Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bugün kaza yaptım

Konu, 'Bisiklet Kaza Haberleri' kısmında StevenBayLouise tarafından paylaşıldı.

  1. StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Kaza fenaydı...Araç arkamdan geldi çarptı sağ şeritteydim. İnadına üzerime sürdü.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Geçmiş olsun tam olarak nasıl oldu anlatır misiniz
     
  3. Hurol Yoney

    Hurol Yoney Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    151
    Şehir:
    Çanakkale
    Adı:
    Hürol
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Büyük geçmiş olsun.
     
  4. ElcaSeJawS

    ElcaSeJawS Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    695
    Beğeniler:
    636
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    fatih
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bu aralar noluyor anlamadım ? Gecmiş olsun.
     
  5. geziniyo

    geziniyo Üyeliği iptal edildi

    Kayıt:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.597
    Beğeniler:
    6.949
    Seviye:
    Geçmiş olsun...
     
    mariokaldato bunu beğendi.
  6. Halil EROĞLU

    Halil EROĞLU Sanat'ın babası...

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.764
    Beğeniler:
    1.133
    Şehir:
    İzmir/Ankara
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Detay ve sonuç bilgisi alabilirsek iyi olur. Geçmiş olsun...
     
    SerkanH bunu beğendi.
  7. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @Bianchi tdl 1300 ankaralıysanız bilirsiniz. beşevlerden tandoğana gidiyordum(baya işlek bi cadde) saat 16.30 suları hem trafiği yavaşlatmamak hem kendimi tehlikeye atmamak için hızlı gidiyordum orta şeritten. yol 3 şeritli. işte ışıklara 150 metre falan kaldı. ışıklardan bi önceki ara sokaktan bi tane araba çıktı. ışıklarada 100 metre var. aynı hızla gidiyoruz 40 üstü. adama yavaşla ve sağa dönme işareti yapıyorum kolumla yavaşlamıyo. iyice sıklaştırdım bende hareketi ondan sonra yavaşladı sonra geçtim bende sağ şerite kafamı sağdan arkaya çevirdim.üzerime üzerime sürüyo arabayı.. Bende o sırada yavaşlayınca geldi çarptı bana. arka jant pert. bisikletten indim 2 milyar lan bu bisiklet dedim adamın üstüne yürüdüm. lan falan dedim hala kendini haklı çıkarmaya çalışıyo. bana küfür etti diyo.

    herkese teşekkürler
     
    tolgax3 bunu beğendi.
  8. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    275
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Bilmiyorum ben istanbuldayim adam bana öyle bisey dese doverim. İftira atıyor birde
     
  9. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @Bianchi tdl 1300 direk adamın üstüne yürüdüm zaten. dalacaktım da kendimi zor tuttum

    Bende bişi yok çok şükür..Ama bana bişi olsaydı o hıyar sevinçten havalanırdı buna eminim.Bilerek yaptı çünkü
     
  10. nuruasakir

    nuruasakir Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    recep
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    gecmis olsun sonuc ne oldu vurdugu yanina kar mi kaldi polis falan mudahale etmedi mi
     
  11. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @nuruasakir işte tutanak tutuldu. polis bi onu yaptı çekti gitti sonra. yarın da trafik amirliğine gidicem bakalım
     
  12. nuruasakir

    nuruasakir Forum Bağımlısı

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    4 Eylül 2015
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    recep
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    desene buyuk kaza yapsak yapilanka kalcak
     
  13. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    şunu şöyle söyliyim. istiyosanız şikayet edip banlatın beni. ama okadar boktan bi ülkede yaşıyoruz ki. insanlar otobüs durağında otobüs beklerken ezilip ölüyo. ve size daha yakınımdan örnek vereyim.

    senelerdir tanıdığımız bi komuşumuzun babası.. çankaya köşkü var çankayada baya yüksek rakımlı yere kurulu. yani etrafı baya dik yokuşlarla çevrili. ankaranın meşhur cinnah tepesini duymuşsunuzdur. baya dik bi yokuşlarla çevrili.işte o yokuşun civarında ikamet eden insanlar var. bizim komuşu da saat 16.30 sularında anne babasını o dik yokuştan uğurluyor. yani şöyle söyliyim. balkonda kucağında bebeğiyle bahçe garajının orda anne babasını uğurluyor. o sırada o dik yokuştan 35 tonluk kocamann içi harfiyat yüklü damperin freni boşalıp adamı evin önünden alıyor 30 40 metre sürüklüyor.adam orda ezilerek ölüyor.

    İşte ülkemizin gerçeği bu..Yoksa bunun gibi şeylere önem vermemek lazım.
     
  14. asusmune

    asusmune Onursal Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.643
    Beğeniler:
    1.969
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    :)
    Seviye:
    Bilerek yaptıysa o Şeref yoksunu, Haysiyet fukarası, Soyu eksik olan kavim üyesi müsvette bi gün belasını mutlak bulacaktır ancak sen o tutanağın takipçisi ol. Bisikletin hasarını al, Ruh sağlığımı bozdu diye şikayetçi ol.

    Sana büyük geçmiş olsun. İnşallah bir daha kaza yüzü görmessin kardeşim.
     
    kev1ncon ve ugurotus bunu beğendi.
  15. bua

    bua Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    479
    Şehir:
    Balıkesir
    Adı:
    Burak Akdağ
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    ah kemarınız bi' kayıtta olsaydı o an var ya, süründürürdünüz süründürür... keşke ''nush ile uslanmayani etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanin hakki kötektir'' böyle olmasa tabii. inşallah olumlu bir neticeye varılabilir. geçmiş olsun.
     
    Yusuf !!WOW!! bunu beğendi.
  16. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    zaten kaza yerinin video/ resmini çektim.. Tutanakta da arkadan çarptım dedi.Kaza sağ şeritte oldu. @Asusumune
    bua
     
  17. bua

    bua Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    479
    Şehir:
    Balıkesir
    Adı:
    Burak Akdağ
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    yeni jant almak umarım ders olur o vakit beyfendiye :)
     
  18. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @bua eğer doğru anladıysam. yani adam insafa gelmiştir dediysen yanılıyosun. bana bişi olsaydı adam sevinçten havalanırdı.Şunuda söyliyim. kaza oldu işlemler halloldu ayrılcaz.Adama cüzdanı gösterdim 1 lira yok taksi parasını verse yaptırmaya gidiyim dedim oda yok veremem dedi. Bisikletini arabama koydum sığmadı ben görevimi yaptım dedi. Karisi veriyim veriyim dedi adam verdirtmedi 5 dk.sonra geldiler para vermeye almiyom dedim zorladı almadim parayı
     
  19. bua

    bua Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    479
    Şehir:
    Balıkesir
    Adı:
    Burak Akdağ
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    demek istediğim tutanaklar düzgünce ve açıkça tutulduysa, gerekirse hem maddi hem manevi tazminatla jantın ederini hatta daha fazlasını beyfendiden talep etmeniz :)
     
    sspl bunu beğendi.
  20. KS
    StevenBayLouise

    StevenBayLouise Kıdemli Üye

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    23 Ekim 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    106
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    @bua zaten avukata sorucam biraz sonra. tanıdık bi avukat komşumuz var..