Carraro Sportive 224 Çok ağır değil mi?

Konu, 'Carraro' kısmında Barisbu tarafından paylaşıldı.

  1. Barisbu

    Barisbu Yeni Üye

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    18 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Bu bisikleti beğendim ancak tek sorun olarak gördüğüm şey kilosu:14.70 kg pedallı mı değil mi bilmiyorum,bu kiloya bagajı heybeleri eşyaları falan da ekleyince çok uçuk bir kiloya çıkmaz mı siz ne düşünüyorsunuz?

    UPPP
     
  2. mergin

    mergin Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2015
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    mehmet ergin
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @Barisbu hayır değil. öncelikle şunu belirtmek lazım tur bisikletleri zaten en aşağı 13,5 kilo falan oluyor. düz maşalı fitness bisikletler daha hafif ama onlarda 10-11 civarı. şimdu bu ağırlık kısmında temel nokta şu; ağırlık sürücü + bisiklet olarak değerlendirilmeli. diyelimki 70 kilo biri bisiklet kullanıyor bisiklet 14,5 kilo olsa 84,5 12 kilo olsa 82 kilo oluyor toplam ağırlık. dolayısıyla sınırları zorlayan yarışçı değilseniz bu ağırlığa çok takmamak lazım bence. ben bugün mosso legarda 1621 kilitli maşalı bisiklet aldım. katalog değeri 13,3 kiloydu galiba. o alternatifi de değerlendirebilirsiniz.
     
    antepian ve T. Süren bunu beğendi.
  3. Ömer Murat

    Ömer Murat Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2016
    Mesajlar:
    2.409
    Beğeniler:
    8.780
    Şehir:
    Antalya - İstanbul
    Seviye:
    @Barisbu Merhaba, forumda bu bisikletle yüzlerce kilometrelik uzun turlar yapan arkadaşlarımız var, Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübüne bir göz atın isterseniz, daha hızlı yanıt bulabilirsiniz sanırım, selamlar.

    Not: CS 225 ve CS 227 sahibiyim, 90-100 km'lik günlük turlar yapıyorum ve ağırlıkla ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.
     
    antepian ve T. Süren bunu beğendi.
  4. Mehmet Vidinli

    Mehmet Vidinli Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    163
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Mehmet Vidinli
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    bendede var 224
    spd pedal, arka bagaj, kilit, arka bagaj üstü çanta, 2 adet aydınlatma.
    toplam 18.7

    bencede cok fazla.
     
    T. Süren bunu beğendi.
  5. Serdarbagtr20

    Serdarbagtr20 Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    Denizli
    Adı:
    Serdar Bağ
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bisiklet cidden ağır ama bunu sürüşe hantallık olarak yansıtmıyor. Amatör biri için yeterli.
     
  6. Barisbu

    Barisbu Yeni Üye

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    18 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
  7. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.728
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ağır tabi. Yerli firmaya bağlı bir ürün, fiyat da uygun. Bu kadar ağır olması normal. Fakat Carraro şehir bisikleti serilerinin fazla abartıldığı görüşündeyim. Efsane yaptılar yahu :)
     
  8. Cemil Dada

    Cemil Dada para todos todo nada para nosotros

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Cemil Dada
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Belki ilk gün biraz ağır ama sonra her geçen gün hafifliyor. O kadar ki dengelemek için gidon çantası, pompa, ic lastik, iki matara, arka bagaj, ön bagaj, zırhlı lastik hatta u kilit ekliyorsunuz ancak bir parça ağırlaştırabiliyorsunuz. Sanırım bu yüzden ve bu seri 2 bin liraları çok geçmediginden efsane :)
     
    T. Süren, nonsteril ve Ömer Murat bunu beğendi.
  9. Kuzey Ege

    Kuzey Ege la revolución no termina nunca

    Kayıt:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    2.210
    Beğeniler:
    5.375
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Tur bisikleti deniyor kendisine ama gereksiz ağır bence. Ağırlığı sağlamlığı ile değil, kalitesinin düşük olması ile alakalı. Zaten fiyatı da belli. O fiyata göre özellikleri iyi bile.
    Aynı turları düz maşalı giant, merida ve trek gibi namı almış yürümüş markaların fitness-city tarzı bisikletleriyle de yapabilirsiniz. Amortisör ağır arazi koşulları haricinde tamamiyle gereksiz bir ekipman.
    Bisiklet+kullanıcı+eşyalar ile zaten ağır olacak söylemine ise katılmıyorum, çünkü bisikletin hafif olması ona daha rahat hakimiyet kuracağınız anlamına gelir ki her tarz bisiklette, evet, hafiflik önemlidir.
    Şimdi kızcaanız bana CS'ye laf söyledim diye ama, yukarıda saydığım markalar ve muadilleri vs gibi bisikletler ile turlayın da farkı görün. CS serisini o kadar da abartıp şey yapmayın :)
     
    Son düzenleme: 20 Haziran 2016
  10. Candan Biberci

    Candan Biberci GökBörü •ϜϓſϞ•

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    10.059
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Candan Biberci
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Daha önceki bisikletim 14.7 kg idi şimdiki Fitness ise 10.7 aradaki 4 kg fark uzun soluklu tırmanışlarda adeta 40 kg gibi geliyordu.
    Gerçeği kabullenmek lazım Cs ağır vasıta..
     
    İbrahim YÜCEDAĞ, hashus1099 ve Deniz bunu beğendi.
  11. Cemil Dada

    Cemil Dada para todos todo nada para nosotros

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Cemil Dada
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Elbette ağır, şaka ediyorum giderek hafifliyor diyerek. Nerdeyse bi beyaz eşya kadar ağır, ideali bunun üçte ikisi kadar ağırlığa sahip olmasıdır muhtemelen.
     
    Candan Biberci bunu beğendi.
  12. bisikletsorunu

    bisikletsorunu Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    ABC
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bu sektörde şöyle bir durum söz konusu!
    Fiyat arttıkça aldığınız bisikletin kilosu da hafifliyor.
    Ters orantılı yani :)
     
  13. Ömer Murat

    Ömer Murat Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2016
    Mesajlar:
    2.409
    Beğeniler:
    8.780
    Şehir:
    Antalya - İstanbul
    Seviye:
    Fiyat/performans kıyaslamalarına göre CS serisinin abartılması normal bence, 750-1000 TL fazla verip 2-2,5 kg ağırlık azaltmak bana pek mantıklı gelmiyor, üstelik sadece ağırlık da değil donanım olarak daha düşük bir modele sadece "marka" olduğu için o paraları vermek tercih edilmeli mi tartışılır? Ama efsane noktasına getirilmesi de "züğürt tesellisi" diyeyim kendi adıma, 2 adet CS serisi bisiklet sahibi biri olarak :)
     
    Son düzenleme: 20 Haziran 2016
  14. Cemil Dada

    Cemil Dada para todos todo nada para nosotros

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    356
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Cemil Dada
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Evet züğürt tesellisi epey iyi bir benzetme oldu :)
     
    Ömer Murat bunu beğendi.
  15. Candan Biberci

    Candan Biberci GökBörü •ϜϓſϞ•

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    10.059
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Candan Biberci
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    İmkan dahilinde uzun vadede düşünmek gerekli.
    Fazla verildiği düşünülen para beni genel anlamda rahatlatabiliyorsa buna değer derim.
    İyiki almışım derim :)
     
  16. Mehmet Vidinli

    Mehmet Vidinli Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    163
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Mehmet Vidinli
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    uzun seneler sonrasında yeniden bisiklete sevdalanan kişiler için uygun bir bisiklet.
    çünkü maymun iştahlılık mı, geçici heves mi, yoksa kalıcı bir keyif mi olduğuna karar verebilmek önemli.
    bu aşamada 3000TL lik bir bisklet alıp sıkılıp bırakmaktansa, bu tarz bir bisiklet alıp kullanmayı tercih ederim ki aynen öyle yaptım.
    3 sene önce 27 yıl aradan sonra yeniden binmek istedim. 700TL gibi bir rakama aldım 224ümü. bu sene gecen ay kaza yapıp omzumu kırdım. iyileşme sürecinde yeniden bisiklete binmeye çalışmamla evet ağır geldi. ve yeni hafif fitness bir bisiklet peşine düştüm.
    bu anlamda 27 yıl aradan sonra bana yeniden bisikleti sevdirmesi anlamında kişisel efsanemdir. ve satmayı planlamıyorum açıkçası.

    kısacası fiyat performans için giriş seviyesi bisikletler için iyi bir ürün.
    sağlam bir ürün.
    olsa olsa efsaneliği bu anlamda olabilir.
     
  17. mehmetsunu

    mehmetsunu İKONOKLAST

    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3.578
    Beğeniler:
    6.986
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Şehir bisikleti türünde ağırlık sınırım 10 kg dir. Yani üzerinde ıvır zıvır olamadan-çamurluk, suluk kafesi, suluk, bagaj, çanta, aydınlatma, ayaklık vs- bunları sonradanda ilave edersin ki fabrika çıkışı yerine ben malzemeyi kendim seçmeyi tercih ederim. 10 kg ağırlık sınırı önemlidir çünkü bu ağırlıktaki bir bisiklet ister istemez daha akıcı olacaktır. çünkü üzerinde daha akıcı bir jant seti ve vites sistemi olacaktır. Ha benim bisiklet pedal ile birlikte şu an 11 kg nin altına inmiş bulunuyor. @Candan Biberci nin bisikleti nasıl 10.5 kg anlamadım doğrusu. Bir ihtimal atıyordur.
     
    Candan Biberci bunu beğendi.
  18. Candan Biberci

    Candan Biberci GökBörü •ϜϓſϞ•

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    10.059
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Candan Biberci
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    @Mehmet Vidinli
    15 kg lik bir bisikleti giriş seviyesi olarak düşünmek bisikleti sevdirmek değil olsa olsa bisikletten soğutmak olur:)
    Heleki o bisiklet heveslisi kondüsyon sahibi değilse ıkına ıkına rampa çıkarken "bütün bisikletler böylemi acaba ? Yoksa bendemi bir tuhaflık var ? Tavsiye üzerine aldık iyi dedilerdi bide.." diye düşünmesi çok muhtemel.

    Hangi hobi yada spor dalında olursa olsun giriş seviyesi diye bir tabir olmamalı.tavsiyede bulunan yada ticaretini yapan kişi samimiyse seni üzmeyecek bütçenide çok sarsmayacak bir F/P ürünü öneriki kullanıcı bu işten keyif alabilsin.

    Benim gibi 14.7 kg lık aygırdan inip 10.7 kg lık kısrağa binersen aradaki farkı anlayıp 'tamam üstüne bir fark istemiyorum' deyip katırı yeni giriş seviyesi heveslisine bırakıp arkana bile bakmadan yeni kısrağınla uçar gidersin:)

    @mehmetsunu
    10.5 değil abi 10.7 :)
    Lastiklerden 600 gr sele borusu ve gidondanda 225 gr kardayım:)
     
    mehmetsunu bunu beğendi.
  19. mehmetsunu

    mehmetsunu İKONOKLAST

    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3.578
    Beğeniler:
    6.986
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    bisiklette ağırlık azaltımını nereden yapacaksın. @Candan Biberci gibi sele borusu ve gidondan yapıyorsan çok farketmez. Ama lastikler önemlidir, jant önemlidir. Önem sıralamasına göre bence;
    1-Jant seti
    2-lastik, iç-dış
    3-Aynakol ve orta göbek
    4-zincir
    5-pedal
    6-ruble
    7-disk fren için rotor
     
    Candan Biberci bunu beğendi.
  20. Candan Biberci

    Candan Biberci GökBörü •ϜϓſϞ•

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.181
    Beğeniler:
    10.059
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Candan Biberci
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    @mehmetsunu
    İç lastikten bile farkediyor şu anda balon misali Laos malı iç lastik kullanıyorum.Ömrü biten orjin lastikleri yine orjin farklı segmentte lastik taktım.Eskiyle yeniyi elle tartınca bile farkediliyor.
    Eski iç lastikler çok kaliteliydi ve kalındı.
    Kısacası lastik başı 300 gr kârdayım
     
    mehmetsunu bunu beğendi.