Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bunny Hop

Konu, 'BMX' kısmında muhammed oral2 tarafından paylaşıldı.

  1. muhammed oral2

    muhammed oral2 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Arkadaşlar çok az bi bunny m var 10 - 15 cm kadar. Bunu yükseltmek istiyorum bütün gücümü harcamama rağmen bu kadar kalkıyor.Ve okullar başladı genelde 4 gibi veya 6 gibi evde olucam.2 saat anca çalışabiliyorum yardım ederseniz sevinirim.Lütfen ne tür teknikler uygulamalıyım bunny mi yükseltmem için.
     
  2. Barış Özegemen

    Barış Özegemen Swim Bike Run

    Kayıt:
    14 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    422
    Beğeniler:
    280
    Şehir:
    kuşadası
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
  3. muhammed oral2

    muhammed oral2 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Değerli yorumun ve yardımın için teşekkür ederim diğer arkadaşlarımızın da yardımlarını bekliyorum.
     
  4. Enis Avcı

    Enis Avcı Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    yav bir türlü yapamıyom bu hareketi :D
     
  5. muhammed oral2

    muhammed oral2 Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Bende yapamıyodum 2 hafta önceye kadar emin ol 2 haftadır sürekli çalışıyorum. ama hep aynı yukseklıkte bunny yapıyorm yani yükselmesi gerekmezmi her seferinde daha güçlü bi şekilde yapmaya çalışıyorum ama hiç yükselmiyo.
     
  6. H.T

    H.T Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    893
    Beğeniler:
    1.839
    Şehir:
    Samsun
    Adı:
    Hasan
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Ben de bisikleti bi 5-10 cm zıplatabiliyorum ama sanırım benim yaptığım bunny-hop değil jumping:)
     
  7. ceyyyy

    ceyyyy Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar.Bende yaklaşık 4 gün önce GT SLAMMER 2012 Modelinden aldım.İlk işim bunny hop öğrenmek oldu.Gerek youtube'dan gerekse farklı forumlardan araştırdım ama yeterli bilgiyi alamadım.Fatih civarında oturan BMX ci arkadaşım varsa ise buluşup bilgi almak isterim :) Saygılarımla..