Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bursa'da gezi 1 Temmuz'da

Konu, 'Marmara Bölgesi' kısmında mert yazgan tarafından paylaşıldı.

  1. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    arkadaşlar hiç kimseden bişi çıkmıyo en sonunda bir gezi hazırlayım dedim.

    tarih: 1 temmuz 2009

    buluşma noktası/başlangıç: acemler istasyonu

    saat: sizlerle birlikte karar verelim.

    güzergah:acemler istasyonundan kültürparkı geçip bursaspor stadyumuna vardığımızda çekirge meydanına doğru gidip turu meydanda noktalamaktır.
    ---turu çok uzun tutmadım malum sıcaklar---

    eklemek ve düzeltmek istediklerinizi söyleyin herkese uygun bir şey olsun ben msn nimide vereyim mertali000@hotmail.com detaylar için msn de görüşebiliriz.
    katılcaklar aşağıda isim soyad ve yaşını sölerse birbirimizi tanımamız daha kolay olur bu arada ben mert 15 yaşındayım
     
  2. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    arkadaşlar neden kimse yorum yapmıyorki sözde mi özde mi bisikletçisiniz anlamadım güzergahı beğenmediyseniz değiştiririz herşey ayarlanır ama kimsede ne bir öneri nede bir cevap var BURSALI BİSİKLETÇİLER nerdesiniz???
    hep birlikte bir tur yapalım artık...
     
  3. fatih_brs

    fatih_brs Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    289
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Güzergah çok kısa olduğundan kimse bişey yazmıyordur.En azından bir Gündoğdu olsa gelenler olur ;)
     
  4. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    güzergahı isterseniz uzatabiliriz ben acemi grubu olarak kısa tutmaya çalıştım ama komple değiştirebilirz yanisorun olmaz..
     
  5. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    yeni bir güzergah teklifim var bu biraz daha uzun fatih sultan mehmet KÖPRÜSÜ nden çıkış yapıp mudanya yoluna girip bursaspor stadyumuna doğru yol alarak çekirge meydanına dönüp meydandan carrefour a dönüp turu noktalamak yaklaşık 25-30 km katılmak isteyen arkadaşlarımız katılcaklarını belirtsin msn aderesimi yukarda da verdim isteyen msn den isteyen forum dan belirtsin ya sadece kendime arkadaş grubu arıyorum tabii bisikletli.yanlız dolaşmaktan sıkıldım hem bu tur sayesinde birbirimizi tanımış olup belki bir grup kurarız yukardaki güzergah asfalt olup çoğunlukla düzlük ve az birazda rampadan oluruşu (4-5 km rampa)
     
  6. I3ST

    I3ST Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    saat belirtmemişsin
     
  7. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    arkadaşım eğer katılcaksan hep birlikte karar verelim diye belirttim
    katılcaksan sana uyan saati söyle banada uygunsa gider gezeriz. 2kişi olsak bile yeter tek olmaktan iidir
     
  8. tunermurat

    tunermurat Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    Bursa/Osmangazi
    Seviye:
    bence hafta sonu yapalım katılım daha fazla olur diye umuyorum
     
  9. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    ya ne zaman olursa olsun yeterki olsun hadi katılım biraz yaa
     
  10. tunermurat

    tunermurat Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    293
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    Bursa/Osmangazi
    Seviye:
    noldu kimse gelmedi mi
     
  11. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    tek başıma takıldım
     
  12. ayhan cetın

    ayhan cetın Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bayler tur düzenliyosunuz hafta içi hem bursa içinde turmu olur trafik içinde hep merkesi yerler hafta sonu olursa katılım daha yüksek olur emin olun...
     
  13. Mesut Ferhat Akbaş

    Mesut Ferhat Akbaş Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2006
    Mesajlar:
    167
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    BURSA
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar Bursa Yeşil Pedal Bisiklet Grubu olarak bu pazar yani 05.07.2009 pazar günü saat 13:00 nilüfer belediyesi önünden bursa-fethiye(ölüdenize) turumuz vardır. Bütün bisikletçi arkadaşlar davetlidir. yolcu etmeye gelirseniz seviniriz.
    Hepinize şimdiden teşekkürler.
     
    Ediz Tevfik Özgan ve Tugkan emir bunu beğendi.
  14. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    arkadaşım bursa içinde eşlik ederim...
     
  15. BURAK GÖMEÇ

    BURAK GÖMEÇ Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    arkadaş nerden çıkcan yola karşı bisiklet 2 bursalılar
     
  16. ayhan cetın

    ayhan cetın Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    bi sponsorumuz olmadı be bizde gezelim şehir şehirr...
     
  17. Tugkan emir

    Tugkan emir Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    79
    Şehir:
    Manisa
    Seviye:
    valla helal olsun oludeniz super ya....

    bide aarkadaslar msn lerimizi vererk konusursak daha iyi olur burada boyle tartısma ortamı olmuyor....
     
  18. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    o zaman ilk ben vereyim msnimi mertali000@hotmail.com arkadaşlar bu msn adresinden sırf bu ölüdeniz olayı değil kendi aramızdada yapcağımız turları konuşur tartışırız
     
    Tugkan emir bunu beğendi.
  19. ayhan cetın

    ayhan cetın Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    tartışılacak bi durum yok arkadaşlar bisikletci olman için ille bi gurubunda olması gerekmiyo dostluk arkadaşlıktır önemli olan...
     
  20. mert yazgan

    mert yazgan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    214
    Beğeniler:
    109
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    dostluk arkdaşlığıda tek başımıza gezerken havayla suyla karşılıyamıyoruz pek :)) o yüzden grup olursa hem disiplin hem de arkdaşlık dostluk kazanmış oluruz..
     
    Tugkan emir bunu beğendi.