Türkcesini bilmedigim icin ben spacer diyeyim siz anlayin.
Amortisör spacerleri standart degildir, milin gectigi delik 6 ve 8mm olur ama cogu spacer ve amortisör biribirine uyar. Önemli olan dedigim gibi ortadan gecen milin genisligi.
Sonra ikinci önemli nokta, kadrodaki girecek yuvanin genisligi ve amortisörün baglanti yerinin genisligi. Kadrodaki ara genisligini ve amortisördeki baglanti yerinin geisligini ölcerseniz size spacerlerin genisligini meydana getirir. Bu ölcüm milimetrik hesaplanmasi gerekiyor, yani yarim mm genis veya dar olsa yerine tam oturmaz ve amortisör dogru calismaz.
Elinizdeki spacerler ve mil insallah tam gelir yada biraz büyük olur. Büyük olursa boyunu iyi bir tornaci uygun boya getire bilir.
Spacer veya milin sökülmesini yukarida (link) yani Murat Kardesim Zaten anlatmis, tekrar anlatmaya gerek yok sanirim.
Bol sanslar dilerim size, bu isler basit degil. Sinirbozucu olabilir ama cözümüde olmayan bir durum degil.