Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Çadırsız matsız tulumsuz uzun tur

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında tolgax3 tarafından paylaşıldı.

  1. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    bunlar yok üst üste elbise giyip petrolde uyusam başıma iş gelir mi çadır 90 lira en ucuz mata gerek yok tulum elbise aynı şey aykları elleri yüzü örtünce olur çadırsız uyunur mu poşetmi seriyim yere? böcekmi gelir?

    ANKara -->alanyaya gidicem strava 22.23 saat dedi ben 15 16 saate giderim 30 ortalamayı yakalamayacak adam değilim bu hırsla ne olur başıma çok kötü bişey gelir mi kask takıyım mı ?
     
    Burak_Cakir bunu beğendi.
  2. Ahmet.S

    Ahmet.S Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2015
    Mesajlar:
    124
    Beğeniler:
    56
    Şehir:
    Amasya
    Adı:
    Ahmet
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Valla havalar soğumaya başladı. Bence süper marketlerde satılan çadırlardan alın nispeten ucuzdur. Yanınıza evden battaniye falan götürün bence.
     
    tolgax3 bunu beğendi.
  3. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    tamam ama o çadırlar emanet naylon -ben poşet alıcam aynı şey sup yerine kalın minder
    ben çok pis ateş yakarım rüzgar eserse hiç acımam ormanı yakarım :D
    bide 2 adet dış lastik büküp ipleyicem ipte lazım olur aldım poşet alıcam iyisi
     
  4. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    gene mi troll genemi trollll :)
     
  5. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    kardeşim nerde hatam var ne olur söylesen? ekonomim çok kötü ondan bazı şeyler gereksiz
     
  6. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    @tolgax3 hocam kask takayımmı diye sormuşsunuz ne diyeyim daha :)
     
    geziniyo, Volg, umutcanv ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  7. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    kardeş düşüp bayıldım bikere toprak yolda bence ölmek hiç kötü fikir değil felc olacağıma ,morgda geberirim daha iyi sakat kalsam kimse bakmaz ben eğimleri en az 50 60 ile inmek istiyorumki belki ölüp kurtulurum trafik kazası derler
     
    Tayfun Sezer bunu beğendi.
  8. furkan.zaman

    furkan.zaman Hipokrat yeminli bisikletli

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.114
    Beğeniler:
    1.156
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Kafana bim poseti gecir , kaska gerek yok bnce . 15-16 saatte gidecegine gore uyumana gerek yok uyuyacak adam degilsin bnce sen , sikinti etme bunlari pedallamaya bak bir an once :)
     
    tameryc, geziniyo, engin444 ve 17 kişi daha bunu beğendi.
  9. spe07

    spe07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    1 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    ANTALYA
    Adı:
    ANIL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    @tolgax3 En önemlisi Bisikletin nedir ne durumdasın Başına böyle gidersen çok şey gelir uzun yol öyle şakaya alınacak bir durum değil ben yıllardır yapıyorum o kadar deneyimime rahmen korkuyorum yeri geldi mi mahalle arasında bisiklete binmeye benzemez uzun yol dikkat et derim nacizane fikrim yanlışım varsa düzeltin lütfen
     
    tolgax3 bunu beğendi.
  10. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
  11. spe07

    spe07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    1 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    ANTALYA
    Adı:
    ANIL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    @tolgax3 Allah kolaylık versin hocam
     
    by.catamak ve tolgax3 bunu beğendi.
  12. gmfaruk

    gmfaruk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    888
    Beğeniler:
    774
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Bazi Tcr ciler cadirsiz uyuyodu onlara bak bi bence
    Acikta yaticaksin gece zehirli bi bocek falan sokucak al basina bela
     
    tolgax3 bunu beğendi.
  13. taner07

    taner07 Onursal Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    2.453
    Beğeniler:
    5.162
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Taner Yılmaz
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    tolgax3 ve spe07 bunu beğendi.
  14. spe07

    spe07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    1 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    ANTALYA
    Adı:
    ANIL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    @tolgax3
    En azından çadırın olmalı kardeşim her türlü tehlikeye karşılık havalar iyi olsa neyse sorun olmaz ama sıkıntı şuan
    resimde gördüğün çadırı istersen yollayabilirim ücretsiz olarak tek kat ama çadırsız kalmaktan iyidir
    resim 2012 yılına ait ilk tura çıktığım makina çok üzülmüştüm satınca :)
    [​IMG]
     
    tameryc, atıl, oalmali ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  15. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    hocam 10 metrekareden fazla poşet görmüştüm biyerde duruyodu iyiki aldım, onu rulo yapıcam, içine giricem :D:D:D::D
     
  16. spe07

    spe07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    1 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    ANTALYA
    Adı:
    ANIL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    uguryilmaz144, by.catamak ve tolgax3 bunu beğendi.
  17. tolgax3

    tolgax3 Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    128
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    tolga oz
    Bisiklet:
    Nishiki
    Seviye:
    hertürlü ekipman hazır ruh sağlımın bozulduğu günler bana sigarayı bıraktıran bisiklet (5 ayönce 100den fazla deneyip bırakamadım pedalla bıraktım)
    (5aydır kötü bisikletlerle 5in km yaptım ve yokuşları 92 kg çıktım 12 ayda 10 kg civarı verdsim...)
    hep hayel ettiğim bisikleti ucuza kapattım ve kargo taktım bana yeter sıkıntı yok .teşekkürler
     
  18. spe07

    spe07 Kıdemli Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    1 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    317
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    ANTALYA
    Adı:
    ANIL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    @tolgax3 Yolun açık olsun dostum Allah yardımcın olsun keyifli pedallamalar
     
  19. emancipation

    emancipation Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    473
    Beğeniler:
    672
    Seviye:
    hiç bir şey olmaz.

    15-16 saat 30km/h ortalama yapan adama ne soğuk ne böcek ne yılan hatta yıldırım bile işlemez.
     
  20. umutcanv

    umutcanv Aktif Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    10 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    130
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Umutcan Vurgun
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    bence yola çıkmadan önce kamyoncu benzinlikleri belirle. uyuyamasanda en azından rica eder kamyon içinde dinlenirsin :D :koptum: