Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Cep Telefonunda Gps Teknolojİsİ

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında no_name tarafından paylaşıldı.

  1. no_name

    no_name Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2006
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    sivas
    Adı:
    mesut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    arkadaşlar sun microsystems in düzenlediği java uygulamaları yarışmasındına birincilik ödülü almanyadan bir bisiklet hastasının cep telefonuna uyguladığı tümleşik ceptelefonu gps sistemi kazandı bu ne demek ayrıca bir gps cihazına gerek kalmayacak direkt cepden hallolacak herşey ;)

    http://www.javamasters.org/

    http://bike-gps.idrz.de/portal_en/index.htm
     
  2. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    o teknoloji zaten var. verizon' un usa sitesine gir orda goruceksin. hatta sanirim su an kampanyasi var ucretsiz hizmey olarak sunuyo gps i. her gun televizyonda reklami cikiyo.
     
  3. no_name

    no_name Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2006
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    sivas
    Adı:
    mesut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    hocam usa da var da bu teknoloji adı üstünde java teknolojisi geliştirelerek yapıldığı için bir ilk taşıyor yani web www uygulamalarını cepe sığdırıyor ayrıca gerekirse cep tel e istediğiniz şşehrin bölgenin koordinatlarını download edebiliyorsunuz almanyada siemens böyle bir cep telefonu çıkardı fakat çok yeni bu sistem ve harita indirmek 0.5 ccentten felan başlıyor ;)
     
  4. Anıl(shopar)

    Anıl(shopar) Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    574
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    Erenköy, İstanbul
    Seviye:
    peki bu sistemi buralara getirmek ne kadar zaman alır ?? :D bide maliyeti ne kadar olur ya da kaç kontör yer :D
     
  5. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    teknolojiye ozellikle telefonlara cok yakin deilim :) atladim bende o zaten var diye kusra bakma valla hersene bedava telefon veren kontratim var ama usenip telefonu gidip hic almadim hala 5 senelik kulustur telefonumu kullaniyorum :))
     
    no_name bunu beğendi.
  6. no_name

    no_name Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2006
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    sivas
    Adı:
    mesut
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    valla hocam benimde ilgimi telefon yüzünden çekti zaten pil süresi uzatılırsa stabil olur yoksa bir anlamı kalmaz bence