Cervelo S2

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında Selçuk Çilek tarafından paylaşıldı.

  1. Selçuk Çilek

    Selçuk Çilek Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    1.319
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yeni yol bisikletim.
    Cervelo S2 / Dura Ace 7900 /Token C50

    [​IMG]

    Bisikleti toplarken katkılarından dolayı teşekkür ederim:
    İdris Aca
    Zafer Sayın
    Şölen Kalpalp
    Hasan Çağrı Terzioğlu
     
  2. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.495
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bu bi şaka olmalı..
     
    dogan58, ilyasss, ernesta ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  3. İdris ACA

    İdris ACA Onursal Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.807
    Beğeniler:
    1.517
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    Selçuk abiye de böylesi yakışırdı zaten.

    Allah nazardan,kazadan ve beladan korusun.
    Maşallah diyeyim tekrar.

    Görüşmek üzere abi.

    Selamlar.
     
  4. Bülent ÖZER

    Bülent ÖZER Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.110
    Beğeniler:
    2.973
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Harika bişey güle güle kullanın:in: bu arada boyunuz kaç 1.90 varmı:eek:
     
  5. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.549
    Beğeniler:
    1.510
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Selçuk Abi???????????????????
     
    dogan58 ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  6. Sefa Yıldız

    Sefa Yıldız Onursal Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.733
    Beğeniler:
    1.713
    Şehir:
    Florya
    Seviye:
    ( . )( Noktaaaaaaaaaa )

    Yorum yapmaya cümle bulamıyorum.

    Heycanlandım şimdi:eek: :eek:
     
    dogan58 ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  7. yasinymn

    yasinymn Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.139
    Beğeniler:
    1.319
    Seviye:
    Çok güzel güle güle binin
     
    dogan58 ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  8. Mehmet Keten

    Mehmet Keten Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    836
    Beğeniler:
    760
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    lütfen bu kadar güzel bisikletleri foruma eklemeyin.gözlerimiz bozulacak:) hayırlı olsun güle güle kullanın bol pedallar.
     
    dogan58 ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  9. Caner Bozkurt

    Caner Bozkurt Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    404
    Beğeniler:
    212
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Selçuk abi ne yaptın böyle ya :eek: insanın içi gidiyo vallaha
    iyi günlerde kazasız belasız kullanman dilegiyle
     
    dogan58 ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  10. Selçuk Çilek

    Selçuk Çilek Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    696
    Beğeniler:
    1.319
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    teşekkür ederim dostlarım....bu benim beşinci yol bisikletim..4 tanesi cromoly çağından....aluyu atlayarak karbona ve benim için en önemlisi "aerodinamik kadro ve komponentlere" geçiş yaptım.
    Allah size daha iyisini nasip etsin.....
    daha iyisi de S3. S3 biraz daha genç (hafif) bisikletçiler için....
    zaman buldukça başka fotolarda eklerim inşallah...
    sağlıklı sürüşler dilerim..
     
  11. hasan_959

    hasan_959 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    ORDU
    Seviye:
    yorumsuz geçiyorum yani süper...
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  12. Fatih Balkış

    Fatih Balkış Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    463
    Beğeniler:
    300
    Şehir:
    vancouver-kanada
    Seviye:
    Saygı uyandıran Kanadalı...
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  13. Mert Bağcılar

    Mert Bağcılar Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.826
    Beğeniler:
    1.331
    Şehir:
    Eyüp, İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Fevkaladenin fevkinde bu oluyo galiba...

    Maşşşallah :)
     
  14. Fırat Ayanyan

    Fırat Ayanyan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    617
    Beğeniler:
    270
    Şehir:
    Bakırköy/İstanbul
    Seviye:
    H A - R İ - K A
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  15. Şerif Şentürk

    Şerif Şentürk Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.144
    Beğeniler:
    785
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Normal bir şekilde forumu açtım yeni mesajlara bakıyordum. Cervelo yazısını görünce dedim içimden hadi ordan ya dedim.Olmaz filan sonra, inanılmaz gerçeği görmüş oldum.:Ahhh-1660 :Ahhh-1660
     
    sonEr´´ ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  16. FreeDooM

    FreeDooM Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hayırlı olsun bi nazar boncuğu hediye etmek lazım size :)
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  17. İsmail ŞEN

    İsmail ŞEN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğeniler:
    435
    Şehir:
    Isparta-Eskişehir
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Maşallah ne kadar güzel bir bisiklet çok mükemmel duruyor. Allah kaza bela vermeden sürmenizi nasip etsin .Harika yaaaa.... :)
     
    sonEr´´ ve Selçuk Çilek bunu beğendi.
  18. gıdıkcak

    gıdıkcak Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    29
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    amman allahım one öle hyrlı olsun
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  19. bryant

    bryant Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    294
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    abi bu görüntüye diyecek laf yok,kusursuz, kazasız belasız kullanın
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.
  20. Cengiz Parlakgül

    Cengiz Parlakgül Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.145
    Beğeniler:
    763
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    cengiz parlakgül
    Seviye:
    herkes sessiz olsun ve izlesin:p keşke daha çok okusaydımda söylenecek bi kelime bulsaydım
     
    Selçuk Çilek bunu beğendi.