Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Carraro Sportive 330 vs Sedona 345

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Baran Yüksel Güneysel tarafından paylaşıldı.

  1. Baran Yüksel Güneysel

    Baran Yüksel Güneysel Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Herkese Selamlar..
    Bu 2 model arasındayım. Genelde şehiriçi-şehirlerarası turlarda kullanacağım. Şuanki bisikletim gibi evladım gibi hep yanımda olacak ona göre tavsiyelerde bulunabilir misiniz ? Beni üzmemesini istiyorum :)

    SEDONA 345

    [​IMG]
    • KADRO: 345
    • KADRO ÖLÇÜSÜ: 44/48/52/56
    • VİTES SAYISI: 3X9
    • MAŞA: RST NEON RL
    • VITES: FREN KOLUSHIMANO ALIVIO ST-M4050
    • VİTES ÖN: SHIMANO ALIVIO FD-T4000
    • VİTES ARKA: SHIMANO ALIVIO RD-M4000
    • FREN: SHIMANO ALIVIO BR-M4050 160/160MM
    • AYNAKOL: SHIMANO ALIVIO FC-T4060
    • KASET: SHIMANO CS-HG400-9 11/34
    • ZİNCİR: YBNS9C
    • JANT ÇEMBERİ: SEDONA DS21
    • HAZNE ÖN: SHIMANO HB-RM33
    • HAZNE ARKA: SHIMANO FH-RM33
    • LASTİK: SCHWALBE ROAD PLUS 700X38
    • BOĞAZ: RACEFACE RIDE
    • GİDON: RACEFACE RIDE RISER
    • SELE BORUSU: RACEFACE RIDE
    • PEDAL: WELLGO LU-C29
    • SELE: SEDONA 6076
    CARRARO SPORTIVE 330
    [​IMG]

    • Kadro: ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE TRIPLE BUTTED
    • Maşa: 28"YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
    • Sele: SELLE ROYAL SHADOW
    • Krank Takımı: SHIMANO FCT551 48X36X26
    • Arka Değiştirici: SHIMANO XT SHADOW
    • Ön Değiştirici: SHIMANO DEORE
    • Vites Kolu: SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
    • Fren: SHIMANO BRM355 HİDROLİK DİSK
    • Lastik: SCHWALBE 700X35C 37X622 KOJAK RACE GUARD REFLEKTÖRLÜ
    • Jant28": CARRARO ÇİFTKAT ALÜMİNYUM 36H DİSK

     
  2. obezkirpi

    obezkirpi Forum Demirbaşı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    491
    Beğeniler:
    430
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Oytun
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
  3. Baran Yüksel Güneysel

    Baran Yüksel Güneysel Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Evet biliyorum.
     
  4. Enis22

    Enis22 Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Edirne
    Adı:
    Enis
    Bisiklet:
    Sedona
    Benimde aklımda bu modeller vardı ben 345 i seçtim önümüzdeki ay alıcam inşallah.
     
  5. S.Çal

    S.Çal Kıdemli Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    31 Aralık 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    461
    Şehir:
    Afyon
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Carraro 330 tasarımını ve donanımı beğendiğim bir bisiklet. Fiyat anlamında Carraro çok daha uygun. Ayrıca Sedona 345 ten donanımsal anlamda daha iyi. Hafiflik konusunda tahmini 2-3 kg daha hafiftir 345ten.(başta sabit maşa ve donanım farkından). Eğer "ben amortisör aramıyorum genelde asfalt bisikletçisiyim" diyorsanız carraro biçilmiş kaftan. Tereddütsüz Carraro diyorum ben :harika:
     
  6. Salih Eroğlu

    Salih Eroğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    818
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Bence de donanım vs anlamında carraro daha iyi.. Genelde düz maşa iş görüyor çok aşırı kötü yollarda sürmeyecekseniz, ayrıca daha hafif olur. Yok illa ben süspansiyonlu maşa istiyorum diyorsanız da carraro sportive 230'a bir bakın derim. 1700-1800 aralığında bulunabilir.. Nette 1770'e nakit var. İstanbulda saraçhane ve sirkecide pazarlık yapma imkanınız var. 230'un bileşenleri de iyidir ama ben düz maşayı tercih ederdim. Bisiklet alırken en önemlisi içine sineni almanız ve aldıktan sonra keşke bunun yerine şunu alsaydım düşüncesi taşımamanızdır.
     
  7. Y. Serdar Güler

    Y. Serdar Güler Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    228
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Elmayla armutu kıyaslamak gibi olmuş.

    Tam olarak beklentiniz nedir bilmiyorum ama donanım olarak bakıldığında Carraro 330'un daha üst seviye olduğu zaten ortada. Componentler biraz daha uzun ömürlü olacaktır şeklinde düşünebilirsiniz bunu. Uzun turlarda ağırlık da çok önemli. Carraro Soner Bey'in söylediği sebeplerden ötürü ağırlık açısından da daha iyi bir seviyededir.

    Şuan amortisörlü maşa kullanmama rağmen maşanın sabit olmasının bir zararını görmedim aksine sahilde kullandığım için gereksiz bir ağırlık gibi görmeye başladım diyebilrim.

    Bence 330'un tek dezavantajı disk frenleri olabilir. Gürkan Genç bir videosunda uzun turlarda disk yerine V fren kullanmayı öneriyordu. Sebebi ise sizinle birlikte 140 kg ağırlığa ulaşan bisikleti durdurmak için frene asıldığınızda rotorun janta oturtulduğu kısmı deforme edip kullanılamayacak seviyede hasar verebiliyormuş.

    Herşeyi göz önüne alınca benim de tercihim Carraro 330 olurdu.
     
    İhsnn_zyvl bunu beğendi.
  8. Salih Eroğlu

    Salih Eroğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    818
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Biri ilan koymuş sahibinden'e bedeni uyarsa fiyat uygun. Bir otobüs ile otogardan alınabilir..
     
  9. Baran Yüksel Güneysel

    Baran Yüksel Güneysel Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Y. Serdar Güler @Salih Eroğlu Peki Sedona 420 ile Carraro Sportive 330 arasında bir karşılaştırma yapmak mümkün müdür ? Sedona 420 modeli yaklaşık 11 kilo ağırlığında ve şehir, uzun yol için harika bir bisikletmiş. Kullanıcıların yorumları bu şekilde. Siz ne dersiniz ?
     
  10. Salih Eroğlu

    Salih Eroğlu Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    818
    Beğeniler:
    297
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Şimdi bir taraf sram kullanmış bir taraf shimano bu ios android yada amd intel veya elma armut gibi oluyor. Yani shimano serileri arasında karşılaştır desen neyse.. İkisi de güzel bisikletler. Shimano serilerini kullanan ve bilen tecrübeli arkadaşlar daha fazla diye tahmin ediyorum forumda.. Kullanıcı deneyimi de önemli sen içine sineni al boşver. Ama sordun diye söyledim tercihim 330 olurdu hatta geçen senenin sanıyorum mat siyah olan daha güzel görünüyor..
     
  11. Y. Serdar Güler

    Y. Serdar Güler Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    228
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    @Baran Yüksel Güneysel Sedona 420 güzel duruyor ama full Sram sistemli. Sram hiç kullanmadığım için yorum yapmam doğru olmaz. Sadece 24 vites olması belki bir dezavantaj sayılabilir. Bunun dışında fiyat olarak daha uygun Carraro 330'dan. İkisi de birbirine yakın bisikletler, eğer ikisi arasında kaldıysanız deneyip almanızı tavsiye ederim çünkü sizin sürüş zevkiniz önemli bu aşamadan sonra
     
  12. Enis22

    Enis22 Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Edirne
    Adı:
    Enis
    Bisiklet:
    Sedona
    Tabikide donanım olarak 330 daha iyi fakat ben Enes Bisiklette 345 i uygun fiyatlı bulduğum için tercihim o oldu
     
  13. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    74
    Seviye:
    yağ yakıyor diyorlar. amortisörlü iyi gibi
     
  14. kaanjuke

    kaanjuke Yeni Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    14 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    TR
    sedona 420 yi alali 1 ay oldu cok memnunum ..carraro 330 u da incelemistim ancak kararimi sedonadan yana kullandim hic pisman olmadim . Iyiki de almisim diyorum