Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bu iki arkadaşı nasıl bilirsiniz(SPD pedal ve ayakkabı)

Konu, 'Soru ve Cevap' kısmında kutlucan tarafından paylaşıldı.

  1. kutlucan

    kutlucan Kıdemli Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    254
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    kutlucan akünal
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    1-2 yıllık çömezlikten sonra artık spd pedala geçmeyi düşünüyorum. Fiyat konusundada öğrenci olduğumdan dolayı en fazla fotoğraftaki bu iki arkadaşa sahip olabilirim. (Yani şu daha iyi falan diye 20-40 tl'lik fark olan ürünler önermezseniz sevinirim. Amaç yorum kirliliğini önlemek ve gereken cevabı almaktır.)

    Ürünlerin isimleri fotoğrafta yer almakta, yardımlarınız ve ilginiz için teşekkürler. (Shimano spd m520 modeli sanırsam):hhhhhh:
     

    Ekli Dosyalar:

  2. celikkadro

    celikkadro Too old to downhill, too young to die

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    4 Haziran 2016
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    231
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Tayfun
    Seviye:
    Ayni pedalin etrafi metal cerceveli olanini kullaniyorum. Yapmasi beklenen isi yapiyor.
     
    kutlucan bunu beğendi.
  3. Auron Sanchez

    Auron Sanchez Le Sprinto Espanola

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1.042
    Beğeniler:
    1.186
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ahmet Bilge Kaan AKIN
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Merlincycle ye bak. Ordan bi ayakkabi sec+pedal menü var sag altta. Daha guzel.bir ayakkabin ve pedalin olur. Baya uyguna geliyor.+ 40 lira kargo da var tabi de pedal baya baya ucuza geliyor :D
     
    kutlucan bunu beğendi.
  4. Onur YCL

    Onur YCL “A bicycle ride is a flight from sadness.”

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    17 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.277
    Beğeniler:
    2.584
    Şehir:
    Kahramanmaraş
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    @kutlucan Marka takıntınız yoksa merlinden flr f-55 + m520yi bundle deal olarak kargo dahil 173 liraya alın. Bütçenizin oldukça altında, öğrenci işi.
     
    kutlucan bunu beğendi.
  5. televole2

    televole2 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    118
    Beğeniler:
    234
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Tour de france'a falan katılmayacaksan gereksiz kardeşim alma.
     
  6. kutlucan

    kutlucan Kıdemli Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    254
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    kutlucan akünal
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    @celikkadro tesekkurler:hhhhhh:

    @Auron Sanchez yurtdisindan da dusunuyorum merlin falan dediginiz gibi daha mantikli tesekkurler hocam:hhhhhh:

    @Onur YCL marka takintim kesinlikle yok yaptigi isi yaparsa almamak icin bir sebep yok, cok tesekkurler bakacam ona da:hhhhhh:

    @televole2 ama amator yarislarda belki kullanirim:hhhhhh:
     
    Auron Sanchez bunu beğendi.