bu bisiklet o fiyat etmaz arkadaşlar kendimizi kandırmıyalım
    hepimiz üç aşşağı beş yukarı bisikletten anlıyoruz
     
  16. hhtatar

    hhtatar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2004
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    İçerenköy/ISTANBUL
    Seviye:
    Belki yanlışlıkla ödenecek 'fatura borcunun' tutarı girilmiştir.
    Olamaz mı? :)

    Çağatay, sen bu işleri bilirsin. Donanıma bakıp bi tamam yaz da, havaya konuşup taliplileri engellemeyelim.
     
  17. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bana mail ile özelliklerini gönderdi.arkadaş buyrun;

    FULL XT SİSTEM 2004
    ROCK SHOCK SİD TEAM 2004
    AZ TELLİ SHİMANO WH M540 JANT SETİ
    KADRO NONAME KADRO ÜZERİNDE ALEV DESEN UYGULAMASI ÇALIŞILMIŞ OLAN BİR
     
  18. Barbaros

    Barbaros Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Eylül 2004
    Mesajlar:
    612
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:

    Belki yanlışlıkla ödenecek 'fatura borcunun' tutarı girilmiştir.
    Olamaz mı?

    Çağatay, sen bu işleri bilirsin. Donanıma bakıp bi tamam yaz da, havaya konuşup taliplileri engellemeyelim.
    Mesajı son düzenleyen hhtatar, (Bugün-09:09 AM). Sebep : imla


    :))) eheuheue
    Uçuk fiyat olmus birazcık.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.