Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bütçeye göre öneri bisiklet ve sahil yolunda spor etkinliği hakkında

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında ayhan53ismail tarafından paylaşıldı.

  1. ayhan53ismail

    ayhan53ismail Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ayhan
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar,

    Kilo ve bel ağrılarımdan dolayı hem spor hemde istanbulda herhangi bir sosyallik artık para olduğu için hem spor hemde sosyallik açısından sabah saatlerinde beşiktaş sahil yolundan başlayarak bebek taraflarına yarış bisikleti veya otanyik olan bianchi şehir bisikleti ile spor yapmak istiyorum,

    Bütcem bisiklet + ıvır zıvır kıyafeti ile ve kartla alacağım için taksitle maksimum 1200 tl ye çıkabilirim başlangıç seviyesinde önereceğiniz bisiklet varmıdır.

    Ve ayrıca beşiktaşdaki bike outdoor ilgisiz diyorlar onun için kadıköydeki yere gidebilirim zaten bildim bileli ordadır araştırayımmı çünkü hızlı çözmek istiyorum. Malumunuz yaz bitdimi türk insanı olduğumuz için kışın yatış moduna gireceğimi düşünüyorum.

    ve birkaç forum sitesi gezdim sabah gezisi için cep bilgisi paylaşıp takım gibi spor yapalım diyenler var ne kadar güvenilir artık istanbudal eskisi gibi adam 1- 2 tl dolandırma günü kurtarma peşine olanlar var . Ondan sebepde buraya üye oldum güvenilir diye.

    şimdiden teşekkürler.
     
    ercst0rm bunu beğendi.
  2. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    hocam merhaba, öncelikle spora başlama kararınızdan dolayı tebrik ederim, inşallah hem kilolarınızdan hem ağılarınızdan kurtulmanıza yardımcı olur :)

    eğer ilk defa bisiklete başlayacaksanız öncelikle bu konuyu okumanızı tavsiye ederim Bisiklet seçim kılavuzu ve bisiklet türleri - BisikletForum (gerçi okuduğunuzu tahmin ediyorum ama hatırlatmak da fayda var) yol bisikleti mi şehir bisikleti mi alacaksınız buna iyi karar vermeniz gerekiyor. yanlış karar bisikletten soğutabilir :)

    birde tek seçeneğiniz kredi kartı mı yani 0 mı almak istiyorsunuz? Eğer nakit verebilcekseniz, verebilceğiniz maksimum rakamı söyleyin ki ona göre yardımcı olalım, 2. el piyasasında gerçekten çok temiz ve güzel bisikletler var.
     
  3. ayhan53ismail

    ayhan53ismail Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ayhan
    Seviye:
    yol bisikleti fazla eğilmeden dolayı belim ağrım düşünüyorum zayıfladıkca bel ağrım gideceğinden sehir almasamda olur düşünüyorum. bisikletde yol için zaten en düşük 500 ondan sonra 1000 den başlıyor . kask haricindede diğer ıvır zıvır zamanla alırım düşünüyorum, nakit malesef olmuyor kartla almayı düşünüyorum ıvır zıvır(kask+eldiven+fener vb) mlz ile 1300 e anca çıkabilirim. 2 el klasik kırmızı nakit 550 tl ye forumda arkadaş düşmüş var bir tane ama gerek yok sıfır almak her zaman iyi malum her yer mikrop artık terden bile mikrop gecebiliyor bünyede mikroba karşı biraz hassas.
     
  4. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @ayhan53ismail bende yol bisikleti alırken bel ağrısı yaşarım diye korkuyordum ama hiç yaşamadım. İlk zamanlarda biraz yaşasanız bile vücudun hamlığından kaynaklı olabilir, aslında o ağrı sizi hamlıktan kurtarıyor olacak benim kanaatim bu,sadece ağrı yaşarsanız ilk zamanlar çok fazla yormayın kendinizi yeter :)

    bütçeniz doğrultusunda size tavsiyem ıvır zıvırları zamana yayın yani hatta kask,ön arka ışık, tayt yada jelli sele kılıfı(hayati önem taşır) hariç hiç birşey almayın.Standart bi kask 70 tl ışıklar 20 tl jelli kılıf alsanız 110 tl falan eder, sizede 1100 liralık bisiklet için bi bütçe kalır. bütün ıvır zıvırları almaya kalksanız(kask,eldiven,matara tutacağı,ışıklar, km sayacı,tayt,forma,sele kılıfı vs liste uzuyor gidiyor) bi anda 300-400 TL vermeniz gerekecek. benim size tavsiyem bu fiyata alınabilcek en iyi ürün salcano xrs 040 sora 2014 modelini alabilirsiniz. kendi bisikletim diye demiyorum başlangıç ve orta seviye için en iyisi bence.

    ayrıca şu ilana bi bakın isterseniz 2.el istemiyorsunuz ama böyle 2.ele can kurban , arkadaşla aranızda anlaşırsanız sanalpazardan ttaksitli satış açabilir. ilandaki bisiklet ortalama 1.70 boyunda biri için. @lealtad Satılık - Yükseltilmiş 040 - BisikletForum
     
    lealtad bunu beğendi.
  5. ayhan53ismail

    ayhan53ismail Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ayhan
    Seviye:
    @mzerenoglu ilk önce ilginiz için teşekkürler. yukarıda yazmış olduklarınızı bende düşündüm 2 el harici salcano modeli araştırıp almayı düşünüyorum ve koruyucu giysi vb malzeler hariç diğerlerini sonra alsamda olur teşekkürler.
    birde internet üzerindenmi alayım yada görerekmi alayım beşiktaş'a yakın salcano o modeli bulacağım yer yok gibi , internetdende kurulumu geliyor .
     
  6. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @ayhan53ismail yardımcı olabiliyorsak ne mutlu. Dediğim gibi kask ve apış aranızı korumak için jelli sele kılıfı öneriyorum. ilerde tayt alır, kılıfı kenera bırakırsınız zaten 20 tl birşey ama güzel taytlar pahalı dandik bişe almayın şuan bence.

    İnternetten alacağınız 0 ürünler kutuyla geliyor, servisine götürüp kurdurmanız ayarlarını yaptırmak gerekecek.Bunun için bazı servisler para alırken bazıları almıyor diye duydum forumda sorarsınız hangilerinin para istemediğini. 2.el alırsanız zaten herşeyiyle hazır bisiklet olacak ama benim tavsiyem istanbul dışı 2.el almayın sıkıntılı işler, istanbul içi görüp içinize sinince almanız en mantıklısı.
     
  7. ayhan53ismail

    ayhan53ismail Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    67
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ayhan
    Seviye:
    @mzerenoglu jelli sele kılıfı ilk defa duydum o konuyla ilgili özel soruları özel mesajdan atarım, Bu hafta sonu planım floryada yol uzun olduğu için bisiklet kiralayarak yapıp yapamayacığımı test edeceğim ilk başta, duruma göre alıp almayacağıma karar vereceğim, benim birde aklıma takılan sabah 5-6 uyanırsak ve aksam iş dönüşünden sonra 8 den sonra sahil kenarında tur atan varmıdır bu site içersinde nerede bulurum, aratdığımda belgrad gibi bana uzak yerler kalıyor ve profesyonel turlar beni yorar,yada söyle diyeyim ben bi başlayayım sağda solda selamla konuşa konuşamı takım gibi grup olarak birbirimize eslik ederiz, çünkü bir kaç forum gezdim tek gitmekde bi zaman sonra kasar gibime geliyor. 2 el konusunda'da insanlarımız eskisi gibi iyi niyetli olmadığı için şehir dışından almam, görmem lazım, Hatta söyle diyeyim ben zamanında mobilet alırken ucuz olsun diye dışardan 100 tl mobilet bulduk otobüse koy dedik çoçuğa koyarım dedi çoçuk ama sağolsun otobüs firmasındaki simsar 50-60 tl tutmayan koltuk parasını ödeyip bagaj satın alalım dediğimizde 250 tl fiyat çekmişti. düşünün 2 koltuk parasını gözden çıkarmışken 250 tl fiyat çekmesi çok abezt idi sonra otobüs firmaları boş gidiyor geliyor diyorlar bizde aklı sıra acıyoruz ondan sonra acımamaya başladım. Bu aradada mobilet de ayrı bi zevktir, 10 tl full depo 1 hafta yetiyordu şehir içinde sesi ve %99 ölme garantisi ayrı bi zevkti.
     
  8. mzerenoglu

    mzerenoglu 53..

    Kayıt:
    21 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    mehmet
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    @ayhan53ismail test etmek gayet mantıklı, yalnız şunu söyliyeyim 'kolay alışır, zor vazgeçersiniz ' :D illaki vardır hocam bisiklet arkadaşı çok önemli, bu forumda konu açarsınız , bu forumda bulamazsanız bile yolda çevirip muhabbet edersiniz elbet sizin gibi iş çıkısı sürmek isteyen bi çok arkadaş vardır. ben caddebostan da sürüyorum 4,5 arkadaş buldum bile hatta birisi bizim okuldan çıktı :D