Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bugün bisikletçiler çıplak

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında Aykut Subaşı tarafından paylaşıldı.

  1. Aykut Subaşı

    Aykut Subaşı Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.012
    Beğeniler:
    496
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    [​IMG]


    Meksika'dan Danimarka'ya, Arjantin'den Hollanda'ya, bugün bisikletçiler çıplak.

    Dünyanın dört bir yanındaki çevreciler bugün "Bisiklete Çıplak Binme Günü" ilan ettiler. Son birkaç yıldan beri bunu hep yapıyorlar. Amaç, havayı kirleten arabaları ve agresif sürücüleri protesto etmek.

    Ama protesto için seçtikleri yöntem polisi zorda bırakıyor. Çünkü onlar trafiği engellese de, onlara müdahale etmek zor oluyor. İşte bu yüzden "çıplak bisikletçiler" protestolarını son yıllarda rahat rahat gerçekleştiriyor.

    Latin Amerika ülkelerinden Meksika'nın başkenti Meksiko'da, Arjantin'in başkenti Buenos Aires'te, Avrupa ülkelerinden Fransa'nın başkenti Paris'te, Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da, İspanya'nın Madrid, Hollanda'nın Utrecht kentlerinde ve daha pak çok yerde çıplak bisikletçiler kent merkezlerinde buluşup, kalabalık gruplar halinde kent turları attılar. Görenler şaşırmadı, birçok vatandaş onlara alkışlarla destek verdi.
     
  2. simplonmurat

    simplonmurat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    741
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    Evka-6 / İZMİR
    Adı:
    Murat ALTINCAN
    Bisiklet:
    Simplon
    Seviye:
    Bu olayın tr de olması dünyanın dönüş istikametinin değişmesi ile doğru orantılıdır.
     
  3. diciotto

    diciotto Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    ..
    Seviye:
    Bu olay türkiyede olura sonuçları çok vahim olur pippa bacca üzerinde elbise varken tecavüze uğramış ve öldürülmüştü böyle bir eylemi yapanlara ne olur onu düşünemiyorum bile :boese157:
     
  4. bebeto_6149

    bebeto_6149 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    116
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    olsa iyi olurmuştu :D:D:D
     
  5. Serdar TEBER

    Serdar TEBER Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.215
    Beğeniler:
    1.366
    Şehir:
    Ankara, Antalya
    Seviye:
    Antalya gibi bir yerde bayanlar tayt ile bisiklete binerken sözlü tacize uğrayabiliyorlar. Böyle bir eylemin sonuçlarını ise düşünemiyorum. Magandalar için "Dünya Tecavüz Günü" olarak kutlanılmaya aday bir gün olurdu herhalde.
     
  6. Murat1978

    Murat1978 Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    Antalya/manavgat
    Seviye:
    walla ! burda boyle bi sey olacak ! allah gostermesin ......

    insanlar bir birini YER :(
     
  7. janset

    janset Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    oralarda çıplaklık sadece bir espri yani çok doğal bir şey.bir sloganı olması güzel tabii.ben de avrupa'da çıplak paten kayan bir adam görmüştüm,sonra durdu paraları topladı,meğer "performans sanatçısı" imiş:)
     
    atilla35 bunu beğendi.
  8. bizekolik

    bizekolik Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    353
    Beğeniler:
    198
    Şehir:
    fatih ist haliç
    Seviye:
    türkiyede olsa bunun adı eylem yada cıplak gosterı olurdu herhalde bizde bu basın varken pıreyı deve yapanlardan bahsediyorum :boese157: yanlıs anlasılmasın
    neyse seslerimizi duyurduysak insan olanlara ne mutlu bizlere
     
  9. Bertann

    Bertann Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğeniler:
    190
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Arkadaşlar Bizim Millletimi Çıplaklara açmı yahu? Biraz gerçekçi olalım... Bence Halk sadece bakar bakar bakar... Ayrıca pippa bacca da Kendisi kaşınmış. Okadar otobüsler yapılmış onu bırak madem çok önemli bi snatcısın neden araban yok neden Sana esşik eden arkadşaların menejerin bilmem kimin yok? Durup çevre yolunda kamyoncuya otostop çekersen olucağı bu. Bizim milletimiz zoru sever! Giysili kaçan bir kadına Tecavuz ederler ama çıklak kadına kimse dönüpte bakmaz. Sadece ayıplarlar...
     
    ozgurtex bunu beğendi.
  10. janset

    janset Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    "Ayrıca pippa bacca da Kendisi kaşınmış..."



    öldürülmüş birinden "kaşınmış" diye söz ediyorsun.espri yaptığını düşünmek istiyorum ama bu bile seni anlamayı olanaklı kılmıyor.
     
  11. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.905
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Arkadaşlar böyle birşey türkiye de olamaz :D:D ama çıplaklık motifli desenli giysiler üretilse ve giyilse sanırım bu tarz bir eylem yapmış sayılabilirz :D .p:p:p:p heheee
     
  12. unlu

    unlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    adını telafuz ederken zorlandığım birinin avukatı diilim ama tecavüz eden sabıkalı kişinin pippa yı tanıdığını da sanmıyorum doğrusu.yani korumasıdır menajeridir falanda filanda olmaması onun tecavüz edilip öldürülmesinin hakkını vermez.sanırım isteyerek yazmamışsındır zaten yada düşünmeden yazdığın bi yazı diye düşünüyorum.amacım seni ezmeye çalışmak diil uyarmaktı sadece.olmaması gereken bi zamanda olmaması gereken bi yerde bi İNSANIN tecavüz edilip öldürülmesi kesinlikle onun suçu değildir.
     
    coşkun ayaz, halp, atilla35 ve 5 kişi daha bunu beğendi.
  13. Bertann

    Bertann Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğeniler:
    190
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    İyi güzelde Resmen intahar etmiş... Bu açık birşey siz bayan olsanız bir kamyonyuya Otostop yaparmısınız? Tamam doğru söylüyorsunuz insan öldürülüp tecevüz ededilmesi onun suçu değil tabikide ama önlem alınmamışsa arabası yoksa neden tek başına geziyorsun? Neden kamyoncuya Otostop çekiyorsun? Amacı ne? Sanatmı yapmak? Lütfen biraz araştırma yapın İtalyada adını kimse duymamış bir sanatcı Türkiyede öldürüldüğünde birden çok ünlü oluyor... Bu Kamyoncunun suçu değil Türk medyasının suçudur. Türkiyede Günde 10larda Bu vaka olurken Gidipte otostop çekmesi bir İntahardır...
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  14. encralis

    encralis Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    422
    Beğeniler:
    594
    Şehir:
    İSTANBUL Çerkezköy
    Seviye:
    Şahsen böyle bir eylemin yapılmasından rahatsız olurdum.
    ifrat-Tefrit (aşırıya kaçma) dengesini tutturamadıklarını ve çıplak yapılan eylemin, sayıca kalabalık olan eylemden daha fazla etkili olduğunu düşünmüyorum.
    Ses getirebilir ama bence etkili değil.
     
    İdris ACA, bfatih ve Bertann bunu beğendi.
  15. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.905
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Arkadaşlar adamların yaşadıgı yaşam standartına ve düşünce yapısına bakar mısınız? Adamların mantıgına bakar mısınız? Adamlar aşmış yaa :eek: Bu adamlar böyle eylemleri yapacak kadar özgürler ya adamların özgürlük anlaşıyısı bizim anlaşımızla kıyaslanamaz bile :D
    Bence MTB-Bike bu nü resimleri koymasaydın keşke :( yine de belli mi olur bir uyarı gelebilir :)
     
  16. Süleyman Onur Dülger

    Süleyman Onur Dülger Bisikletkolik

    Kayıt:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.009
    Beğeniler:
    508
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    üzgünüm ama haber sitelerinden aldım bazılarını almadım bile:eek:
    (ayrıca bu insanlarda niye kask yok:D:eek:)
     
  17. Bertann

    Bertann Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğeniler:
    190
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    :D:D

    Çok iyi bir Dikkat... Bravo
     
    Süleyman Onur Dülger bunu beğendi.
  18. yasinymn

    yasinymn Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.139
    Beğeniler:
    1.319
    Seviye:
    bu bir eylem kaskı korunmak için takarsın oysa bunlar üzerlerine hiç bir şey giymemiş durumdalar.. :D

    Nasrettin hoca evin kapısını ardına kadar acık bırakıp evden cıkar geldiğinde ise eve hırsız girmiştir komuşusu der hocam seni eve nasıl hırsızz girer... hoca lafı tamamladan cevaplar kapı acıktı diye.... komşu hocaya öfkeyle kapı acık bırakılırmı der... hoca ise hırsızın hiç suçu yokmu der....
     
  19. hacı

    hacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    175
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    Böyle bir eylem Türkiye'de olsa idi gerisini düşünemiyorum vallahi...
     
  20. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:

    Haklısınız.!- kendi kaşınmış kamyona otosyop çekmiş derken özellikle kamyonu niye vurguladınız. Kamyoncularla ilgili bişimi biliyonuz ?
    2- Ünlü olsaydı kamyoncu ona acırmıydı?
    3- Eylemininde konu zaten otostop çekerek yolculuk yapmak ve barışa bir mesaj vermek.
    4_ Keşke önce size uğrayıp durumu anlatsaydı para verirdinizde otobüse binerdi
    5- Olası riskleri zaten biliyordu ama insanliğa inancı ile belki insanlığa küçükbir katkım olur diye bu projeye girdi.Ölümü bile bazısına önüne bakma vesilesi olduysa işe yaramıştır.
    6-SİZİN GİBİ BU TOPLUMDA HERKES ONU HALEN BÖYLE SUÇLUYORSA YALNIZ BAŞINAYKEN SEN VE HEPİMİZ KENDİMİZE DİKKAT EDELİM.
     
    Raven_35, coşkun ayaz, unlu ve 6 kişi daha bunu beğendi.