Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Çanakkale-Antalya

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında senolbulut tarafından paylaşıldı.

  1. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar formu yeni keşfetmiş ve yeni üye olmuş bir arkadaşınız olarak yazıyorum bu mesajı.
    Sizlerle sürekli bir bilgi alışverişi içerisinde ve fotolğraflarla destekli bir Çanakkale - Antalya turu planlıyorum. Genel hatlarıyla yol güzergahımı belirledim. Sizlerden bu güzergahla ilgili yardım destek( yardım ve destekten kastım deneyim dir ) bekliyorum. Turda herhangi bir süre kısıtlamam yok 2 temmuzda başlayıp belirsiz temmuzda sona erecek. toplamda (google maps'ın yalancısıyım) 1246km yol katetmeyi planlıyorum. Tşk.
     
  2. Derya Keçeci

    Derya Keçeci Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.748
    Beğeniler:
    4.270
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Derya
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Şimdi geç oldu.Adı Çanakale-Antalya değilse de, o güzergahta tur yapmış pek çok arkadaşımız var.Önce şehirlerarası turlar başlığını A dan Z ye inceleyin,sonra sorulara dönelim.
     
  3. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    baya bi yardım ve destek gördüm herkese tşk :)))
     
  4. cekictolga

    cekictolga Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    düzce
    Seviye:
    derya bey çok doğru bir noktaya değinmiş.
     
  5. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    o rotayı daha önceden kat etmiş arkadaşların görüş deneyim ve düşüncelerini paylaşmasını umardım. oysaki bisiklet sporundada egoizim almış başını gitmiş malesef :(
     
  6. cekictolga

    cekictolga Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    düzce
    Seviye:
    o rotayı kat etmiş arkadaşlar deneyimlerini zaten paylaşmışlar. çok ayrıntılı ve resimlerle anlatmışlar.bi zahmet eski iletilere bakarsanız bulabilirsiniz. bisiklet sporu fastfood değildir.emek harcamak lazım.ayrıca o deneyimlerde kafanıza takılan birşey olursa herkez seve seve yardımcı olur sanırım. kolay gelsin.
     
  7. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    deneyim dediysek şurada rampa var burada ise viraj aman dikkat mantığı değildi tolga kardeşim. bizim merak ettiğimiz husus geçeceğimiz rota üzerinde olan doğal ve tarihi güzellikleri gezen ve görenlerin yol göstermesiydi.
    formları incelediğim vakit herkes bu konulardan ziyade köpek kovalamışcasına yok 10 günde geçtim yok 5 günde attım oyolu mantığı yapmışlar.
    esas sen biraz incele o dediğin bölümleri :)))
     
  8. cekictolga

    cekictolga Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    düzce
    Seviye:
    tarzınız hiç hoş değil. köpek kovalamışcasına ne demek?
     
  9. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    köpek kovalamışcasına demek sanki peşine köpek takılmışta ondan kurtulmak istercesine hızlı bi şekilde o yolu kat etmiş demek. benim zaman kısıtlamam yok onu demek istiyorum. bende bilirim yoksa kıyı şeridini takip ederek 6-7 günde o mesafeyi almayı fakat benim amacım hem tur hem kültür turizmi.

    sadece internet başında harita incelemekle olmuyo anlıycanız bana o yöreyi o tarihi o bölgeyi bilen arkadaşların rehberliği lazım bi anlamda.
     
  10. serkansmile

    serkansmile Yeni Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    ÇANAKKALE
    Seviye:
    Öncelikle kalacağın konaklayacağın yerleri belirle. Ayvacık rampalarından gitmek yarine Ayvacığın içinden ahmetli köyünden aşağı inip ilerleyebilirsin. Kücükkuyuda mıhlı da konaklamanı tavsiye edebilirim. Kamp kurmak için iyi olabilir. İkinci konaklamanı Dikili de yapabilirsin. Dikiliden bademli ve çavdarlı güzergahını takip etmeni öneririm. Hatta 38°59'50.25"N 26°48'0.14"E koordşnatlarının olduğu yerde kamp kurabilirsin. Burda denizin içinde fokurduyan sıcak ılıca suyunu göreceksin. Doğasıda güzel
     
    senolbulut bunu beğendi.
  11. Bisikletli Gezgin

    Bisikletli Gezgin Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    3.626
    Beğeniler:
    4.262
    Şehir:
    Altındağ, Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
  12. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:

    serkan bey tşk ederim deneyiminizden faydalanacağıma emin olabilirsiniz. ;)
     
  13. senolbulut

    senolbulut Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    27
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye: