Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Chainreactioncycles hayalkırıklığı

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Erhan1 tarafından paylaşıldı.

  1. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bir numara olduğu söylenen cr 31Ağustosta verdiğim ilk siparişimi hala gönderemedi.Aynı sorunu yaşadığım diğer site bugün beklediğim parçaları gönderdi.Cr 11 Eylülde ilk gönderimi yapmış bana gelip gelmediğini bile kesinleştiremedim,replacement yapalım dediler öyle de 10 gün geçti bugün gelen mailde de istediğim parçalardan ikisinin stokta kalmadığını, bunların yerine başka bir seçenek sunmamı istemişler.Zaten sorularıma da doyurucu yanıt vermiyorlar ne yapacağımı düşünüyorum, ben de kesin olmayan , kızdığımı ve zaman kaybettiğimi belirten bir yazı yazdım.Para iadesi desek o da çok uzun sürüyor.
    Özetle cr ve petete birleşimi bana uğurlu gelmedi..
     
  2. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Sizin de kağıdı geç farketmeniz kötü olmuş. :eek: Ben 15 Eylül'de verdim sipariş,16'sında kargoya vermişler.28 Eylül'de Ptt getirmiş paketi,kimseyi bulamayınca kağıt bırakıp gitmiş.Bugün sabah gidip alıcam kargoyu.Eskiden DHL ile çalışıyordu teslimat güzel oluyordu ama onda da gümrüğe takıldı mı işkence oluyordu.Yok kdv'nin üstüne kdv yok DHL'nin aracısı bilmem ne derken forumdan bir kişi 85 £'lik kaska 676 TL ödediğini yazmıştı.Aslında en güzel dönem Royal Mail'in ekonomi sınıfındaki kargolara bile takip no verdiği zamandı ama artık takip no vermiyor.
     
  3. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Hi,
    Your parcel has now been declared lost. Please can you choose alternatives so we can process a replacement order.
    Regards..
    Cr den gelen son mail kaybolduğu bildirildi gibi bişey diyor ,bu nedir anlamadım kendi gönderdikleri malı ptt kaybetti anlamına mı geliyor ?
    Bu kaybolmadan kim sorumlu ve cr bunu nasıl bulup bana gönderecek?
    Diğer konu da belki 3. kez replacement yapalım diyorlar sonra da 4 parçadan 2si stokta kalmamış deyip başka parça seçmemi istiyorlar.Sonuçta sorun olduğu yerde duruyor ve çözülmüyor.
    Pakedim kaybolmuş olduğu anlaşıldığına göre çağrı kağıdını erken bulmam sonucu pek değiştirmeyecekti .Ayrıca hala gelen çağrı kağıdının tek mi iki ayrı pakede mi ait olduğunu hala bilmiyorum(diğer paket aynı sorunu yaşadığım wiggleden gelecekti ve dün elime ulaştı) Yani gelen çağrı kağıdının kesinlikle cr den olduğunu söyleyemeyiz.
    Cr artık böyle sorunlu olacaksa herkes iyi düşünmeli..
    Full refund dedikleri karta para iadesinde kesinti olur mu(kargo vd)?
    Zaten bu çok uzun sürdüğünden pek de istemiyorum.Nolacak bilmiyorum, ilk alışveriş sonucu hayalkırıklığı oldu.
     
  4. felis911

    felis911 Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.368
    Beğeniler:
    918
    Şehir:
    ce
    Seviye:
    merhaba
    kargonuz kayıp olarak bildirildi. eşdeğer olarak hazırlayacağınız siparşi işleme koyacağız.
    saygılar.
    benim anladığım bu bence fazla bir sorun yok
     
  5. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Sorun var aslında öncelikle 1 ay geçti,vaktim bunlara mail atmakla geçiyor, sorularıma hiç yanıt vermeyip standart cümlelerle otomatik yazıyorlar sanki.
    Eşdeğer falan değil aynı parçaları istiyorum ama önce replacement dediler sonra 2 parça stokta kalmamış yerine başka bişey bakın oldu.
    Kayıp olan malı kim kaybetti kim bulacak bunları bilen yok mu?Full Refund hikayesi de uzun süreceğinden ben istemiyorum şu an ama mecbur kalıcam galiba bu gidişle.
     
  6. felis911

    felis911 Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.368
    Beğeniler:
    918
    Şehir:
    ce
    Seviye:
    üzüldüm durumun ne kadar sinir bozucu olduğunu Türkiye'de benzer yaşadıklarımdan biliyorum. umarım en kısa zamanda çözülür
     
  7. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    kesın pttdendir sorun chainreaction çalısmasında pek sorun olmuyor ama türkiyeye geldikten sonra royal mail takip no su veremdıgınden ne cr ne siz urunu takıp edebiliosunus.gectiğimiz hafta arkadasıma dizlik dirseklıgı getirmiş kımseyı bulamıyınmca posta kutularının oraya apartman girişine bırakmış ürününü.bizimde daha oncekı cr siparişlerimisde aynı şekilde apartmanın girişinde bulunan Tekel e bırakmıştı.Sizin sipraişinizde de aynı durum olmuş olmasın?
     
  8. Ali Hekimoğlu

    Ali Hekimoğlu Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.191
    Beğeniler:
    262
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Aydın arkadaşımız önceden söylemişti şimdi yaşıyoruz. Gerçekten can sıkıcı bir durum , paranla rezil oluyorsun. Kayboldu nedemek yaa aklım almıyor nerede bu paket! Çöpe gitmedi ya yada yolda kargo arabasından düşüp kaybolmadı! acaba gümrük depolarında böyle malları işgüzar memurlar suistimalmi ediyor!!
    CR'nin suçu yok ama aynı ürünü 2 kere paketlemek zorunda. onlar için daha kötü
     
  9. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Hi,If you have now processed a replacement order for these items I can now process a full refund. This should show in your account within the next few working days.
    Regards
    Melissa Customer Service Advisor



    Son gelen yazı bu ama ben artık yanıt vermiyeceğim çünkü laf anlamıyorlar soruma yanıt vermiyorlar.Pakedin kaybolduğu doğrulandı diyorlar ama onlar nasıl takip edemez ya da peteteden hesap soramaz bunu anlamıyorum;o zaman gönderileri kesin olarak güvenli olmadığı ortaya çıkıyor,benim içi cr ya da petete hatalı önemli değil ben 1 ay önce verdiğim siparişimi hala alamadım ve şimdi o parçaların (4 taneden)ikisi de stokta yok ,hadi diyelim karta iade istedim zaman kaybı ve o zaman bulduğum parçalara ulaşamamak yönünden zarardayım,ek olarak her iki tarafa yazılan yazılar vd....Buradaki cr hayranlığı yeniden sorgulanmalı ve taraflara gereken baskı yapılmalı ama pek dinledikleri yok.Ben diğer yurtdışı forumlara da konuyu yazmayı düşünüyorum..
    Peteteye gidip malı kim ne zaman geri gönderdi ulaştı mı sorularını sorayım diyorum ama doyurucu bir cevap vermeyeceklerini tahmin edip vazgeçiyorum.Sorunlar için mail kısmı zaten kandırmaca ve göstermelik bişey çünkü yanıt verilmiyor..
    Yorumlarınız için teşekkür ederim işte son durum bu ve sorun hala ortada.....
     
  10. Aydın

    Aydın Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    990
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Sevgili Eros3,

    Aslında birşey yazmayacaktım ama biraz da mecbur hissettim kendimi. Çünkü sürekli olarak yazılarında ısrarla CRC'yi suçlar bir tavrın var.

    Fakat senin pakedini kaybeden onlar değil. Bu bir, iyi niyetle sana alternatif sunuyorlar. Ama illa ellerinde olmayan bir malı istiyorsan da göndermelerine imkan yok. Bu da iki.

    Tüm Dünya genelinde izleme opsiyonu olmayan paketlerin kaybolma olasılığı vardır. Bu durumda ya alacağın ürünleri farkını verip izleme opsiyonlu temin etmeye çalışacaksın (ki bildiğim kadarıyla crc normal posta kullanıyor) yada ürünlerini yurt içinden alacaksın. (Burda yoksa muadillerini)

    Yurtdışı alışverişte her zaman bir risk vardır, bu riski alamıyorsan lütfen bu şekilde isyan etme ve alışverişlerini yurt içinden yap.

    Ayrıca senin kendi vatandaşın olduğun ülkede sorgulamasını yapamadığın uygulamayı elin İngilizi nasıl yapsın? Ptt'ye telefon açıp malımızı nasıl kaybettiniz denmesini mi bekliyorsun? Dünya'nın her yerinde bu uygulama aynıdır. Malının kayıtlı olarak gönderilmesini istersin ve takibini bizzat sen yaparsın. Kaybolursa da bu kayıtlar üzerinden ilgili makama başvurursun. Daha da garanti istersen sigortalatırsın.

    Ayrıca olaya bir de şu yönden bakmakta fayda var. PTT'ye her gün binlerce paket bu şekilde geliyor. Kayıtlı olanlar ayrıca bir süreçten geçtiği için daha da geç elinize ulaşıyor. (Adam gibi bir otomasyon sisteminin olmayışından dolayı) Kayıtsızlar ise çok ama çok dikkat istiyor. En azından her zaman birinin olduğu adrese göndertmekte ve o kişiye de bana paket gelecek demekte fayda var. Ha bu riski tamamen ortadan kaldırır mı? Hayır.

    Son sözüm; riskini alamayacaksanız yurtdışı alışveriş olaylarına girmeyin. Paşa paşa alın burdan.

    Bu kaybolma vs. olayları yüzünden (ve de kişilerin Türkiye içinden sürekli şikayet maili vs. ve kötü tavırlarından dolayı) dolayı çoğu yabancı site TR'den alışverişe kapatıyor kendini. Sizin yabancı sitelerde açacağınız konular CRC'yi zerre bağlamaz, olay tamamen sizin sorumluluğunuzda. Ki adamlar son gönderdikleri konuda size yardımcı olup isterseniz bir kaç gün içinde paranız tamamen iade edilebilir demişler (Malı kaybolan adam sizden 5 kuruş istemiyor ve paranızı iade edecek, kimi kime şikayet edeceksiniz?)

    Bu ve benzeri durumlardan dolayı büyük küçük tüm yurtdışı ticari meselelerimizde kötü bir referans yaratıyoruz. Kurunun yanında yaşta yanıyor bu sebepten. Misal ben geçenlerde işimle alakalı bir elektronik parça için (Ki bu Tr'de yok ve maalesef muadili de yok) İngiltere'deki bir satıcıya yalvardım (Evet resmen yalvardım, çünkü işim için gerekli) Ama adamın ağzı yanmış, göndermedi. Almanya'daki bir arkadaşım getirecek artık gelirken, o halletti.

    Çok dolmuşum, yazdım. Yurtdışı alışveriş yapacak olanlara bir nebze küpe olur umarım yazdıklarım. Kimse alınıp darılmasın...
     
  11. Aydın

    Aydın Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    990
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Yeri gelmişken;

    Daha önce de defalarca yurtdışı alışverişlerde ürünlerin kaybolma riskinden bahsetmişken (ben görmedim demeyiniz!) ürün kaybolunca sanki böyle bir ihtimal hiç yokmuş gibi konuşmak ta neyin nesidir?

    Eros3,

    Bu arada adamlara mail atıyorsun ama senden mail istemiyorlar. Muhtemelen siparişlerim alanına girererek ürünlerin yerine para iadesi istediğini belirtmeni (Artık menulerde mi vardır bilemeyeceğim) istiyorlar. Ki bunun üzerine para iadesi yapabilirim yazmışlar. Bir kaç gün içinde de hesabında görünürmüş.

    Ayrıca bir dip not: Yazdıklarım CRC'yi savunma amaçlı değildir, CRC'nin TR bayisi değilim. CRC değil, başka bir kurum veya kişiye de bu tavırla yaklaşılırsa aynı tavrı sergilerim. Ayrıca bu ve benzeri olaylarla ticari itibarımız da zedeleniyor, bunu da belirtmek isterim.
     
    gurkan bunu beğendi.
  12. gurkan

    gurkan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ekim 2004
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    559
    Şehir:
    İzmit
    Seviye:
    Hangi ilgisizlikten söz ettiğinizi ben tüm yazılarınızı okumama rağmen çözemedim.

    Ellerinden gelen tüm iyi niyeti kendi hataları olmamasına rağmen göstermişler, size opsiyon sunmuşlar ama hala şikayet ediyorsunuz. CRC nin PTT ya da Royal Mailden hesap sorup sormaması sizi ilgilendirmez. Onların müşterisi sizsiniz ve size gereken ilgiyi gösteriyorlar. Onlar Royal Maile hesabını sorar ya da sormaz tamamen kendi şirket politikaları. "Nasıl kaybolur, koskoca CRC nasıl nerede olduğunu bilmez" demek de abesle iştigal sadece.

    1 aylık bir zaman kaybını zaten yurtdışından ürün alırken ve Royal Mail ile postalanmasını kabul ederken otomatik olarak kabul ediyorsunuz. Bir talihsizlik sonucu paketiniz kaybolmuş ve firma zararınızı (Tekrar ediyorum kendi hatası olmamasına rağmen) telafi etmeyi kabul ediyor. Bunun ötesinde isteğiniz nedir? Ellerinde seçtiğiniz iki ürün kalmamış, birer tanesi size gelirken kaybolmuş!! Ürünü şimdi tekrar almaya kalksanız da aynı muameleyle karşılaşacaksınız. Çünkü ürün yok!, stok "0".

    Konu açıp yorum istediğiniz için bunları yazıyorum, Türkiye'de hiçbir firma ne yazık ki size bu şekilde ilgi göstermez, riskli bir alışveriş yapmanıza rağmen, size geri ödeme , fatura tutarında başka ürün temini , ve ellerinde olsa aynı ürünleri tekrar yollamayı kabul ediyor. Bence bu konu CRC ye teşekkür, posta işletmesine sitem şeklinde olmalıydı.

    Görüldüğü kadarıyla zaman kaybınızdan oluşan öfkeyle sağlıklı düşünemiyorsunuz.

    Sakin düşünmeye davet ediyorum sizi.
     
    Aydın bunu beğendi.
  13. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ben öncelikle kimsenin sevgili kişisi olmak istemem bu bir.
    Cr ye eleştiri yapma yasağı mı var ? bunu anlayamadım .Ben kendi açımdan olayı paylaşıyorum ve uyarıyorum , sonuçta böyle bir durum var haberiniz olsun diyorum ;benim değerlendirmem eksik ya da hatalı var olanı değiştirmiyor ,ayrıca bundan neden bazıları şiddetle rahatsız oldu?

    Ben 1 aydır malımı alamamışım herifler mal kaybolmuş diyor siz de Türkiyenin imajını zedelediğimi yazıyorsunuz . yok daha neler! Nerdeyse ben suçlu çıkacağım.
    Cr den alışveriş kesinlikle çok güvenli olmayabiliyormuş işte , hata ister cr de ister ptt de olsun bana ne ,beni ilgilendirmez ki bu .Ben müşteri olarak nerde benim pakedim diye soruyorum ve nedenini araştırıyorum ancak bazıları bu büyük şirketler karşısında biz zavallı alıcıları baştan haksız hukuksuz görme eğilimindeler.
    Yorumdaki gibi her alışverişte malın kaybolma olasılığı var ise cr (ya da diğer) siteler " yaptığınız alışverişte malın kaybolma ihtimali vardır "şeklinde bir uyarı eklesinler o zaman.
    Cr alışverişlerinde 1 aylık süreyi kabul ettiğimiz nerde yazılı? 5-7 gün süre Türkiyeye varışı ;4 günde alanlar da olmuş örnek olarak.
    Hakkını aramak sormak kişileri bilgilendirmek abesle iştigal olarak değildir.
    Benim eleştirilerim cr ye bu kadar zarar verecekse siz de üfleyin yıkılsınlar , ama ilginç olan şu ki adamlar sizin yazdığınızın onda biri kadar kendilerini savunmadılar kendilerini bozmadılar .Bu ne kızgınlık be?!
    Son söz olarak ölürüm de bir mal için kimselere yalvarmam ,bu da diğer forumdaşlara mesajım.
    Teşekkür ederim
     
    Sencer Kan bunu beğendi.
  14. gurkan

    gurkan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Ekim 2004
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    559
    Şehir:
    İzmit
    Seviye:
    Evet, tüm sorularınıza sabırla cevap vermiş bir insana bu şekilde davranabildiğinize göre olmasanız daha iyi.

    Hayır CRC a eleştri yasağı yok tabi ki bunun olmadığı gibi, sizin yaptığınız bizce haksız olan yorumunuzu da bizim eleştirme hakkımız çok doğaldır değil mi?

    Suçlu değil şu anda haksızsınız. Nedir isteğiniz onu anlayamadık, paranızı iade edelim ya da ürün verelim demelerine karşın siz ne istiyorsunuz dükkanı üzerinize yapmalarını mı? Firma ürününü tedarik edip göndermiş,paket biryerlerde kaybolmuş ki bunu becerebilen de ancak yurtiçinde bir şehirden bir şehire postalanan bir kadroyu bile kaybedebilen PTT işletmesidir. Evet kaybolmuş belki çalınmış, nerede olduğunu kimse bilmiyor ve zararınızı telafi edelim deniyor. Bu davranış benim gözümde firmayı çok daha güvenilir kılıyor. Malın sizin elinize geçene kadar tüm sorumluluğunu olması gerektiği gibi üzerlerine alıyorlar.

    10 günde alanlar olduğu gibi 1 ayda alanlarda var, demek ki 1 ayı göze almak gerekiyor. Ha siz bunu "ben hiç duymadım, PTT yi de çok güvenilir bir posta servisi olarak biliyordum" diyorsanız bu sizin bilgisizliğinizden kaynaklanmış, doğaldır tecrübe kazanmış oldunuz.

    Evet savunmamışlar "müşteri memnuniyetini" güvenilir firmaların yaptığı gibi ön planda tutmuşlar.

    "Son söz olarak ölürüm de bir mal için kimselere yalvarmam"

    İster yalvarır ayaklarına kapanırsınız, ister arkanızı dönüp gidersiniz, ki hiçbirine gerek kalmamış zaten, ürün ya da parayı göndermeyi kabul etmişler. Konuyla ilgisiz "Ben delikanlıyım" imajı çizmeye lüzum yok, posta şirketi ürününüzü kaybetmiş mağdursunuz en kısa sürede de bunu gidermenizi dileriz hepimiz.

    3 konuda bunun yaygarasını yaptığınıza göre bu sözünüzünde pek arkasında duramamışsınız belli ki.

    Bu konuda az çok tecrübeye sahip biri olarak benim size tavsiyem evanscycles ı kullanın, UPS ile her adımını takip edebileceğiniz (Yurtiçi-dışı) şekilde gönderilsin. Yalnız bu ürünü gümrüğe takılırsa ordinoydu , ardiyeydi derken iyi ihtimal 200-300 lira ödersiniz. Ama garantili olarak elinizde olur.

    Tekrar geçmiş olsun.


    *Rahatsızlık verdiysek affola, yazılacak başka birşey kalmadığı için bir kez daha konuya mesaj göndermeyeceğim.

     
    İsaAlp bunu beğendi.
  15. Erhan1

    Erhan1 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Ocak 2006
    Mesajlar:
    291
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Kime nasıl davranmışım anlayamadım, küçük bir eleştiri yazısı yüzünden beni (sözde )hırpalayan sizlersiniz.Ben uslubumu bozduysam elin! İngilizi için bozmuş olabilirim ,bu da onlarla aramdaki iletişim ve bundan onlara karşı sorumluyum ,ve en azından bazı müştereklerde aynı safta olmamız gerektiğini düşündüğüm bazı forum üyelerinin elin İngilizine laf söylettirmemesi çok dikkat çekici.
    Yorum haksız olamaz herhalde çünkü adı üstünde yorum bu ,;suçlu değil haksızmışım, 1 aydır parçaları bekliyorum ve nerede kaybolduğu belli değil ,bu yüzden haksızım öyle mi?
    O parçaları denk getirmek için uzun zaman beklemiştim şimdi aynı parçaları alamıyorum ve karta iade olsa bile ben mağdur olmuş olacağım.
    Pakedin kaybolması kesin bir yokluk anlamına gelmiyor olabilir şu an ptt geri gönderdik dediğinden ulaşmama ihtimali de olabilir,bundan emin değilim çünkü cr ayrıntılı yazmıyor.
    Ben cr den ilk alışverişimde bunu yaşadığım için hayalkırıklığı demiştim ama asıl hayal kırıklığını buradaki saldırgan ve kabadayı usluptan dolayı yaşadığımı söylemeliyim; "yaygara yapmak"," paşa paşa burdan alırsın" sözleri vd sizlere ait , zaten var olan sorunu çözmekle uğraştığımdan dolayı konuyu uzatmak ve ayrıca İçimizdeki İngiltereyle uğraşmaya benim de niyetim yok...
     
    Sencer Kan bunu beğendi.
  16. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    İnsanlar size ahkam kesmiyorki bir konu açmışsınız ve üyelerde tecrübelerini paylaşıyorlar.Bir öncekı mesajınızda mail atsam Türkiye'nin itibarımı delinir dediğiniz site sırf gümrüğe takılma ve geri iadeler yuzunden Türkiye'ye kadro vb. buyuk parçaları yollamamakta..Sanırım diğer üylerimizin tepkisi sizin onların nası crc yi svunduklarını dusunuyorsanız tam tersi sizinde crc yi kötülediğinizi düşünmesi.
    Elin İngilizi diye ırk ayrımcılıgı yapmanın bu konuyla heleki hiç ilgisi yoktur.Forum kurallarında da bununla ilgili maddeler mevcuttur.
     
  17. Aydın

    Aydın Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    990
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Eros, yazdıkların karşısında söyleyecek söz bulamıyorum aslında ya..

    Yazımda sözümü iyiki CRC değil, hangi kurum yada kişi durumla karşılaşsa bezner tepki verirdim şeklinde bitirmişim. Yoksa konu ne alakası varsa milliyetçi duygularla başka semalarda seyredecekmiş, sanki burda bir İngiliz komünü varmışçasına. Ne yapılmasını bekliyorsun, hep beraber tü kaka deyip CRC'yi mail yağmuruna mı tutalım? Kimsenin sana kabadayılık yaptığı yok, daha önceki konularda da olasılıklardan vb. durumlardan neler olabileceğinden bizzat bahsetmiş ve bazı sorularına da bizzat yanıt vererek yardımcı olmaya çalışmıştım, özür dilerim.. Eşeklik etmişim.

    Ayrıca şöyle bir baktım da adamlara mail atıyorum vs. diyorsun. Fakat adamların verdiği yanıtları anlamamış gibisin. (Ki son yazışmanda adamlar sana para iadesi yapabilmek için ürün iadesine onay vermeniz gerekir gibi birşey demişti tam olarak emin olamasam da sen hala adamlara baskı yapıyorsun ellerinde olmayan mal için) Bunu bırak İngiliz'e kime yapsan; insan olan her kişi -ya arkadaşım, iyi misin? Bu ne tavır, sakin ol biraz diyerek tepkisini belirtir.

    Bir diğer hususta İngilizcen. Bence ya anlayışında problem var, ya ingilizcen zayıf. İngilizcen zayıfsa niçin ahkam kesiyorsun? İzmir'deymişsin. Problemim var, çözemiyorum, yardımcı olur musunuz deseniz emin ol başta ben olmak üzere sitede bir çok arkadaş senin yanına gelir, problemini çözeriz, sitenin sana ait müşteri panelinde yapılması gerekenleri yapıp en kısa zamanda problemini hallederiz. (Tabi senin kendine olan sonsuz özgüvenin nedeniyle sanırım bu imkansız)

    Neyse umarım büyürsün de ileride yazdıklarımızın sebebini, nedenini ve kıymetini anlarsın. Bunca kişi de havanda su dövmemiş olur.

    Yazılanlar karşısında; evet ya, malım kaybolunca bir anlık sinirle yazdım desen -Eyvallah, olur böyle şeyler deriz de.. Hala bu hatalı tavrına devam edip üstüne bir de bize kabadayılığı aslında yapan sen olunca durum değişiyor. Şu sanal ortamda birbirimizin yüzünü görmüyoruz diye laflarını ölçüp biçip tartmadan klavye başına geçmemeni tavsiye ederim. Bu tavırla elde edeceğin pek birşey yok gibi.

    Herşeye rağmen yine de kal sağlıcakla benim sevgili kabadayı Eros3 arkadaşım. Cevap hakkı doğuran birşey olduysa kusura bakma ama lütfen cevap yazma bana, değerli vaktimi boşu boşuna harcıyorum sanırım artık sitede, ufak ufak kaçmak lazım geliyor sanırım.
     
    otec, fletcher ve Barış Kılınç bunu beğendi.
  18. Aydın

    Aydın Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Nisan 2006
    Mesajlar:
    660
    Beğeniler:
    990
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Yazından alıntılarla bir derleme yapılmalı aslında, şimdi bir daha okuyunca yazını, pek güzel göndermeler yapılmış sözde kabadayı, ingiliz destekçisi ve ne yazık ki sana yardımcı olmaya çalışma gafletine düşen biz talihsizlere..

    Cevabımı da yazındaki şu başlıklara istinaden verme gereği hissettim açıkçası

    - bazı forum üyelerinin elin İngilizine laf söylettirmemesi çok dikkat çekici.

    Evet Eros, bizim aslımız aslında İngiliz yörüğü, Orta Asya'dan falan gelmedik. Forumda da aslında baya gizli ama büyük bir azınlığız. Bizi deşifre ettin, yazdığın şeyle de forum üyelerini bize karşı kışkırttın. (DEMOGOJİ)

    - suçlu değil haksızmışım, 1 aydır parçaları bekliyorum ve nerede kaybolduğu belli değil ,bu yüzden haksızım öyle mi?

    Malın kaybolduğu için mağdur durumdayken gerek adamlara yazdığın yazılarla gerekse sana yardımcı olmaya çalışanlara verdiğin tepkilerle haklı olsan bile artık haksız durumdasın. Nerede kaybolduğunun sorumluluğu sence CRC'ye mi ait? (Ki görünen o ki hala öyle) Ki adamlar gördüğüm kadarıyla çok ama çok iyi niyetli bir şekilde kaybolan ve parası ceplerinden malları için, paranızı iade edelim diyor. Daha ne istiyorsun? (AJİTASYON)

    - O parçaları denk getirmek için uzun zaman beklemiştim şimdi aynı parçaları alamıyorum ve karta iade olsa bile ben mağdur olmuş olacağım.

    Alacağın parçalar sanırım vücuduna takacağın hayati parçalar. Ne olmuş yani, ucunda ölüm mü var, adamlar fabrikaya mail atıp senin adına mal mı ürettirsinler, bunu mu bekliyorsun? Mağdur olacağım diyorsun da CRC kaybetmedi ya senin malını, niçin adamlara bana o ürünleri gönderin diye ısrar ediyorsun? Olan olmuş, ürünler kayıtsız bir posta servisinde kaybolmuş, durumu kabullen, ya yerine başka mal iste, yada sana önerilen para iadesini kabul et.

    - Pakedin kaybolması kesin bir yokluk anlamına gelmiyor olabilir şu an ptt geri gönderdik dediğinden ulaşmama ihtimali de olabilir,bundan emin değilim çünkü cr ayrıntılı yazmıyor.

    Tr'de yaşayan senin bile ayrıntısına ulaşamadığın bir ürünün posta bilgisine CRC'nin nasıl ulaşmasını bekliyorsun, hayretler içerisindeyim gerçekten. Ve bunu sana belirtmemiz dolayısıyla bizleri İngiliz ilan etmişsin, Allah senden razı olsun, Gandhi'yi de bizler öldürttük zati.

    - Ben cr den ilk alışverişimde bunu yaşadığım için hayalkırıklığı demiştim ama asıl hayal kırıklığını buradaki saldırgan ve kabadayı usluptan dolayı yaşadığımı söylemeliyim.

    Sırf yazdıklarımız yanlış anlaşılmasın diyerek konuya sevgili şeklinde başlamıştım. Ama tabi nasıl anlamak istersek öyle değil mi? Neyse sakin ve durgun bir kafa ile kimin kime karşı nasıl bir tavır sergilediğini bir gözden geçirmeni tavsiye ederim. Kaldı ki şu yazdıklarımız bile hala iyi niyetimizin ve sana yardımcı olma isteğimizin bir göstergesidir.

    Hayal kırıklığı meselesine gelince, bir vatandaşımızın bizi bir elektronik posta üzerinden bile olsa ne şekilde temsil ettiğini, hatasını söylediğimizde de bize olan tepkisini görerek hayrete düşen ve hayal kırıklığı yaşayan birileri varsa onlar da bizleriz, sen değil. Kendini mağrur ve mağdurmuş gibi lanse etmekten vazgeç.

    - ayrıca İçimizdeki İngiltereyle uğraşmaya benim de niyetim yok

    Demek içimizdeki İngiltere ha :) En son çalışma ve sosyal güvenlik bakanımız sanırım tersanelerde olan kazaların nedenini dış mihraklara bağlamıştı. Evet, biz aslında yurtdışındanız ve burda gizli çalışmalar içerisindeyiz. Evet bizle uğraşma, değerli vaktini harcama lütfen Eros.

    Çok şey yazıldı, biraz toparlayalım.

    Malın kaybolmuş, olabilir üzücü. CRC'ye bağlı olmayan sebeplerden ve kayıtsız posta servisinin kötü yanlarından biri nedeniyle ürünün durumu belli değil. Bu da doğla ve ilk kez senin başına gelmedi.

    Durumu kabullenip adamların muadil ürün veya para iadelerini kabul etmeyen sen, sence nasıl bir haklılık içerisinde olabilirsin? Neyse umarım pek değerli ürünlerin eline ulaşır.

    Yazdıklarımız baki kalan şu kubbede BOŞ bir sada imiş, gerisi yalan. Ah yalan ortam, vah sanal ortam..
     
    Önder Tarım ve fletcher bunu beğendi.
  19. Hakan Yazman

    Hakan Yazman Onursal Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2004
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    5.678
    Şehir:
    Alanya/İstanbul
    Seviye:
    Benim gördüğüm kadarıyla burada CRC ın bir suçu yok, kötü bir niyet de yok, adamlar bir şeyi inkar etmiyorlarki, paranızı iade edelim ya da başka mal gönderelim demişler, daha ne yapsınlarki, kaybolma, kaçma göçme herzaman olası. Aydın da gayet güzel izah etmiş. Eros senin durumunu da anlıyorum malın gecikmiş, mağdur olmuşsun ama yurtdışından alışverişlerde böyle şeyler herzaman mümkün, olayın CRC ile tamamen ilgisi yok kanımca, şansa postada kaybolmuş malın, iyi tarafından bakarsan nice insanlar var malını ve parasını kaybeden böyle alışverişlerde ve hiç bir yerde hak iddia edemiyorlar, sen şanslısınki karşında bir muhatabın var.
    İleriki mesajlar için lütfen tartışma, kişiselleşme olayına daha fazla girilmesin, huzurlu, seviyeli bir şekilde mesaj akışına dikkat edelim.
     
  20. kayhan

    kayhan Misafir