Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Carraro Sportive 225 Hakkında

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Hüseyin Camcı tarafından paylaşıldı.

  1. Hüseyin Camcı

    Hüseyin Camcı Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar İstanbul avrupa yakasında gidip elden bakabileceğim güvenilir mağaza varmıdır ? Bahçelievlerde oturuyorum carraro 225 alıcam inşallah sizce nereden almalıyım gidip magazadan kendim görmek istiyorum
     
  2. Oğuz han T

    Oğuz han T Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    İstanbul / Bahçelievler
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bakırköyde metin bisiklet var ona bir sorun isterseniz. http://www.metinbisiklet.com/tr/site/iletisim

    veya sirkeci ileri bisiklet
    Hobyar Mah. Pirireis Sk. No:1/C
    Doğubank İş Hanı Yanı Sirkeci/İST
    Tel : 0212 522 85 73
    Fax: 0212 527 00 81
     
  3. artvandaley

    artvandaley Yeni Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    27 Nisan 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    İleri bisikleti tavsiye etmiyorum. Şikayet bölümünde de paylaştığım yazıyı paylaşıyorum:

    Tandem Bisiklet (Küçükyalı), İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ten almayın derim hatta mümkünse Carraro almayın derim...

    1) Dün Carraro Sportive 225 (2013 model) bisikletimin arka ruble dişlisi kullanım sırasında kırıldı.
    2) Garantisi halen devam ettiği için Tandem Bisiklet (Küçükyalı) i aradım. Garanti belgesinde "tüm parçalar garanti kapsamındadır" yazmasına rağmen vites grubunun garanti kapsamında olmadığını söylediler.
    3) Pazar günü olduğundan ertesi gün (Pazartesi günü) Carraro Türkiye fabrikasını aradım.
    4) Satış ve satış sonrasında sorumlu olan müdür oldukça saygısızca daha sorunumu dinlemeden sorunun kullanıcı hatası olduğuna karar verdi (!) Uzun konuşmalar sonunda garanti belgesinde kullanıcı hatasından kaynaklanan ve garanti kapsamına girmeyen bir madde olmadığını ve bisikletin tüm parçalarının garanti kapsamında olduğunu belirtmeme rağmen saygısızca ve küçümseyerek konuşmaya devam etti.
    5) Telefonu kapattıktan sonra müşteri temsilciliğinden arandım. En yakın servise gidip sorunu tespit ettirmem istendi.
    6) Carraro Türkiye sitesinde yetkili servis olarak gözüken ve bana en yakın Carraro servisine İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'e gittim. Buradan bana yardımcı olamayacakları söylendi.
    7) İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ta tekrar fabrikayı aradım. İleri Bisikletin sahibi ile görüşmelerini sağladım. Bunun üzerine en yakın servise gitmemi söyleyen fabrika beni başka bir yere yönlendirmek istedi.
    8) Sonuçta müşterinin sorunu çözmek istemeyen, garanti kapsamındaki 40 liralık parça için işi yokuşa süren bir firmayla karşılaştım.
    9) Müşteriye saygı gösteren, kurumsal firmalardan ve bayilerden bisiklet ve bisiklet ürünlerini almanızı tavsiye ederim.
     
    promuro bunu beğendi.