Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bu freni nasil ayarlicam

Konu, 'Frenler' kısmında Fr3cH tarafından paylaşıldı.

  1. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
  2. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
    27 kisi bakmis kimse bilmiyor mu :)
     
  3. zafersidal

    zafersidal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeniler:
    666
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    resimler çok bulanık çıkmış ve birazda parlak ikinci resimde dediğin parça bembeyaz bişey olarak gözüküyor yani ne olduğu anlaşılmıyor biraz daha net resimler ve kaliperin bir bölümün değilde tamamını çekersen yardımcı olunması kolaylasır
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  4. nightdriver

    nightdriver Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    493
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Katiliyorum..
    Yani duzgun bir fotograf cekmek bu kadar mi zor?
    Lutfen empati kurun biraz...

    Ne demek istediginizi gonderdiginiz fotoraflardan anlamak icin kriminal bir inceleme yapmak lazim...
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  5. yunus koç

    yunus koç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    361
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    istanbul-küçükyalı
    Seviye:
    o 27 kişiden biride benim ama bende fotoğraflardan bi sonuca varamadım.ayrıca sorunlu bölgeyi basit bi programla örneğin paintle işaretlersen seni daha net anlayabiliriz
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  6. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
    arkadaslar yarin yeni resim eklerim simdi iyi cikmiyor ama sunu diyebilirim fireni SIKINCa hic bisey olmuyor bi yar var kalkip iniyor sadece
     
  7. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Sanirim o 2. fotograftaki parca, frenin balatasi. Balatasiz fren haliyle tutmuyor.
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  8. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
  9. Selim Üsel

    Selim Üsel Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.032
    Beğeniler:
    1.526
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Halil arkadaşımıza katılıyorum fren balatası. En azından frenin marka ve modelini belitirsen daha iyi yardımcı olabiliriz.
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  10. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
    arkadaslar frenin markasi PROMAX yeterli mi ?
     
  11. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Ön tekerlegi söküyorsun arkadasim, disk frenin icine dogru bakip, ne tarafta balata eksik ise bunu o tarafa takiyorsun. Umarim icinden balatayi tutan minik yay vs bir parca düsmemistir.
     
    Fr3cH bunu beğendi.
  12. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
    sagolun HaliliOzturk

    deneyip sonucu buraya yazacagim

    herkese tesekkürler
     
  13. Fr3cH

    Fr3cH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Seviye:
    tamamdir oldu :)

    herkesten allah razi olsun kazasiz belasiz pedallamalar

    son bir soru cevaplamassanizda olur firenin olmasi yeterli benim icin :)

    firene basinca teker hemen durmuyor bi yeri SIKIlamak mi gerekiyor ?
     
  14. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Fren yeni ise biraz beklemek gerekiyor, fren balatalari alissin diye.
     
  15. kocak04

    kocak04 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    valla halil kardeşim teşekkürler usanmadan sıkılmadan sorunlarımıza çare oluyorsun..Allah sizin gibi bisiklet severleri başımızdan eksik etmesin.
     
    HaliliOzturk bunu beğendi.