Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bursa Tonga Bisiklet Grubu (Narlıdere volume 2)

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında onsbike tarafından paylaşıldı.

  1. onsbike

    onsbike Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2006
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    91
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    herkese merhaba:)
    öncelikle bütün ekipten özür diliyorum,fotoları atamadığım için.iş güç malüm:D herkese iyi seyirler...
    25 mart pazar günü yaptığımız Narlıdere turumuzu planladığımız gibi tamamladık. bu turun bir özelliğide, geçen sene bir dağcı arkadaşımızı Narlıdere de tırmanırken düşmesi sonucunda, kendisini kaybettik. bu turu onun anısına gerçekleştirmiş bulunuyoruz.
    pazar sabahı 08:30 da Hasan abiyle buluşarak yola koyuluyoruz.daha öncede planladığımız gibi Osmangazi metro istasyonundan Elman ve Fatih le buluşup yolumuza devam ediyoruz...
    yaklaşık 20 km gittikten sonra Narlıdere ye 5 km kala foto çekiliyoruz.solda Hasan abi ortada bendeniz onsbike sağda Elman
    arka fonda Uludağ ne kadar da heybetli duruyor değil mi
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    bu resimdede, tırmanacağımız tepeler gözüküyor...
    [​IMG]
    [​IMG]
    ironman Mesut hocam usulü bir foto...
    [​IMG]
    sonunda Narlıdere ye ulaşıyoruz ve önceden belirlediğimiz tepeye tırmanmaya başlıyoruz.tepeden Narlıdere daha güzel gözüküyor...
    [​IMG]
    [​IMG]
    tırmandıkça manzaranın tadını çıkarıyoruz. arka fonda Gölbaşı...
    [​IMG]
    zirveye 1-2 km kala ilk aksilik başımıza geliyor. Fatih in arka vitese bir dal parçası girince vites yamuluyor. neyseki 7/24 Elman:) işe el koyuyor.vitesi kople söküp düzeltip tekrar yerine taktıktan sonra yolumuza devam ediyoruz...
    [​IMG]
    sonunda zirveye ulaşıyoruz...
    [​IMG]
    Fatih te manzaranın tadını çıkartanlardan aman arkana dikkat et Fatih:)
    [​IMG]
    [​IMG]
    Elman,Hasan ağbi, Fatih
    [​IMG]
    bu sefer Elman yine iş başında Fatih in eline batan çıkarmakla meşkul:) eeee biz boşuna Elman a 7/24 demiyoruz..:D
    [​IMG]
    Fatih yerinde duramıyor yaa :D
    [​IMG]
    biz yukarıdayken olay tv ekibi geliyor, dağcıların tırmanışlarını çekmek için Hasan abide onlarla koyu bir sohbete dalıyor
    [​IMG]
    Hasan abi ve bayrak
    [​IMG]
    tepeden ayrılırken yeni hedefimizi belirliyoruz.ilk hedefimiz karşı tepe ileri dedikten sonra aşağı inişe geçiyoruz.
    [​IMG]
    aşağıda bizi bevrly Sabri bekliyor.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    dağcıların ana kampından kareler...
    [​IMG]
    [​IMG]
    tam yola çıkcaz derken Fatih in tekerleği patlıyor.Elman tekrar iş başında kendisine burdan çok teşekkür ediyorum,grubun yardım severi olduğu için :)
    [​IMG]
    bizim tırmanıp indiğimiz tepeye,dağcılarda tırmanıyor...
    [​IMG]
    ve sonunda karşı tepeye tırmanışa geçiyoruz...
    [​IMG]
    sabah çıktığımız tepenin karşıdan görünüşü :) bizim bulunduğumuz tepe bir zamanlar yeşillikmiş ama yangından sonra hiç bir şey kalmamış...
    [​IMG]
    tam tırmanışın başında, yine bir tahlisizlikle karşı karşıya kalıyoruz yine Fatih in bisikletinin arka aktarıcının yayı kırılyor ve yola devam edemiyor. bizde Fatih için tırmanıyoruz...
    [​IMG]
    askerde silah çat vardır ya bizde bisiklet çattıktan sonra aşağıda hazırlanmış nevalelerimizi miğdemize indirmek için bir müddet duruyoruz.Elman ve Sabri
    [​IMG]
    [​IMG]
    yol bizi baya zorluyor...
    [​IMG]
    [​IMG]
    bayrağımızın altında özgürce gezebiliyorsak,bunu şehitlerimize borçluyuz...
    [​IMG]
    zirveye çok az kaldı...
    [​IMG]
    sonunda zirvedeyiz.
    [​IMG]
    zirve fotolarıyla başbaş bırakıyorum...
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    zirvenin tadını çıkardıktan sonra oradan ayrılmak zorunda kalıyoruz.mütiş bir iniş bizi bekliyor,ama aksilikler bir türlü bitmiyor, inerken Hasan abinin bisikletinin direksiyonu dönünce konturolünü kaybetip düşüyor ayağı tekerleğin arasına giriyor. ama allahtan önemli bir şeyi yok. benin ise aşağı indikten sonra lasstiğim patladı. Elman ın pompası düştü. daha öncesinde Fatihin başına gelenlerden sonra ekipçe bunu şükür diyoruz.her halde bir de kurban kessek fena olmaz. her şeye rağmen güzel bir tur oldu.katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.ellerine ayaklarına sağlık. bir de kaybettiğimiz dağcı arkadaşımıza allahtan rahmet yakınlarına sabır diliyorum.

    tur sonunda katedilen mesafe 80 km
     
  2. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Fotoğraflar güzel, volüm 2 güzel..
    Şu Bursa da bir güzellik var ama neyindendir anlayamadım. Taşından mı, toprağından mı, ekmeğinden mi, suyundan mı?
    Selamlar :)
     
  3. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Merhaba çok güzel tırmanışlar yapmışsınız:) Doğayla başbaşa çok güzel bir gezi olmuş.Ekipten değişik arkadaşların başına gelen aksiliklerde yardımlaşma ve dayanışmada çok güzel.Ekip mekanikeri Elman arkadaşımızı tebrik ederim.Paylaşımınız ve güzel fotoğraflarınız için tekrar teşekkür ederim ellerinize sağlık...
     
  4. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    dağ başını duman almış bursa ekibi durmaz padallar. bu ovalar,ırmaklar,tepeler nerede var pedallayalım arkadaşlar. ayaklarınıza sağlık.
     
  5. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    allahım sana şükürler olsun sonunda:Dons eline sağlık güzel anlatım.ya o 100 küsür fotolardan bunlarımı koydum aman nesse eline sağlık :)

    valla can abi bazen düşünüyorum da ben olmasam bunlar ne yapacak:Dabi yorumun için teşekkürler.
    sevgiler saygılar...

    ediz abi bi sonraki gezide senide bekleriz
     
    Ediz Tevfik Özgan bunu beğendi.
  6. Ozge Deniz

    Ozge Deniz Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.002
    Beğeniler:
    342
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    bütün aksiliklere ragmen geziyi tamamlamanız sevindirici:D .çok güzel olmuş.düşen kardeşimizin mekanı cennet olsun üzüldüm:( .anısına bişeyler yapmanızda duygulandırdı beni.teşekkürler hepinize.ve geçmiş olsun ufak aksilikler için...
     
  7. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    super bi geziydi. bayaa kırıcı gectı. nerdeyse hepimizin bisikletlerinde ufak tepek problem yasandı. aramısda dusenler oldu ama yinede cok eglendık. bı daha kı hafta sonunu ıple cekiyorum...
     
    Ediz Tevfik Özgan bunu beğendi.
  8. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    beverly sen mi ben mi:).ya warya abrtmadan şunu söliim: bursa ekibi inanılmaz bütün hafta boyunca bulamadığım eğlenceyi ve muhabbeti haftasonları tayfamda buluyorum.hepsine teker teker teşekkür ederim:in:
     
  9. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    bu haftada yokum:( siz birazdaha idman yapın bana ayak bağı olmayacak forma gelin diye beklemeye geçtim.:D :D şaka tabi ev taşıyom.
     
  10. dümenci

    dümenci Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2006
    Mesajlar:
    376
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    oldcity
    Seviye:
    Süper bi gezi olmus.Basiniz saolsun...
     
  11. Fatih Özgenlik

    Fatih Özgenlik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    822
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    gezi çok keyifliydi ama yarısına kadar, tabii benim için... önce vites dağıldı sonra lastik patladı sonrada geri dönüşü olmayan arka arttırıcının kırılması. arkadaşlar tepeye tırmanırken ben bisikleti şenlik alanına götürüyordum. hatta 2 bira devirdim oracıkta sıkıntıdan. nasıl moralim bozuldu anlatamam. kulüpten arkadaşlar "bi vites için değer mi" falan diyorlardı ama benim aklım arkadaşlarımda kalmıştı ve tırmanamadığım o tepede. hususi oraya tırmanmak için gidecem birgün hatta inip bir daha tırmancam. inat değil mi!!! yemin ederim sarhoş oluncaya kadar içecektim ama sporcu adama yakışmaz diyip kestim ve kös kös bekledim bizim tayfayı.

    bu arada Sabri-beverly beni ve bisikletimi sağolsun yolunu baya bi uzatarak eve kadar bıraktı. çok teşekkürler dostum.

    Elman'a ise artık teşekkür etmeye gerek yok :D , artık teknik destek olarak iyice benimsediğimizden kimse yadırgamıyor patlaklara, arızalara müdahele etmesini. dostum sana da çok teşekkürler...

    önümüzdeki pazar ben de yokum büyük ihtimalle ama mudanya tarafında olursanız belki katılabilirim.

    olay tv de 2 kere gördüm bizleri ama Sabri'nin röportajı yayınlamadılar :(
     
    Ediz Tevfik Özgan bunu beğendi.
  12. Fatih Özgenlik

    Fatih Özgenlik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    822
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Bursa'nın güzelliği bisikletçilerinden dolayı Mesut abi. :rolleyes:

    Bu arada bu şenliği rahmetli "Ömer Kalkanlı" anısına düzenledik. Bazı arkadaşlarımız bizzat Ömer'in açtığı rotalardan tırmandı. Kendisini rahmetle anıyoruz...
     
  13. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    arkadaşlar bu geziye dair bi kaç kare de ben ekleyeyim:)
    [​IMG]
    biraz manzara ve ben:)
    [​IMG]
    bu insan olay tv haber ekibinin şöförü.ne yapmaya çalıştığını bi türlü çözemedim siz ne dersiniz?:D
    [​IMG]



    ;) ve tayfama bir armağan:in:;)
    [​IMG]

    sevgiler saygılar:in:
     
  14. Nau04

    Nau04 Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Bursa / Mudanya
    Seviye:
    arkadaşlar süpersiniz. bu hafta dan sonra aranızdayım. 14-15 Nisan haftasonu Gemlik-Umurbey yapmayı öneriyorum. Fatih ile benim çocukluğumuzun geçtiği köy. sokak sokak gezelim derim. dönüşü de kurşunlu-gündoğdu üzerinden yapabiliriz isterseniz.

    Bu arada, pazartesi günü Tonga olarak bisikleti ele alacağız, projeler üzerinde konuşacağız. Detayları Fatih paylaşacak. Vakti olan herkesi bekleriz. - bu ekibi, ataruh ve edi55 i de mutlaka görmek isteriz aramızda - Kültürpark içi Orman çay bahçesinde olacağız. saat 19:30
     
  15. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    serdar abi merhabalar.aranızda olmaya çalışacağım.ha bu arada üye olmayanları da alıyormusunuz:Dmutlaka geleceğim bi aksilik çıkmazsa
    sevgiler saygılar
     
  16. Nau04

    Nau04 Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Bursa / Mudanya
    Seviye:
    ohoo çok geçmiş olsun sana.. çoktan üye oldunuz hepiniz :)) ama bu kadarla kalmaz, pistlerde de görmek isteriz sizleri :))

    şaka bir yana, bisiklete gönül vermiş kişilerle olacağız. gelmen-iz bizi çok mutlu eder..
     
  17. Fatih Özgenlik

    Fatih Özgenlik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    822
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    büyük ihtimal yarışta olacağım o hafta sonu ama gidemezsem yapabiliriz bu turu.(yani siz yaparsınız zaten de :D ben de katılabilirim)

    aydınpınar-trilyede yapılabilir, sabrinin bahsettiği sırf toprak bir yol varmış. rehber olarak hasanı da alırız :)

    elman, sana ve tüm tayfaya kapımız açık her zaman. hele sen gel üye yapmadan bırakmam zaten :D
     
  18. Elman TEMEL

    Elman TEMEL Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    957
    Seviye:
    eywah :Delbette geleceğim.ha bu arada çizeceğiniz her rotada varım onuda belirteyim.yeterki yanımda tayfam olsun gerisi vız gelir:)
     
  19. Nau04

    Nau04 Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    69
    Şehir:
    Bursa / Mudanya
    Seviye:
    ya ustad ben yarışı unuttum walla, dogru diyosun. ama şu sponsor işini o zamana kadar halledemezsek nasıl gidecen bilmiyorum. feed zone konusu ne alemde??

    bu arada bir de faaliyet takvimi yapalım, düşünmeyelim nereye gidelim diye ne dersiniz?
     
  20. Fatih Özgenlik

    Fatih Özgenlik Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ekim 2006
    Mesajlar:
    822
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    böyle pedalşöre can kurban diyorum başka da bişi demiyorum. :in:

    ya üstad sponsor olsun olmasın da gidicem koydum kafaya.

    evet arkadaşlar p.tesi faal. takvimide yaparız buluşmuşken, düşünün taşının nerelere gideriz..