Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Cehennem Sıcağında Çılgın Türkler!

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında KevSerSeri tarafından paylaşıldı.

  1. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Gordion'a gitmek için sabah 5.30'da Aşti'de buluştuk. Bakalım kimler gelecek diye beklerken bir tek İso geldi. Murat, Ben, Mahmut Abi ve İso...

    Hmmm Gordion'a gitmek için yetersiz bir ekip. Sayımız da az olunca haydi mangala o zaman diyoruz. Ama nereye?
    [​IMG]

    Kurtboğazı olsun o zmn diyip aslıyoruz pedallara. Bu taraflara gelirseniz haber verin diyen Serci'yi arıyoruz. Tamama gelicem diyor ama beyfendi uyuyakalmış.
    [​IMG]

    Onu da biraz bekledikten sonra Saray'ın girişindeki Po'ya oturuyoruz... Haydi Serci yüklen pedala, yetiş bize. Murat vitesleri kontrol ederken çayları götürüyoruz...
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ve işte Serci'nin staj için zorunlu yeni imajı. Saç sakal gitti. Her şeyin gramını aklında tutan gram ve parça manyağı Erk'e sormak istiyorum; sence kaç gram hafiflemiştir Serci şimdi hahahahaha...
    [​IMG]

    Ve işte Serci'nin zorunlu yeni imajı. Saç sakal gitti. Erk sence kaç gram hafiflemiştir Serci şimdi hahahahaha...


    [​IMG]

    Yol üzerindne alış verişimizi yapıyoruz...
    [​IMG]

    [​IMG]

    Çekmeyin kardeşim...
    [​IMG]

    Peeeeh bu yokuş ne ki bizim için. Yüklerle de çıktık valla, söz konusu mangal olunca...
    [​IMG]

    Niyahet vardık;
    [​IMG]

    İşte barajın hali. Herkes görsün bakalım sular ne kadar çekilmiş.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Sevgi Pıtırcığı mesajlardan gözünü alamıyor. Niye acaba?..
    [​IMG]

    Bu fotoyu Konyalı Ironmanlere armağan ediyorum. Abi azıcık yiyin yaw bi deri bi kemik kaldınız.
    Ne zamana kadar fındık, kuru üzüm, tahinli helva...
    [​IMG]

    Mahmut Abi nereye kaçarsan kaç serinleyemezsin. Ortalık yanıyor. 36 dereceymiş. Yahu hissedilen en az 45...
    [​IMG]

    Midemizde yer kalmasa da meyveden zarar gelmez diyip onları da bitiriyoruz...
    [​IMG]

    Dönüş yolu çok sıkıntılı. Sıcak yerden sağdan soldan tepeden her yerden vuruyor. Rüzgar bile fön makinası etkisi yapıyor.
    Bu arada giderken de dönerken de bu rüzgar önümüzden esiyordu. Ne bahtsızız yaw. Ohhh kana kana bi su içiyim. Öldük yaw.
    [​IMG]

    Çay molası verdiğimiz benzinliğe döndük. Hepimiz erimiş durumdayız, bakmayın kalıpların küçülmediğine hehhee...
    [​IMG]

    [​IMG]

    İkişer tane büyük ayran, bir litre tang, bardak bardak su içtik. Hadi kalkalım diyip duruyor Serci. Tam kalktık lastiği patlamış.
    Canımıza minnet. Oturduk geri yerimize. Mahmut Abi içecekler için teşekkürler...
    [​IMG]

    Bugün rüzgarda sallanan iki şey vardı. Biri buğday başakları diğeri de bir metre sarkmış dillerimiz.
    Ah burada bir foto olacaktı ki size her şeyi anlatırdı. Millet araba yıkatıyor, Serci bisikletini, ben de kendimi.
    Şöyle anlatıyım; gittim araba yıkayan adama abi şu sudan bi de bana püskürtsene yanıyorum ben dedim.
    Baştan aşağı bi suladı beni ohhhh ciğerim cos etti heheheheh...


    Çiftlik kavşağındaki taksi durağında klasik bitmişlik pozumuz.
    [​IMG]

    Bir bisikletçiyi en iyi nerden tanırsınız? Tabi ki amele yanıklarından.
    Yahu şu ellere bi bakın ne hale gelmiş. Kibar giyinip kokoş takılsam ne sanki imza üstümde olduktan sonra hahahaha...
    [​IMG]

    Çok sıcak ama bir o kadar da zevkli bir gün geçirdik. Tura gelen arkadaşlara teşekkürler. 130 küsür km.lik bol performanslı bir gezi oldu.
    Evde döne döne yatıp amaaan diyenlere de püüüüü demek istiyorum. Ne var yani biz de hep uykusuz gidiyoruz hıhhhh.
    Bu arada Serci bu tura da gelmeseydin, ah bi daha satış koysaydın bitmiştin sen bitmiş. Daha da bişi demiyorum, yeterli bence.
    Anladın sen onu heheheheh..

    Bir dahaki tura kadar esen kalın efendim...
     
  2. abzegh

    abzegh Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    44
    Şehir:
    ANKARA
    Seviye:
    hayatımda gecirdiğim en güzel günlerden biriydi arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    [​IMG]
    Eve biraz geç geldim resimler geç kaldı kusura bakmayın
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. extremunction

    extremunction Kıdemli Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    205
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    süper keyifli, eğlenceli, lezzetli ve manzaralı bir gezi yapmışsınız. zaman ve hava muhalefetlerinden dolayı gezilere ara verdiğimiz şu zamanlarda gezmiş, görmüş, eğlenmiş ve yemiş kadar oldum :D az kişi olsanız da paylaşımınız için teşekkürler.
     
  4. candede

    candede Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.095
    Beğeniler:
    1.088
    Şehir:
    DÜŞ BAHÇESİ
    Seviye:
    Katılımda bulunan tüm canlara kucakla selam.Ankara Bisiklet Ailesi olarak menzilleri yakınlaştırmış,performanslarınızı artırmışsınız.
    O uzun yolun ardından yarenliğinizle oluşturduğunuz muhabpetlerinizde nasıl afiyetlenmişsinizdir kim bilir.
    Biraz kırıldım valla..
    Taşıdığım,taşındığım yeni evimde.Birçok aradığımı yerinde bulamadığım şu günlerde isterdim ki,canlarımız bizede yemeklerden bir pay düşürür.Afiyet olsun canlarım.
    Daha güzel günlerde,daha çoğulcu,daha yaren birliktelikler diliyorum siz güzel İnsanlara.

    Yüreğim ve Sevgimle...





    '''Bir gün hepimizin Aile olarak bir arada pedal çevireceği gün de gelecek.'''
     
  5. Oksal Özdöl

    Oksal Özdöl Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.668
    Beğeniler:
    1.299
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Gerçekten çok keyifli bir gezi olmuş. imrendimm :)
    ağaçlar,baraj ve çok lezzetli görünen tavuk kanatları süper....
     
  6. ismailofli

    ismailofli Bisikletkolik

    Kayıt:
    7 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.033
    Beğeniler:
    468
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bu Ankara ekibi de ne piknikçi çıktı canım...!
    Allah muhabbetinizi arttırsın...Fotolar için teşekkürler...
     
  7. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Tüm ekibi kutlarım,emeklerinize sağlık arkadaşlar...:in:

    herşeyi ile çok güzel bir gün geçirilmiş,pedallara sağlık.Paylaşımlarınız için teşekküR eder esenlikler dilerim..:in:

    Ankara ya selam ve sevgiler...
     
  8. hektor

    hektor Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2006
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Kevser abla ve diğer katılımcılar helal olsun valla. o sıcakta iyi pedallamışsınız. tavuk kanadı da acayip severim, içim kıyıldı yaaa..:lick3:
     
  9. wildcraft

    wildcraft Üye

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    walla mükemmel olmus bacaklarınıza saglık...

    yalnız agac dibinde üzerine gazete kağıtlarının koruyucu wazifesi görmesi en çok beğendim sahnelerden:D:D

    çok komik yaaa...
     
  10. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Herkese merhaba

    Gene çok neşeli, çok güzel arkadaşlar arasında bir gezi yapmışsınız.
    İsmail'in neşesi fotoğraf karelerine yansımış.

    Sercan imaj değiştirince, yolda görsem tanımaz hale gelmişsin, ama yakışıklılık gene aynen devam. Yani bu halinde on üzerinden on.

    Kevser'e zaten diyecek birşey yok. Her zamanki neşeli, dünyaya gülümseyen ve pozitif enerjisiyle herkesi etkiliyorsun.

    Diğer arkadaşlarımda tabi aynen sizler gibi.

    Geziniz, anlatımınız ve fotoğraflarınız için hepinize teşekkür ediyorum.

    Sevgi ve selamlarımla.
     
  11. R4UF

    R4UF Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    154
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    helal olsun valla bu sıcak havalarda ne güzel bir gezi yapmışsınız inş gezilerinize hep devam edersiniz kazasız belasız sürüşler
     
  12. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Ne güzel bir gezi olmuş, o sıcaklarda insanlar mayışmışken siz o zamanın bile değerini bilip en güzel şekilde geçirmişsiniz, bol yemekler, endorfin de cabası, paylaşım için teşekkürler :)
     
  13. Lütfü Çolak

    Lütfü Çolak Bisikletkolik

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.904
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    afiyet şeker olsun. :D

    neşeli, keyifli ve lezzetli bir gezi olmuş.

    katılanlara tebrikler, fotoğrafları paylaşanlarada teşekkürler...
     
  14. Abdullah Hakkı

    Abdullah Hakkı Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.407
    Beğeniler:
    724
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    çok iyi bi gezi olmuş ama bu sıcakta tam bi imkansızı başarmışsınız :D hakketden tavukları görünce midemin kazındığını hissetdim :D:D
     
  15. murti06

    murti06 Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    imrenmemek elde değil. Ama henüz kendimi size katılacak performansta görmüyorum ne yazık ki antremanlar devam ediyor. Yakında seyir etmek yerine bu karelerde rol alabilmek umuduyla. İştaha getirdiğiniz için teşekkürler
     
  16. bfField

    bfField Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Istanbul / Gültepe
    Seviye:
    güzel fotoğraflar
     
  17. tırt kaptan

    tırt kaptan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    591
    Beğeniler:
    672
    Şehir:
    Marmaris/Gökova
    Seviye:
    Sevgili Kevser ve Ankara ekibi, çok güzel bir tur olmuş. Paylaşımınız için teşekkürler...
     
  18. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    kevser abla yine mangal yollarında. yaw harika bir gezi ve sonrasında yapılan mangal partisi haftaya daha dinç ve dinamik başlamamı sağladı.paylaşımlarınız için teşekkürler arkadaşlarrrrr.
     
  19. sgtalper

    sgtalper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Nisan 2006
    Mesajlar:
    530
    Beğeniler:
    623
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    len sercan sen nereye kayboldun insan bi gidiyorum ben der gelince seni nasıl tanıyacağız sakallar yok 50 kilo falan alırsın herhalde bu gidişle orda konyaya gelince yakana kırmızı gül tak bari öyle tanıyalım
     
  20. Bülent ÖZER

    Bülent ÖZER Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.110
    Beğeniler:
    2.967
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    ohh bu hayatın tadını siz çıkarıyorsunuz valla kıskandım, imrendim ,dellendim :)