Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

çelik kadro hakkında lütfen bakın

Konu, 'Kadrolar' kısmında mehmet cankurt tarafından paylaşıldı.

  1. mehmet cankurt

    mehmet cankurt Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    merhaba sayın forum sakinleri 14 kasım 2012 de bir kaza atlattım fazla önemli olmasada kolumda kırık vardı benim canımı sıkan şey ise bisikleti gördükten sonra oluştu bisikletim gidon boynunun hemen 10 cm gerisinden yamulmuştu ancak önden çarpmama rağmen jantımda hiç bir sorun yoktu şaşırmıştım sadece arka lastiğim patlamıştı o kadar şuan düşünüyorumda o kadar zamandır bisiklete binmiyorum şimdi yine bisiklete olan tutkum başladı malumm öğrenciyiz yaz tatilinde canım sıkılıyo sadece bu kadro sanayide filan düzelirmi acaba resimlerini iisterseniz atabilirim bisikletim olmadığından çok büyük bir boşluk hissediyorum
    iyi forumlar:)
     
  2. ilkcan çağdaş

    ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Sorununuzla ilgili oto sanayilerde kaportacılarla bir konuşun.Onların araçların kaportası çekmek için bir aletleri var.ismini hatırlamıyorum.Bir sorun bakalım.
    Kazadan dolayı da geçmiş olsun.
     
  3. Murat Kazancı

    Murat Kazancı Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul-Üsküdar-Validebağ
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Geçmiş olsun arkadaşın dedidiği gibi otosanayilerde yaparlar.
     
  4. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.014
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Kaporta ceken sistemler belli kalinliklardaki sac plakalara yonelik cozumler olup hi-ten alasimli ve sac olamayacak kadar kalin kesitli bu borularda hic bir ise yaramaz. Ancak duruma gore isil islemle bir nebze kirilma noktasina gelmediyse duzeltilebilir.
    Her zaman bu tarz konularda dedigim gibi once su fotograflari paylasin sonrasinda cozum bulunur,bulunmaz en azindan netlik kazanir ve bizlerde ezbere konusmamis oluruz
     
  5. hsyngrztuzla

    hsyngrztuzla Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    tuzla
    Bisiklet:
    GT
    Seviye:
    biz kaynak sonrası 10-15 cm çapındaki 5 metre boyundaki boruları pres ile düzeltiyorduk. işlemleri şöyle yaparsan eskisine çok yakın bi iş çıkartabilirsin.

    -Kadrodan tüm parçaları sök ( gidon,koltuk,jant,kablolar,attırıcı vb.)
    -Sanayiye git ve bir hidrolik pres bul ( http://www.hidroliksan.com/tr/images/urunler/8365_160tonmotorlukollu.jpg )
    -Bulduğun atölyede bu boruya uygun V yatağı varmı varsa uzunluguna bak. V yatağı freze atölyelerinde hep el yapımıdır uzunluk problem olcağını zannetmem. şu tarz bişey (http://altas.info/image/cache/data/manyetik v yatak-500x500.JPG)

    -Kadronun bükülen yamulan kısmını V yatağına denk getir ve hidrolik presle milim milim bas. çok ince işçilik ister fazlası kadroyu ezebilir bu yüzden atölye çalışanına marlboro al ve yaptır :)
    - Atölyede oksijen tüpü var ise hidrolik preste basmadan önce kızarasıya kadar ısıttır. ısıl işlem gören malzeme daha kolay esner ve daha kalıcı düzeltme sağlanır.

    - Maliyet Marlboro + zaman :)
     
  6. sinan hüner

    sinan hüner Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    çorum
    Seviye:
    Aslında yeni bir kadro veya bisiklet alabilirsen bunlarla uğraşmaktan daha iyi olur tabi bisikletini çok seviyorsan ya da yeni bisiklet alamıyorsan bir şey diyemem.